Verzoekje

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Er zit nu een VV'er op en ik weet wie.

Ik zal het wel proberen voor je na te vragen S. :):)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dankjewel D. :) ik heb er meer als een jaar opgespeeld en heb het accie top20 gebracht. Om nog maar te zwijgen van mijn fabelachtige magikarpcluster destijds!

Dat lijken me mooie adelbrieven, ik ben in volle verwachting :D :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Had jij niet gezegd dat het gedoe met LawZzZ je volledig heeft doen stoppen? :p
 

DeletedUser

Guest
Dankjewel Daan :) ik heb er meer als een jaar opgespeeld en heb het accie top20 gebracht. Om nog maar te zwijgen van mijn fabelachtige magikarpcluster destijds!

Dat lijken me mooie adelbrieven, ik ben in volle verwachting :D :eek:

Jou Magikarpclustertje was echt geniaal! Haha! :p
 

DeletedUser

Guest
Succes hiermee S.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Had jij niet gezegd dat het gedoe met LawZzZ je volledig heeft doen stoppen? :p

Ja, het is wat triestig. Ik zou nog wel eens rustig tw willen spelen op een anderen manier met 4/5 accounts in een stam die bemand zijn. Gewoon rustig actietjes doen en geen zinloos gepalaver.

Succes hiermee Steven

Spannend!



Netjes? Netjes afscheid nemen van mij is netjes :-(
Account heeft binnenkort nieuwe speler..

Jup maar ik was al bij al gastspeler e Fey, meer niet. Je hebt er toch een paar rovers en bookmarks aan overgehouden dus niet té veel klagen maat :) :D. Heel dat gedoe met LawZzZ heeft me doen vertrekken. Overstap naar Plague heb ik mee ingestemd maar het was niet mijn eerste idee over hoe het verder moest. Maar jij maakte veel meer aanspraak op het account Moises dan ik , en terecht. Dus in feite was mijn idee over Lawzzz en moises ondergeschikt aan die van jou. Het leek me arrogant om nog meer mijn stempel te drukken op zo'n besprekingen, ik kwam pas terug even piepen ;)

Net zoals ik vind dat ik heel wat aanspraak kan maken op het account Zonpon. Ik , en edward daarna, hebben er verreweg het meeste bloed , zweet en tranen ingestoken. Maar als je zegt dat er een nieuwe speler komt aanvaard ik dat wel heur. Het is alleen; de vorige speler zou het ook actief gaan bespelen. Didn't happen. En jeweetzelluf, die kans is ook weer enorm groot met die nieuwe als je'm niet door en door kent. Zeker op oudere werelden!

Just sayin'. Ik kan er niet tegen dat onbekende n00bs accounts met geschiedenis hier zomaar naar de filistijnen werken. En dat dreigt ook te gebeuren met Zonpon
 

DeletedUser

Guest
Heb je zin om mijn co te worden?

Laat ik het zo zeggen. Ik ga niet met PR tegen Plague kletsen uitdelen e man :D. Anderzijds zou ik wel graag met jou in een ministam zitten (waar ik het hierboven over had)

Kan je daar wat mee? :eek::eek::eek:
 

DeletedUser55740

Guest
Laat ik het zo zeggen. Ik ga niet met PR tegen Plague kletsen uitdelen e man :D. Anderzijds zou ik wel graag met jou in een ministam zitten (waar ik het hierboven over had)

Kan je daar wat mee? :eek::eek::eek:

Ik weet niet, ik denk toch dat ik liever in een massastam zit.
Samen dan naar Plague gaan? :eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik had het niet tegen jou :rolleyes: :p Ik zou niet eens op jouw acc willen komen spelen :p
 

DeletedUser

Guest
S.

Heb je me trouwens nog op skype..?
Volgensmij niet meer, anders moet je me weer ff toevoegen, kan ik je zo spreken, is makkelijker ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan