Tanken VS OTS & ATS

DeletedUser

Guest
Het is niet eerlijker. Het is even oneerlijk, alleen nu is Tanken in het voordeel en voorheen was dit HGK.

Zie de stamclusters, en accountclusters en oordeel dan ;). Hoe de accounts bemand worden mag je hierbij niet meerekenen dat is het werk van de leiding.

Hoeveel mensen van de oude kern zitten er nu nog in tanken? Echt niet veel ^^

Daarbi ga ik het geen 10x uitleggen, maar of wij nu een BG hadden met OTS of niet, een 2 fronten oorlog ging er sowieso zijn..

Zaletio en ikzelf. En wellicht Ribreira als je die tot oude kern kan noemen.

Mijn doel in TW is om met mijn stam een leuke oorlog te voeren en de wereld te winnen. Dus niet van stam naar stam gaan om dan toch maar te kunnen winnen.

Kortom, de oude kern is voor mij uiterst belangrijk. Als die wegvalt dan betekent dit voor mij min of meer dat mijn stam aan het vallen is en verlies ik ook wat de zin in het spel doordat de leuke oude mensen langzaamaan quiten.

Dus alleen de eerste lading spelers is 'jouw' stam, tja dan kan je beter stoppen met het spelletje. Een leuke oorlog hangt niet af van de eerste lading spelers, het hangt af van de spelers die spelen op het moment zelf en wat voor tegenstanders je hebt.
 

DeletedUser44266

Guest
Nu spmx ook aanvalt gooi ik de handdoek in de ring. Dit valt niet meer te winnen

nl24
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je hebt je best gedaan :)
Moge we je terug zien op een ander account?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jammer man Shiba
 

DeletedUser

Guest
Zaletio,

Er wordt hier weer gevraagd naar een van uw motiverende posts om deze OTS-vedette weer op de goeie weg te helpen.

Laat maar nu mc anderson ook aanvalt en de def bij mn front staat ben ik alles kwijt

Keep calm and relax. Zale zal zo spoedog mogelijk posten en dan kun je weer met alle moed de strijd aan gaan! :)
 

DeletedUser69033

Guest
Zaletio,

Er wordt hier weer gevraagd naar een van uw motiverende posts om deze OTS-vedette weer op de goeie weg te helpen.



Keep calm and relax. Zale zal zo spoedog mogelijk posten en dan kun je weer met alle moed de strijd aan gaan! :)

ik denk dat die post van Zale te laat komt. het is zo jammer dat er zoveel lijkenpikkers ronddwalen op deze wereld.
 
Bovenaan