Droomstam

DeletedUser

Guest
antho de loser zou hem wel staan

loser? Waarom? Ik ben een winner in vergelijking met jou accounts :D

Blackwolf Warrior kan dat op 3 werelden tegelijk :p

En met alle werelden in top 20 staan, en alleen maar BB'tjes van 500 puntjes ^.^

die jongen zat bij me in de stam op w14 of w15. Toen leek hij "pro" in mijn ogen,
omdat hij altijd in de top stond.

Toen ik eenmaal op .net begon op w36 besefte ik pas dat die jongen een aap was xD
En dat spelers zoals hem de top niet zouden mogen behalen :ram:
 

DeletedUser

Guest
loser? Waarom? Ik ben een winner in vergelijking met jou accounts :D



die jongen zat bij me in de stam op w14 of w15. Toen leek hij "pro" in mijn ogen,
omdat hij altijd in de top stond.

Toen ik eenmaal op .net begon op w36 besefte ik pas dat die jongen een aap was xD
En dat spelers zoals hem de top niet zouden mogen behalen :ram:

Ja, w21 stond hij ook altijd in de top, alleen maar BB'tjes toen al :p
 

DeletedUser67506

Guest
hij heeft zeker nog 10 reserve account voor het geval dat :D herinner nog dat hij pot met bot was :p zat iedereen ff te trollen
 

DeletedUser66966

Guest
Dat weet ik nog, ik reageerde hier dan nog niet, maar ik las het bijna dagelijks.
Wat ik dan wel het raarste vond, was dat Antho na 2dagen al op het profiel van LBF had gezegd dat hij pot met bot was. En niemand op het AF was dit opgevallen. :D:D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb de stam gekozen naar ODA,ODD, niet internen en ook naar de karaktersamenstelling, activiteit op forum en spel, reageren op pm's, heel klein beetje maar naar de ligging .

Dit is slechts een basis. Merk op dat de meeste spelers al in DR zitten :) . De spelers die ik niet vernoem en ook in DR zitten, zijn ook hun plaatsje waard in onze DR-stam van nu .

Mijn droomstam:

1) FlorijnI : Niet kapot te krijgen/frontspeler/superactief/goed karakter, Nummer 1 ODD
2) Remco- : Ikzelf als breker, spammer ^^
3) Viddon: Omdat hij kan leiden
4) Pietjan: 1 van de meest ervaren leden op de wereld, kan ook leiden
5) Peter70 Reborn: Spammer :3 , Houd de sfeer erin/houd de stats bij ,
Gaat een grote toekomst tegemoet als hij zo blijft spelen.
6) Hoefman: Teamworker/medespammer ;)
7) Timinator2000: Goede frontspeler, breker, spammen :)
8) Milo001: breker, goede frontspeler, nummer 1 ODA
9) Toin164: Aanvaller
10) Killrick: harde frontspeler
11) Kloetinge: harde frontspeler
12) duvelken1975: goede ligging, nog veel progressie mogelijk ODA, ODD .

Grtz,

Cédric ( Remco - )
 

DeletedUser

Guest
timinator een goede front speler:p? treintjes timen in 4 sec is tegenwoordig goed?
 

DeletedUser

Guest
aaah oke ik wist niet dat clears sturen met 2000 bijl en 4000 lc en edels timen om de 1,3 seconden de nieuwe mode was:p
 
Bovenaan