Een stam in het nauw maakt rare sprongen, Plague vs The Egobusters

DeletedUser62436

Guest
Idd waar zitten wij naast de waarheid? En trouwens meestal worden wij na een reactie meteen overspoelt door Plague spelers met een grootte mond maar momenteel houden ze zich aardig stil. Hoe kan dat nou toch :D

Ik heb nu alleen het verhaal van Freso gehoord. En die maakt nu duidelijk propaganda, Waar jullie mee worden in getrokken. Wij plaguers daarin tegen wachten tot we het verhaal van 2 kanten gehoord hebben en oordelen dan.

Verder kunnen jullie wel stoer doen, maar jullie hebben blijkbaar toch de hele wereld nodig voor dat jullie het ons moeilijk kunnen maken. Valt me een beetje tegen eerlijk gezegd :eek:
 

DeletedUser

Guest
Idd waar zitten wij naast de waarheid? En trouwens meestal worden wij na een reactie meteen overspoelt door Plague spelers met een grootte mond maar momenteel houden ze zich aardig stil. Hoe kan dat nou toch :D

Omdat je hier nog weinig over kunt zeggen.
Als dit alles waar is, dan is het zeker een brok in de keel.
Maar zoals ik zeg, we zullen eerst op Twiki's mening wachten voordat we een oordeel hierover kunnen trekken.
 

DeletedUser68583

Guest
We wachten op Twiki's antwoord hierop en we zullen dan wel zien wat er allemaal van waar is ;)

*Wat hier word gezegd*: We wachten op Twiki want die spreekt te waarheid en als twiki zegt dat dat niet waar is, is het niet waar. Kontenlikken op een nieuw niveau.


Omdat je hier nog weinig over kunt zeggen.
Als dit alles waar is, dan is het zeker een brok in de keel.
Maar zoals ik zeg, we zullen eerst op Twiki's mening wachten voordat we een oordeel hierover kunnen trekken.

Mening?
Even serieus, MENING?
Laat hem alsjeblieft met FEITEN komen
 

DeletedUser62436

Guest
*Wat hier word gezegd*: We wachten op Twiki want die spreekt te waarheid en als twiki zegt dat dat niet waar is, is het niet waar. Kontenlikken op een nieuw niveau.

Wat doen jullie nu bij freso? :p hij komt een verhaaltje vertellen en jullie zien dat meteen als de enige echte waarheid.
Zoals ik al zei. We zullen zien wat jack erover te zeggen heeft, en dan met beide verhalen zal ik voor mezelf een oordeel vellen.
 

DeletedUser

Guest
Nee.
Twiki moet ook met feiten en bewijzen komen... Net zoals Fres..
Nieuw kontenlikken?? Haha laat me niet lachen. Ik wil graag de beide kanten van het verhaal horen en niet 1.

En sorry, ik bedoelde feiten, foutje :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68583

Guest
Verder kunnen jullie wel stoer doen, maar jullie hebben blijkbaar toch de hele wereld nodig voor dat jullie het ons moeilijk kunnen maken. Valt me een beetje tegen eerlijk gezegd :eek:

Jack heeft zelf in bijlage 1 gezegd dat ze de os van de spelers bij Resist nodig hadden om te ossen aan ons front tegen Fruit. :cool::cool:
 

DeletedUser62436

Guest
Betekent niet dat wij het zo moeilijk hebben, wij staan nog steeds nummer 1 en flink ook :)
 

DeletedUser60881

Guest
Betekent niet dat wij het zo moeilijk hebben, wij staan nog steeds nummer 1 en flink ook :)

Betekent wel dat jullie de hele stam nodig hebben om een stam van half de punten van plague uit de weg te ruimen
 

DeletedUser62436

Guest
Tja tot nu toe hebben we alleen nog echt gevaar vanuit fruit. gehad. Ik denk dat dat nu wel veranderd, maar hoe zwaar het zal worden zien we van zelf.
 

DeletedUser63278

Guest
Omdat je hier nog weinig over kunt zeggen.
Als dit alles waar is, dan is het zeker een brok in de keel.
Maar zoals ik zeg, we zullen eerst op Twiki's mening wachten voordat we een oordeel hierover kunnen trekken.

Ik vrees ervoor dat elk woord in de mooie samenvatting van Fré een compleet en waarheidsgetrouw overzicht is van de laatste gesprekken daar. Het spijt me ....

Ik zit nu ook te wachten op een antwoord van de leiding van plague en in het bijzonder van Twiki.
Had ook graag andere reacties gehoord van plague leden en dan vooral van de verse plague leden, die onlangs uit LawzZz zijn overgekomen en nu zien dat er intenties waren om hun oude stam en tot op heden nog steeds BG op deze manier te beeïndigen.

Mvg
 

DeletedUser62436

Guest
Van wat ik nu hoor klopt dat verhaal voor geen meter. Ik begin dus wel te twijfelen aan de bedoelingen van Freso, hoewel ik al een goed idee heb van wat die zijn.
 

DeletedUser45033

Guest
Van wat ik nu hoor klopt dat verhaal voor geen meter. Ik begin dus wel te twijfelen aan de bedoelingen van Freso, hoewel ik al een goed idee heb van wat die zijn.

en wat hoor jij dan?? ben eens benieuwd hoe twiki zich hieruit gaat redden.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ahh een nieuw topic. Ik had enigsinds gehoopt dat als er een nieuw topic over de oorlogen van w21 geopent zou worden het dit keer op een deftige manier kon. Daarmee bedoel ik gewoon dat vijanden onderling met elkaar kunnen omgaan zonder elkaar zwart te maken, uit te lachen of gewoon af te breken. En jah ik weet dat ik daar in andere topics ook niet goed in ben. Maar ik had me voorgenomen daarstraks (toen ik het topic zag zonder dat er al tekst stond) om in dit topic het heel anders aan te pakken.

Dan vind ik het ook jammer dat het topic over een nieuwe gigantische oorlog wordt begonnen met negatieve punten. Namelijk het zwartmaken van een vijandig speler.

Ik denk dat iedereen wel al weet hoe dit gaat uitdraaien. Jack gaat zijn versie van het verhaal (of zoals sommigen het willen noemen "feiten" geven) en de ene geloof Jack, de andere gelooft de beginpost, nog een ander weer iemand anders. Het is gewoon een feit in een online spel, en eigenlijk ook in RL dat er momenten zijn waarop het iemand zijn woord is tegen iemand anders zijn woord. Je kan vandaaruit dan op 2 manieren verdergaan. Ofwel blijf je jezelf verdedigen en de anderen zwart maken door te blijven discusieren om je gelijk te halen ofwel gelooft iedereen wat hij wilt en wordt er in dit geval een leuke oorlog gestart waarbij de partijen alle2 hun reden hebben de anderen weg te vagen.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat we hier voor optie 2 kunnen gaan, en dus Jack zijn verhaal kunnen aanhoren en de oorlog starten zonder verder gezever over deze zaken !

Verder wens ik iedereen veel succes in de oorlog. Zonder oorlog zou Tribalwars maar een saai spel worden, dus ik ben blij dat dit een wereld is waar redelijk veel oorlog heerst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Inhoudelijk mogen jullie mij onderuit halen, want dat kan niet.

Inhoudelijk zitten er flinke scheuren in, helaas heb je ze geprobeerd te dichten met prit stift of een kleuter lijm welke niet goed hecht.

Zoals jij weet ben ik grondlegger van Lawzzz, nog lang voordat onze Ruud van Relax leider werd in Lawzzz. Na mijn leiderschap op een andere wereld had ik het leiderschap afgezworen maar ik heb 1 uitzondering gemaakt, en dat was lawzzz. Lawzzz is mijn kleine kindje, een kindje voor wie ik niet meer kon zorgen. Een kindje wie ik met pijn in het hart heb moeten achterlaten.

Ook al had er iemand van Plague gewild dat ik oorlog zou gaan voeren met Lawzzz had ik geweigerd, wel heb ik grote vraagtekens intern gezet bij Lawzzz de stam en de keuzes die ze maakten.

Lawzzz is mijn kindje geweest, ik heb haar achter gelaten omdat het kindje te ziek was. Niemand reageerde meer op het forum en een fatsoenlijke aanval organiseren was er niet meer bij. Mijn zin in TW en W21 waren tot nulpunt gedaald. Ik was gestopt, heb mijn vv aan mijn maat dreadje gegeven, niet in lawzzz maar aan dread. Niemand in lawzzz wilde nog vv´s draaien, en de bondgenoot plague wel.

Ik ben 1 week weggeweest, in die tijd heb ik gesprekken gevoerd. Niet in Lawzzz want er was daar niemand, Plague daar in tegen stond paraat voor mij en ik heb besloten over te stappen naar plague, om plezier terug te winnen en om in een draaiend geheel te komen.

Dat de Lawzzz´ers dit mijn kwalijk genomen hebben vind ik vreemd. Ook zij konden niet trekken aan een dood kalf wat onze stam inhield.

Dat jij nu speculeert dat er een oorlog tussen plague en lawzzz zou komen is een misvatting. Goed stukje propoganda, maar niet over mijn rug.
 

DeletedUser45033

Guest
Een goede vader zou zijn ziek kind niet achterlaten maar trachten te genezen.
Terug de spirit erin krijgen en achter de veren zitten. En als ze niet meewillen dan knal je ze maar uit je stam al blijf je dan maar met 5 of 6 leden achter. Wij in hap zijn ook maar met een beperkt aantal leden maar gaan wel voor elkaar door het vuur. Ik ben er zeker van dat als je een grote kuis had gehouden in je stam je zeker daar ook het spelplezier zou teruggevonden hebben, maar weglopen zal natuurlijk de gemakkelijkste oplossing geweest zjin.
Spijtig dat je als grondlegger zo de handdoek hebt gegooid en je "kindjes" vaderloos hebt achtergelaten
 

DeletedUser

Guest
Een goede vader zou zijn ziek kind niet achterlaten maar trachten te genezen.
Terug de spirit erin krijgen en achter de veren zitten. En als ze niet meewillen dan knal je ze maar uit je stam al blijf je dan maar met 5 of 6 leden achter. Wij in hap zijn ook maar met een beperkt aantal leden maar gaan wel voor elkaar door het vuur. Ik ben er zeker van dat als je een grote kuis had gehouden in je stam je zeker daar ook het spelplezier zou teruggevonden hebben, maar weglopen zal natuurlijk de gemakkelijkste oplossing geweest zjin.
Spijtig dat je als grondlegger zo de handdoek hebt gegooid en je "kindjes" vaderloos hebt achtergelaten

Zo'n draai geven kan ook. Geloof mij dat ik genoeg geprobeerd heb. Mij plezier was weg hierdoor..
Iedereen kan dat toegeven dat ik me voor 100% heb ingezet voor lawzzz, maar eens ben je op.

Plan was er altijd al te fuseren met plague. Alleen dat moment is er eerder gekomen, dit omdat meerdere het lieten af weten.
 

DeletedUser45033

Guest
Tja, gedane zaken nemen nu eenmaal geen keer. Je zal voor jezelf wel de juiste beslissing genomen en die beslissing zal niet over één nacht ijs gegaan zijn. Toch vind ik het spijtig dat je niet gewoon elk inactief lid eruit had gegooid en al was het maar met de andere overlopers (misschien niet het juiste woord maar je snapt wat ik bedoel) had verder gespeeld samen met nog de wel actieve lawwzzzspelers.

Had altijd grote verwachtingen van lawzzz als stam gehad maar zoals je ziet kan in dit spel alles snel verdraaien.
En nu is het voor plague te hopen dat jullie niet hetzelfde lot beschoren zijn als Anti in het verleden.
 

DeletedUser60153

Guest
Inhoudelijk zitten er flinke scheuren in, helaas heb je ze geprobeerd te dichten met prit stift of een kleuter lijm welke niet goed hecht.

Zoals jij weet ben ik grondlegger van Lawzzz, nog lang voordat onze Ruud van Relax leider werd in Lawzzz. Na mijn leiderschap op een andere wereld had ik het leiderschap afgezworen maar ik heb 1 uitzondering gemaakt, en dat was lawzzz. Lawzzz is mijn kleine kindje, een kindje voor wie ik niet meer kon zorgen. Een kindje wie ik met pijn in het hart heb moeten achterlaten.

Ook al had er iemand van Plague gewild dat ik oorlog zou gaan voeren met Lawzzz had ik geweigerd, wel heb ik grote vraagtekens intern gezet bij Lawzzz de stam en de keuzes die ze maakten.

Lawzzz is mijn kindje geweest, ik heb haar achter gelaten omdat het kindje te ziek was. Niemand reageerde meer op het forum en een fatsoenlijke aanval organiseren was er niet meer bij. Mijn zin in TW en W21 waren tot nulpunt gedaald. Ik was gestopt, heb mijn vv aan mijn maat dreadje gegeven, niet in lawzzz maar aan dread. Niemand in lawzzz wilde nog vv´s draaien, en de bondgenoot plague wel.

Ik ben 1 week weggeweest, in die tijd heb ik gesprekken gevoerd. Niet in Lawzzz want er was daar niemand, Plague daar in tegen stond paraat voor mij en ik heb besloten over te stappen naar plague, om plezier terug te winnen en om in een draaiend geheel te komen.

Dat de Lawzzz´ers dit mijn kwalijk genomen hebben vind ik vreemd. Ook zij konden niet trekken aan een dood kalf wat onze stam inhield.

Dat jij nu speculeert dat er een oorlog tussen plague en lawzzz zou komen is een misvatting. Goed stukje propoganda, maar niet over mijn rug.

Ik ga niet over jou rug heen. Waarom denkt iedereen van Plague dat?
Het is Twiki die contact met mij maakt, het is Twiki die met Relax praat. Ik citeer en trek mijn conclusie. Lees het zonder conclusie, dan is het ook ten nadele van Twiki.

Ik heb de laatste uren 100den skype berichten op mij af gekregen met de vraag of het waar is. Ik ga geen onzin verkopen want dan ben ik gek, dan zet ik mezelf voor aap. Ik heb alles letterlijk geciteerd. En dat er nu rond gaat dat Resist te goed gelovig is is in mijn ogen een goedpraatertje, want ik heb ook al gehoord dat bijv Bismarck tegen een NAP was en dit ook openlijk op het forum heeft gezegt. Jullie wisten er intern al wel het een en ander vanaf, dus wees aub geen struisvogel en wees een man en erken dat je dingen fout hebt gedaan.

@Warre, sorry, dit is het propaganda forum.
 
Bovenaan