~FFC~ - Einde van een tijdperk

DeletedUser

Guest
wereld 17 is inderdaad geen rocket science.
maar we voeren er een leuke oorlog en tussenstand is 2750 gewonnen vs 300 verloren.

Wie weet wil iemand er een accountje bij ...
inloggen ... recruit en meedoen met de geplande massa's.
wil je meer weten ... schrijf me maar aan.
Ik ga namelijk niet te zeer op details in hier openbaar.
 

DeletedUser34283

Guest
is dat een stad ? bij ons in Antwerpen noemen we dat de parking ...

Bij ons in Arnhem noemen we Antwerpen niet eens. België is een irrelevant gespreksonderwerp immers. Ben jij nou gestopt?
 

DeletedUser27055

Guest
Bij ons in Arnhem noemen we Antwerpen niet eens. België is een irrelevant gespreksonderwerp immers. Ben jij nou gestopt?

grapjurk...mss. wat reizen, je horizonten verbreiden, in de wereld komen....Arnhem, da's echt een brug te ver ...
 

DeletedUser27055

Guest
mooi gezegd. Maar België is niet iets waar Nederland over praat

Bizar, de Nederbelgen die ik hier ken in Brasschaat en Schilde (België dus) vinden het best wel leuk om hier met hun Cayennes en Bentley's rond te rijden zonder dat ze gehinderd worden door de de lekker zuinige Hollandse "bijtelling" die hun in jullie kaaskoppenland een pak meer zou kosten...
Get real Gast, Iedereen die in jouw land verdient (jij dus kennelijk niet) woont in mijn buurt om met zijn panamera rond te rijden zonder met de nek te worden aangekeken !
 

DeletedUser34283

Guest
Bizar, de Nederbelgen die ik hier ken in Brasschaat en Schilde (België dus) vinden het best wel leuk om hier met hun Cayennes en Bentley's rond te rijden zonder dat ze gehinderd worden door de de lekker zuinige Hollandse "bijtelling" die hun in jullie kaaskoppenland een pak meer zou kosten...
Get real Gast, Iedereen die in jouw land verdient (jij dus kennelijk niet) woont in mijn buurt om met zijn panamera rond te rijden zonder met de nek te worden aangekeken !

We praten niet over België. Is ruim 150km hier vandaan. En hou die bijdehante opmerkingen voor je;)
 

DeletedUser27055

Guest
zeg dwaaskop, wie is er hier begonnen...als je ongelijk hebt hebt, geef het dan gelijk toe he eikel...
 

DeletedUser34283

Guest
zeg dwaaskop, wie is er hier begonnen...als je ongelijk hebt hebt, geef het dan gelijk toe he eikel...

Jij zou boven iemand van mijn leeftijd moeten staan. Kinderlijk hoe je erop reageert;)
 

DeletedUser46057

Guest
FFF hij leeft nog, Gelukkig :)))

kan ik me lol nog eens op, haha
 

DeletedUser

Guest
Bizar, de Nederbelgen die ik hier ken in Brasschaat en Schilde (België dus) vinden het best wel leuk om hier met hun Cayennes en Bentley's rond te rijden zonder dat ze gehinderd worden door de de lekker zuinige Hollandse "bijtelling" die hun in jullie kaaskoppenland een pak meer zou kosten...
Get real Gast, Iedereen die in jouw land verdient (jij dus kennelijk niet) woont in mijn buurt om met zijn panamera rond te rijden zonder met de nek te worden aangekeken !

zeg dwaaskop, wie is er hier begonnen...als je ongelijk hebt hebt, geef het dan gelijk toe he eikel...


Moet ik als Belg nu plaatsvervangende schaamte voelen voor jouw achterlijke manier van reageren?

Aangezien je uit Antwerpen komt denk ik van niet. Oeps, alweer een veralgemening... Foei, Gompio, kletsen om de oren.

Waar zitten die mods overigens?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bizar, de Nederbelgen die ik hier ken in Brasschaat en Schilde (België dus) vinden het best wel leuk om hier met hun Cayennes en Bentley's rond te rijden zonder dat ze gehinderd worden door de de lekker zuinige Hollandse "bijtelling" die hun in jullie kaaskoppenland een pak meer zou kosten...
Get real Gast, Iedereen die in jouw land verdient (jij dus kennelijk niet) woont in mijn buurt om met zijn panamera rond te rijden zonder met de nek te worden aangekeken !
Mensen die in Porsche Panamera's rijden zijn dan ook dikwijls treurige en/of foute figuren.

Daarnaast NL>België maar dat lijkt me evident.
 

DeletedUser

Guest
haha, subiet geloof je je eigen BS nog, kom maar af snotneus, er is een gezegde in Antwerpen "als ik geld kon verdienen met gasten als u wa kletsen te geven, dan at ik elke dag patékes"
na gij;

Wanneer gaan die kletsen komen? Voor of nadat je je muren hebt opgebouwd? (die al half omligggen voor onze clears aankomen btw, wat een toppertje ben jij...)

Team Gonkos versus T-rex: 10-0

Dan zullen wij die patékes maar opeten zeker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
lol, meneer krijgt eindelijk aanvalletjes en daar gaat z'n grote mond, haha!
 

DeletedUser

Guest
Bizar, de Nederbelgen die ik hier ken in Brasschaat en Schilde (België dus) vinden het best wel leuk om hier met hun Cayennes en Bentley's rond te rijden zonder dat ze gehinderd worden door de de lekker zuinige Hollandse "bijtelling" die hun in jullie kaaskoppenland een pak meer zou kosten...
Get real Gast, Iedereen die in jouw land verdient (jij dus kennelijk niet) woont in mijn buurt om met zijn panamera rond te rijden zonder met de nek te worden aangekeken !

Jij hebt wel een heel vertekend beeld zeg. Als je in RL ook zo'n vertekend beeld hebt over bepaalde dingen, ga je nog eens hard tegen de lamp lopen.
 

DeletedUser

Guest
Mister T is juist een onconventionele denker, verdiend eerder waardering dan afwijzing. Niet alles wat hij zegt moet je letterlijk nemen.
 
Reactiescore
0
Als oud speler van Vision is het mooi om te zien dat Vision gewoon aan het ownen is.
Ontkennen heeft geen zin, feiten spreken voor zich.
 

DeletedUser34283

Guest
Ontkennen heeft nooit zin als je een profielfoto hebt van een varken met 4 laarsjes. Awesome!
 
Bovenaan