De Grote Oorlog.

DeletedUser60153

Guest
Fruit hou nou is jullie koppen. Jullie maken keer op keer dezelfde fout en wat er ook wordt gezegd, jullie trekken jullie er niets van aan.
 

DeletedUser63278

Guest
Fruit hou nou is jullie koppen. Jullie maken keer op keer dezelfde fout en wat er ook wordt gezegd, jullie trekken jullie er niets van aan.

Waarom zouden we ons iets moeten aantrekken van de commentaren van een stam die + 2 keer zo groot is en tot op heden nog steeds geen spectaculaire resultaten behaalde op ons ....

Zou wel eens willen weten waar de ambities liggen van Resist met zo over de rug van plague te wrijven met jullie paaiende woorden naar hen ... Na heidi de volgende angsthazen, hopende op enige ontziening ???

Mvg
 

DeletedUser62436

Guest
Waarom zouden we ons iets moeten aantrekken van de commentaren van een stam die + 2 keer zo groot is en tot op heden nog steeds geen spectaculaire resultaten behaalde op ons ....

Zou wel eens willen weten waar de ambities liggen van Resist met zo over de rug van plague te wrijven met jullie paaiende woorden naar hen ... Na heidi de volgende angsthazen, hopende op enige ontziening ???

Mvg

Wees maar niet ongerust, de hele wereld komt aan de beurt bij ons hoor :D
 

DeletedUser

Guest
Waarom zouden we ons iets moeten aantrekken van de commentaren van een stam die + 2 keer zo groot is en tot op heden nog steeds geen spectaculaire resultaten behaalde op ons ....

Zou wel eens willen weten waar de ambities liggen van Resist met zo over de rug van plague te wrijven met jullie paaiende woorden naar hen ... Na heidi de volgende angsthazen, hopende op enige ontziening ???

Mvg

geen spectaculaire resultaten? Volgens mij is er bij jullie laatst weer een speler kwijtgespeeld. En is dat account nu gebombardeerd tot intern. Remember P. van Pollow? Lijkt me zeker wel een resultaat hoor ;)
 

DeletedUser63278

Guest
geen spectaculaire resultaten? Volgens mij is er bij jullie laatst weer een speler kwijtgespeeld. En is dat account nu gebombardeerd tot intern. Remember P. van Pollow? Lijkt me zeker wel een resultaat hoor ;)

Bij jullie 3 :D

Mvg
 

DeletedUser

Guest
Maar wij hebben reserve hee :D

Reserve die ooit opgeraakt;)

Waarom zouden we ons iets moeten aantrekken van de commentaren van een stam die + 2 keer zo groot is en tot op heden nog steeds geen spectaculaire resultaten behaalde op ons ....

Zou wel eens willen weten waar de ambities liggen van Resist met zo over de rug van plague te wrijven met jullie paaiende woorden naar hen ... Na heidi de volgende angsthazen, hopende op enige ontziening ???

Mvg
Ik denk dat je er met Resist boenk op zit .
 

DeletedUser63264

Guest
Loop niet zo te janken vriend, ga postzegels verzamelen ofzo



E-jooooo E-jooooooo ga slapen huilebalk.
Alle trucjes om wat aan te proberen tonen kennen we al.

Warre is geen stack noob maar een buiten catogorie speler, moeilijk om toe te geven he..
Zegt veel over jou en je jank maat.

Hij is de grootste stacknoob, en ik huil niet hoor :D Jij huilt blijkbaar hier meer dan mij ^^:)
 

Deleted User - 24028

Guest
Hmmm 60k Zc? Dat is een evengroote populatie als 180k speer en zwaard hoor.

Jij begint ineens over 60k Zc ???

Kan goed zijn dat het even veel populatie is , maar daar gaat het niet om hee, het gaat er om hoe veel clears het kan stoppen.. Even ter vergelijking:
- 60k ZC = Blockt 34 clears
- 180k speer/180k zwaard = Blockt 82 clears

Dus hoezo is dat hetzelfde ? :eek:
 

DeletedUser68583

Guest
geen spectaculaire resultaten? Volgens mij is er bij jullie laatst weer een speler kwijtgespeeld. En is dat account nu gebombardeerd tot intern. Remember P. van Pollow? Lijkt me zeker wel een resultaat hoor ;)

Een labiel mens die iedere maand minstens 2x dreigt zijn account op delete te zetten als hij zijn zin niet krijgt, die uiteindelijk eerder(!) vertrekt dan afgesproken met door paar aanvalletjes vind ik niet echt een Resultaat nee........
 
Bovenaan