Wereld 32

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Je zal mij waarschijnlijk niet meer kennen maar geloof dat we samen in F=p.A hebben gezeten. Als het goed is was je daar destijds mijn buurman. Al twijfel ik of ik wel gelijk heb gezien je sig xD

De stam van Peter, zeker ken ik dat nog maar die staat inderdaad niet in m'n sig. Vele stammen staan niet in m'n sig:p

Ontopic, ik had liever de wereld 5 instellingen gezien voor deze wereld, zonder gekke ridder dingen, kerkjes en vlaggetjes. Gewoon simpel maar met boerderijlimiet regel.
 

DeletedUser61692

Guest
en er komt een nieuwe vlag vast en zeker?

"door deze vlag lopen je mannen niet als een slak"
 

DeletedUser

Guest
En ik zou graag hebben dat je naar boven kijkt waarbij je ziet dat deze vraag 100x al is gesteld, maarja...
 

DeletedUser68753

Guest
Project!!!

Ik ga een stam maken op deze wereld, en gezien ik nergens een stamlimiet zie staan ga ik iedereen uitnodigen en recruiter maken. De bedoeling is dat wij de grootste stam ooit worden op TW :cool:.

Je hoeft dus niet serieus te spelen, niet goed te zijn, zo lang je maar joint! Op termijn zullen er uiteraard wel spelers afvallen ja. Of niet. We zullen zien!

Ledenlimiet per stam : 250...
 

DeletedUser38085

Guest
En ik zou graag hebben dat je naar boven kijkt waarbij je ziet dat deze vraag 100x al is gesteld, maarja...



dus als andere mensen willen weten hoe ze moeten schilderen mag ik niet laten zien dat ik wil weten hoe je moet schilderen?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
dus als andere mensen willen weten hoe ze moeten schilderen mag ik niet laten zien dat ik wil weten hoe je moet schilderen?

Totaal appels met peren vergelijken is dit. Want hier gaat het om een vaardigheid leren, dat is andere koek. Wanneer de wereld start is gewoon één vraag door al honderden mensen gesteld, met voor ieder hetzelfde antwoord: Dat weet niemand.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wie is er al opgewonden voor de start van W32?:p
 

DeletedUser

Guest
Ik ben bekend van 18, Speed en Casual. Ik wens iedereen succes en hoop in het verdere spel tegen te komen. Tip: puntengeilers komen niet ver ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan