~Golden Awards~

DeletedUser

Guest
Mooiste profielplaatje speler: Isidorus van Sevilla, ik zit namelijk niet op TW om naar half naakte vrouwen te kijken, dat doe ik elders wel.

I lolled, maar je hebt wel gelijk :p

En fijn dat ik ook ergens sta, geeft me weer wat motivatie.
 

DeletedUser57908

Guest
Jonas je stad op the west heeft je harder nodig. Laat tw maar vallen :D
 

DeletedUser

Guest
Ik zal het lijstje dan ook maar eens invullen he :p

Beste account: HokuzPokuz, is ook het meest actieve account denk ik...
Slechtste account: MegaMaximum (Interception)
Beste speler(s): De spelers van DidYouMisMe, hebben het account gered.
Slechtste speler: Salsaman, heeft alleen maar BB-dorpen geëdeld tot nu toe met uitzondering van een 3-tal dorpen :rolleyes:
Meestbelovende speler voor de toekomst: Seko
Beste stam: Tanken
Slechtste stam: OTS (voor zover ik weet)
Meestbelovende stam voor de toekomst: WAT
Beste/Favoriete leider: Isidorus :p
Slechtste leider:Walt43 (Interception)
Favoriete forumposter: Zaletio
Minst favoriete forumposter: /
Meest overschatte stam: OTS, worden niet overschat door anderen maar ik denk dat ze hun eigen kansen hier zwaar overschatten.
Meest onderschatte stam: *SpmX*
Mooiste profielplaatje speler: xTiiBooz (al vind ik die van ons ook niet slecht ^^)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat van slechtste leiders en dan Juanitoe moet je terug nemen.
Weet niet of je de echte speler nog kent, maar die had anders wel heel veel moeite erin gestoken en hield Ots bij elkaar.
 

DeletedUser

Guest
Ja heb je wel gelijk in maar heb het vooral over leiders die niks bereiken met hun acties voor de stam.
Ligt meestal aan de leiders maar in dit geval ligt het waarschijnlijk aan de leden.
Pas het wel ff aan
 

DeletedUser44266

Guest
Ik zal het lijstje dan ook maar eens invullen he :p

Beste account: HokuzPokuz, is ook het meest actieve account denk ik...
Slechtste account: MegaMaximum (Interception)
Beste speler(s): De spelers van DidYouMisMe, hebben het account gered.
Slechtste speler: Salsaman, heeft alleen maar BB-dorpen geëdeld tot nu toe met uitzondering van een 3-tal dorpen :rolleyes:
Meestbelovende speler voor de toekomst: Seko
Beste stam: Tanken
Slechtste stam: OTS (voor zover ik weet)
Meestbelovende stam voor de toekomst: WAT
Beste/Favoriete leider: Isidorus :p
Slechtste leider:Walt43 (Interception)
Favoriete forumposter: Zaletio
Minst favoriete forumposter: /
Meest overschatte stam: OTS, worden niet overschat door anderen maar ik denk dat ze hun eigen kansen hier zwaar overschatten.
Meest onderschatte stam: *SpmX*
Mooiste profielplaatje speler: xTiiBooz (al vind ik die van ons ook niet slecht ^^)

Van ots zitten joossie en ik op het forum, de rest zie ik hier niet. Gaat wel een beetje lastig dan
 

DeletedUser

Guest
Eeuhm het gaat niet over wat jullie op het forum zeggen, het gaat om wat jullie leden zeggen in de PM's.
Joossie liet al blijken in een PM dat OTS nog een goeie kans hadden in deze wereld bijvoorbeeld... :p
 

DeletedUser44266

Guest
Eeuhm het gaat niet over wat jullie op het forum zeggen, het gaat om wat jullie leden zeggen in de PM's.
Joossie liet al blijken in een PM dat OTS nog een goeie kans hadden in deze wereld bijvoorbeeld... :p

er zijn nog wel wat leden in ots die een kans hebben, sta ik achter ja
 

DeletedUser

Guest
Lijstjee

Beste account: Ribeira valt hier voor mij af vanwege het cluster. Ik kijk hier dus ook echt naar het account! Niet naar het team/de speler. Ik kom dan dus uit bij fantazija. Prachtig cluster met een klein front. Ook een mooie top 5 plek, en aangename rang 7 ODA.
Slechtste account: Er is onlangs maar één account gebroken, dus die zal hier maar ingevuld moeten worden.
Beste speler/team:S. van Ayslinnn. Kijk hoe hij het account opgebouwd heeft, ODA en puntenrang. Verder heeft hij ook een goede reputatie.
Slechtste speler/team:De teams van Frederikvdh en Kevin007 mogen zich wel schamen. Internen en bb's edelen totdat ze erbij neervallen. En dan Frederik speciefiek. Bb's van 1k ... Alsjeblieft zeg.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Goeie Buur. Vrij anoniem en onbekend, maar een deftige speler. Kan nog wel eens wat neer gaan zetten op wereld24.
Beste stam: Tanken. Zonder OTS-aanhangsel vond ik ze echter nog beter (kleine side-note).
Slechtste stam: van de top5 stammen: *SpmX*. Koekenbakkers daar die keurige 150k stacks plaatsen.
Meestbelovende stam voor de toekomst:Niks is 'veel belovend' meer op deze wereld.
Beste/Favoriete leider: Zaletio. Doet het langste van alle huidige leiders, en Tanken staat keurig overeind op rang 1 en heeft zware tijden overleeft. Zaletio heeft vervolgens alle acc's weten te bemannen. Een prestatie opzich om animo te vinden voor zo'n wereld als deze.
Slechtste leider: Schmitter.
Favoriete forumposter: CWK, Zale (als hij er is) en joossie is op de goede weg.
Minst favoriete forumposter: JeWeetToch1, af en toe een domme en simpele post waari weer iemand gekleineerd of beledigd moet worden. Chapeau! Daar draait het AF om. :eek:
Met wie zou ik zeker graag in een stam zitten: Zaletio, S. (Ayslinnnn), M. en T. (Ribeira Grande)
Met wie zou ik zeker niet graag in een stam willen zitten:Arnorro.
Meest overschatte stam: Tanken. Is de enige stam waar van verwacht wordt dat ze de wereld winnen, dus zijn ze automatisch ook overschat. ;)
Meest onderschatte stam:OTS. Helemaal als je spelers als arnorro en alandor nu hoort praten over OTS.
Mooiste profielplaatje speler:Mijn eigen plaatje: .Ourway. Thx Eli.
Mooiste profielplaatje stam:-HGK- heeft gewoon een geweldig plaatje.
Mooiste moment van W24: De mooiste tijd meer voor mij: de tijd dat er nog meerdere top stammen waren. HGK, STX, OTS, SWARM en Tanken.
Betreurendste moment van W24: De stop van velen van dé harde kern van HGK. Zij die de stam vormden, er tijd in staken, en wat betekenden voor mij als speler (wil niet zeggen dat er niemand meer in HGK zit die iets voor mij betekent he!)
 

DeletedUser

Guest
Lijstjee

Beste account: Ribeira valt hier voor mij af vanwege het cluster. Ik kijk hier dus ook echt naar het account! Niet naar het team/de speler. Ik kom dan dus uit bij fantazija. Prachtig cluster met een klein front. Ook een mooie top 5 plek, en aangename rang 7 ODA.
Slechtste account: Er is onlangs maar één account gebroken, dus die zal hier maar ingevuld moeten worden.
Beste speler/team:S. van Ayslinnn. Kijk hoe hij het account opgebouwd heeft, ODA en puntenrang. Verder heeft hij ook een goede reputatie.
Slechtste speler/team:De teams van Frederikvdh en Kevin007 mogen zich wel schamen. Internen en bb's edelen totdat ze erbij neervallen. En dan Frederik speciefiek. Bb's van 1k ... Alsjeblieft zeg.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Goeie Buur. Vrij anoniem en onbekend, maar een deftige speler. Kan nog wel eens wat neer gaan zetten op wereld24.
Beste stam: Tanken. Zonder OTS-aanhangsel vond ik ze echter nog beter (kleine side-note).
Slechtste stam: van de top5 stammen: *SpmX*. Koekenbakkers daar die keurige 150k stacks plaatsen.
Meestbelovende stam voor de toekomst:Niks is 'veel belovend' meer op deze wereld.
Beste/Favoriete leider: Zaletio. Doet het langste van alle huidige leiders, en Tanken staat keurig overeind op rang 1 en heeft zware tijden overleeft. Zaletio heeft vervolgens alle acc's weten te bemannen. Een prestatie opzich om animo te vinden voor zo'n wereld als deze.
Slechtste leider: Schmitter.
Favoriete forumposter: CWK, Zale (als hij er is) en joossie is op de goede weg.
Minst favoriete forumposter: JeWeetToch1, af en toe een domme en simpele post waari weer iemand gekleineerd of beledigd moet worden. Chapeau! Daar draait het AF om. :eek:
Met wie zou ik zeker graag in een stam zitten: Zaletio, S. (Ayslinnnn), M. en T. (Ribeira Grande)
Met wie zou ik zeker niet graag in een stam willen zitten:Arnorro.
Meest overschatte stam: Tanken. Is de enige stam waar van verwacht wordt dat ze de wereld winnen, dus zijn ze automatisch ook overschat. ;)
Meest onderschatte stam:OTS. Helemaal als je spelers als arnorro en alandor nu hoort praten over OTS.
Mooiste profielplaatje speler:Mijn eigen plaatje: .Ourway. Thx Eli.
Mooiste profielplaatje stam:-HGK- heeft gewoon een geweldig plaatje.
Mooiste moment van W24: De mooiste tijd meer voor mij: de tijd dat er nog meerdere top stammen waren. HGK, STX, OTS, SWARM en Tanken.
Betreurendste moment van W24: De stop van velen van dé harde kern van HGK. Zij die de stam vormden, er tijd in staken, en wat betekenden voor mij als speler (wil niet zeggen dat er niemand meer in HGK zit die iets voor mij betekent he!)

Besef jij wel hoe lang geleden dat dat is? :rolleyes:
We kregen constant massa's van Isidorus en Fantazija over ons heen en we hadden meer dorpen nodig om te deffen.
We hebben amper dorpen verloren toen in die massa's, mede doordat we konden snipen vanuit die BB-dorpen.
De laatste BB-dorpen die we geëdeld hebben was om een steviger front te krijgen met een OTS-speler, waren er ook maar 4.
Dus waarom zoek je niet een beetje verder en dan zul je zien dat er véél ergere zijn als ons, Salsaman bijvoorbeeld, hij heeft zo'n 335 BB-dorpen van 1000 punten geëdeld? :confused:

Dat je niet met mij in een stam wilt zitten begrijp ik wel, ik geef niet altijd snuggere opmerkingen hier op het AF.

En ik kan er ook niet aan doen dat veel leden van OTS zichzelf overschatten als stam?
Er zijn er die denken dat ze Tanken nog kunnen verslaan, dat was wel duidelijk in een aantal PM's...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Respect Maximus.
Je noemt SWARM een top stam :).

'Top' zegt niet zoveel op 24. ;)

Besef jij wel hoe lang geleden dat dat is? :rolleyes:
We kregen constant massa's van Isidorus en Fantazija over ons heen en we hadden meer dorpen nodig om te deffen.
We hebben amper dorpen verloren toen in die massa's, mede doordat we konden snipen vanuit die BB-dorpen.
De laatste BB-dorpen die we geëdeld hebben was om een steviger front te krijgen met een OTS-speler, waren er ook maar 4.
Dus waarom zoek je niet een beetje verder en dan zul je zien dat er véél ergere zijn als ons, Salsaman bijvoorbeeld, hij heeft zo'n 335 BB-dorpen van 1000 punten geëdeld? :confused:

Dat je niet met mij in een stam wilt zitten begrijp ik wel, ik geef niet altijd snuggere opmerkingen hier op het AF.

En ik kan er ook niet aan doen dat veel leden van OTS zichzelf overschatten als stam?
Er zijn er die denken dat ze Tanken nog kunnen verslaan, dat was wel duidelijk in een aantal PM's...

354/794 * 100% = 44,6% van al je dorpen zijn interns.
259/794 * 100% = 32,6% van al dorpen waren bb's.

Dit betekent dat slechts 100 - 44,6 - 32,6 = 22,8% van al je overnames geen interns waren (volgens de stats). Nouja, ik denk niet dat er veel ergere zijn. Helemaal niet in de top 20. Zelfs GS blijf je ver voor.

En tjah, je reputatie heb je ook niet mee. Vanuit ATS nog altijd een beetje brullen dat je half HGK zou breken. En een grote mond optrekken hier op het AF.

Verder is het een keuze die je gemaakt hebt. Je kon ook fanta att'en (of Isi), maar nee, je edelt liever bb's. Mag hoor, he is je speeltstijl. Prima, maar niet iets waar je van mij een label 'Beste Speler' voor zou kunnen krijgen. Integendeel.
 

DeletedUser57908

Guest
Beste account: Fantazija vind ik toch wel het mooiste cluster hebben. Daarbij niet te groot front maar genoeg.
Slechtste account: salsaman is zeker de slechtste, hij moet leren normale clears te bouwen en odd 214k is heel erg triest voor bijna 3mil
Beste speler/team:Didyoumisme zit erg mooi team op. ayslinn is ook mooi bemand :)
Slechtste speler/team: Jerryman is me echt tegengevallen.
Meestbelovende speler voor de toekomst: ayslinn groeit erg constant en is goed actief daarbij zitten er goede spelers op:D
Beste stam: Tanken.
Slechtste stam: OTS nu op een aantal na.
Meestbelovende stam voor de toekomst: -HGK- zou mss nog iets kunnen doen al betwijfel ik dat jammer genoeg:(
Beste/Favoriete leider: Zaletio. Een echte held die de stam door dik en dun heeft gesteund. Echt respect voor hem:D
Slechtste leider: Hokuz, ik heb van die verhalen gehoord :eek: maar ik kan zelf eigenlijk niet oordelen.
Favoriete forumposter: CWK en zaletio en soms hokuz.
Minst favoriete forumposter: -
Met wie zou ik zeker graag in een stam zitten: Tanken + jonas en matthijs en white paladin :D
Met wie zou ik zeker niet graag in een stam willen zitten: Weet ik niet zo snel ik pas me redelijk snel aan :p
Meest overschatte stam: -HGK- ik had meer van ze verwacht.
Meest onderschatte stam: Tanken, ik denk dat wij verrassend goed uit de hoek zijn gekomen.
Mooiste profielplaatje speler: Ik let niet echt op pjes boeit me ook niet veel.
Mooiste profielplaatje stam:zelfde als hierboven.
Mooiste moment van W24: Meerdere :p Ik vind massa's altijd leuk dus kies maar een leuke massa uit:D
Betreurendste moment van W24: Mijn eerste gesprek met zale :( meteen ruzie :(
 

DeletedUser

Guest
'Top' zegt niet zoveel op 24. ;)



354/794 * 100% = 44,6% van al je dorpen zijn interns.
259/794 * 100% = 32,6% van al dorpen waren bb's.

Dit betekent dat slechts 100 - 44,6 - 32,6 = 22,8% van al je overnames geen interns waren (volgens de stats). Nouja, ik denk niet dat er veel ergere zijn. Helemaal niet in de top 20. Zelfs GS blijf je ver voor.

En tjah, je reputatie heb je ook niet mee. Vanuit ATS nog altijd een beetje brullen dat je half HGK zou breken. En een grote mond optrekken hier op het AF.

Verder is het een keuze die je gemaakt hebt. Je kon ook fanta att'en (of Isi), maar nee, je edelt liever bb's. Mag hoor, he is je speeltstijl. Prima, maar niet iets waar je van mij een label 'Beste Speler' voor zou kunnen krijgen. Integendeel.

Ten eerste ik speel hier maar vanaf het account 6 miljoen punten had dus ik had geen idee, is geen excuus uiteraard.
En sorry dat wij niet zo no-lifes zijn om de hele dag te deffen aan het front en dan nog eens een tegenaanval op te zetten tegen 2 spelers te gelijker tijd zonder hulp van OTS, HGK zou dat gekund hebben omdat jullie samenwerken maar niemand van OTS kon een deftige tegenaanval opzetten tegen Fantazija of Isidorus...

Ten tweede heb ik der tijd in ATS nooit gezegd dat ik "half HGK ging breken"... :p
En ik was ook te onervaren om tegenover grote stammen te staan en dat weten jullie allemaal goed genoeg.
Nu is dat al sterk verbeterd lijkt me.
Op het AF probeerde ik mij gewoon te verdedigen want vanaf de eerste dag dat ik hier had gepost werd ik al afgebroken en ja een grote mond had ik wel. :rolleyes:

Ten derde heeft het account wel degelijk geluk gehad met de plaatsing wat de mogelijkheid gaf om te internen.
Misschien een beetje veel internen maar we hebben qua Defence ons op W24 al bewezen dus je kunt niet zeggen dat ons plaats in de top 10 volledig onverdiend is.
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben jullie op defence al bewezen? Ach. Slechts 70 dorpen verloren aan Fanta? Chapeau!

En je hebt zelfs nog gpmd dat je wel even naar BSRK zou jumpen om die te pakken. :eek:

En hou ook van jou hoor Maxie, ben vergeten je in mn lijstje te zetten. :(
 
Bovenaan