Edelhalvering

DeletedUser43720

Guest
Daling tot 1/5 (20%) van de originele prijs
Zelfde als hierboven, de stemming zal starten als er minder dan 200 actieve spelers op een wereld zijn. Indien het in de stemming afgekeurd wordt volgt er geen volgende stemming.

Aangezien we al een tijdje onder de 200 zitten (momenteel 175) word het tijd voor de laatste stemming:)
 

DeletedUser

Guest
Daling tot 1/5 (20%) van de originele prijs
Zelfde als hierboven, de stemming zal starten als er minder dan 200 actieve spelers op een wereld zijn. Indien het in de stemming afgekeurd wordt volgt er geen volgende stemming.

Aangezien we al een tijdje onder de 200 zitten (momenteel 175) word het tijd voor de laatste stemming:)

Die komen telkens in het begin van de maand, kan denk ik niet lang duren:D
 

DeletedUser61903

Guest
waar kun je deze regels van de halvering vinden ? wil is naar w 23 kijken hoe ver het is .
 

DeletedUser

Guest
Daling tot 1/5 (20%) van de originele prijs
Zelfde als hierboven, de stemming zal starten als er minder dan 200 actieve spelers op een wereld zijn. Indien het in de stemming afgekeurd wordt volgt er geen volgende stemming.

Aangezien we al een tijdje onder de 200 zitten (momenteel 175) word het tijd voor de laatste stemming:)

Ik heb hier al 3 x een support voor gestuurt maar ze doen er niks aan jammer genoeg :(


Mvg Dracona
 

DeletedUser

Guest
Dat die munten al goedkoop zijn moet toch al genoeg zijn of zie ik dat verkeerd?
 

DeletedUser

Guest
Kan je zeker nog sneller jeffstryker overnemen?
Echt een vieze galbak ben je LotB, blegh, walgelijk mannetje!!
 

DeletedUser

Guest
Kan je zeker nog sneller jeffstryker overnemen?
Echt een vieze galbak ben je LotB, blegh, walgelijk mannetje!!

komop feyer. hou je kritiek voor je, vecht het anders met hem uit, niet met heel Nederland en België ..
 

DeletedUser

Guest
komop feyer. hou je kritiek voor je, vecht het anders met hem uit, niet met heel Nederland en België ..

Me kritiek voor me houden? Die gozer naait een begrip op w14 en op en top stamspeler..
En vecht t met hem uit? Ben je gek geworden ofzo? Die manipulator heeft iedereen tegen jeff opgezet, die draaikont heeft een verhaal ervan gemaakt ennu is jeff de dader?

Ik ben veel zotte en egoistische spelers tegen gekomen en lotb staat nog boven moon en howlin.

Mij grootste fout ooit om hem leider te maken. Maar wacht maar..

nee jij trekt volle zalen :D:D:D

JE weet toch mattie
 
Reactiescore
974
Me kritiek voor me houden? Die gozer naait een begrip op w14 en op en top stamspeler..
En vecht t met hem uit? Ben je gek geworden ofzo? Die manipulator heeft iedereen tegen jeff opgezet, die draaikont heeft een verhaal ervan gemaakt ennu is jeff de dader?

Ik ben veel zotte en egoistische spelers tegen gekomen en lotb staat nog boven moon en howlin.

Mij grootste fout ooit om hem leider te maken. Maar wacht maar..

Egoïstische? :D Wordt veel genoemd door vijanden, maar nooit egoïstische. Beseffend dat ik elke wereld voor me stam speel en niet voor het account maakt me zeker egoïstische?
 

DeletedUser43720

Guest
Je hebt mij nooit leider gemaakt en hebt ook nooit bij ons in de stam gezeten, naast een gehijacked account/jeff.
Dat gezegd hebbend, noem het wat je wilt, ik heb overal open kaart mee gespeeld en naar redelijke oplossingen gezocht, Zover destijds bekend was wilde hij tegen TW regels in spelen en dus valsspelen, naast dat er heel mooie tussen uitkomsten waren/zijn, niet dat de mensen op het AF hier iets mee te maken hebben verder.
Als je gefrustreerd bent, zou ik een nieuw topic openen en daar een mooie blacklist over me schrijven. Ik kijk ernaar uit:)
Laatste keer dat ik hier keek, ging het over edelhalvering
 

DeletedUser

Guest
Me kritiek voor me houden? Die gozer naait een begrip op w14 en op en top stamspeler..
En vecht t met hem uit? Ben je gek geworden ofzo? Die manipulator heeft iedereen tegen jeff opgezet, die draaikont heeft een verhaal ervan gemaakt ennu is jeff de dader?

Ik ben veel zotte en egoistische spelers tegen gekomen en lotb staat nog boven moon en howlin.

Mij grootste fout ooit om hem leider te maken. Maar wacht maar..

Dan mag je toch is aan Jeff vragen wat ie zelf wilt hoor. tot zover edelt enkel beat hem? en spekky, maar das een detail :p
en als je hierop verder gaat, stuur me even een pm via het AF.
 

DeletedUser

Guest
Egoïstische? :D Wordt veel genoemd door vijanden, maar nooit egoïstische. Beseffend dat ik elke wereld voor me stam speel en niet voor het account maakt me zeker egoïstische?

Bij jou bedoelde ik meer zotte, het propogandische feest wat we er destijds van maakte was aardig zot. Maar geen verkeerde woorden meer over jou persoon.

Je hebt mij nooit leider gemaakt en hebt ook nooit bij ons in de stam gezeten, naast een gehijacked account/jeff.
Dat gezegd hebbend, noem het wat je wilt, ik heb overal open kaart mee gespeeld en naar redelijke oplossingen gezocht, Zover destijds bekend was wilde hij tegen TW regels in spelen en dus valsspelen, naast dat er heel mooie tussen uitkomsten waren/zijn, niet dat de mensen op het AF hier iets mee te maken hebben verder.
Als je gefrustreerd bent, zou ik een nieuw topic openen en daar een mooie blacklist over me schrijven. Ik kijk ernaar uit:)
Laatste keer dat ik hier keek, ging het over edelhalvering

Ik heb jou leider gemaakt in destijds BB of INF, daar heb je je invloed gekregen. Dat heb ik je gegeven, maar goed jij weet ineens wel meer dingen plots niet.

En vertel eens ik heb een account gehacked? Ik weet niet hoor, maar elk account wat op een email adres staat wat gebruikt word door mij is een account van mij. Destijds in INF/BB hebben veel oorspronkelijke spelers mij hun account gegeven. Dat zijn accounts van mensen waarmee ik een zeer goed contact heb gehad, en die zou ik in eens hacken.
Je bent naast een jokkebrokkie ook nog eens niet echt de slimste.

Dan mag je toch is aan Jeff vragen wat ie zelf wilt hoor. tot zover edelt enkel beat hem? en spekky, maar das een detail :p
en als je hierop verder gaat, stuur me even een pm via het AF.


Jordy, ik ben al een hele tijd niet meer online geweest op Jeff, puur omdat ik er geen tijd en zin in had. Maar het feest wat ik tegen kwam in PB's op jeffstryker is zo misplaatst, en zo onverdient. Je kan het in de categorie plaatsen van een oud vrouwtje waarvan haar portomonee is gejat of haar tastje. Het maakt je boos, als jij Jordy de ins en outs zou lezen zou je je het zelfde gedragen cq voelen als dat ik nu doe. En je kent me inmiddels een beetje.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha lol xD Blijft fijn op W14 :p
Opnieuw reden om weg te blijven ^^
 

DeletedUser

Guest
Jordy, ik ben al een hele tijd niet meer online geweest op Jeff, puur omdat ik er geen tijd en zin in had. Maar het feest wat ik tegen kwam in PB's op jeffstryker is zo misplaatst, en zo onverdient. Je kan het in de categorie plaatsen van een oud vrouwtje waarvan haar portomonee is gejat of haar tastje. Het maakt je boos, als jij Jordy de ins en outs zou lezen zou je je het zelfde gedragen cq voelen als dat ik nu doe. En je kent me inmiddels een beetje.

Vanaf water hebben we Jeff altijd met veel respect proberen behandelen. Was di niet, zeg het dan ..
Maar soms moet je ook wat weten wat je wilt hoor ..
 

DeletedUser43720

Guest
Remco, alles dat gezegd is geworden stond op het forum, totdat een grapjas het wiste;)
 
Bovenaan