~Golden Awards~

DeletedUser

Guest
Of grijze dorpen of verlaten dorpen Of zonder spelers dorpen of zwart-wit dorpen of .......
 

DeletedUser55090

Guest
Onder .Ourway volgens mij 150 op het begin van de wereld. Daar is naar mijn weten niks meer bijgekomen of amper. Toen was het een leuke stand, ik dacht dat andere er al dik en dik overheen waren
 

DeletedUser26046

Guest
Tijd om een heel klassiek topic'je te bumpen:

Beste account: Ribeira Grande, beste speler van w24 denk ik. Gezien zijn prestaties vs HGK en vs OTS.
Slechtste account: Groene Smurf, zo hard internen met zo'n ODA, waarbij de avvd zo ziek is. Dat dat account zich niet kapotschaamt voor hun daden.
Beste speler: Fanta doet het erg goed, ook het team wat nu op Ankertjes zit wordt nog latsig voor ons om te breken.
Slechtste speler: Jerrymanvh, hoe makkelijk dat account is gebroken was echt lachwekkend.
Meestbelovende speler voor de toekomst: DidYouMisMe?, zitten nu een stel goeie spelers op die het nog wel gaan waarmaken. En dat terwijl het account eerst volledig gebashed was.
Beste stam: Tanken, geen uitleg nodig denk ik.
Slechtste stam: Dat wat er over is van OTS.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Fresh! is een prima stam, maar die vechten tegen Tanken dus hun perspectief op deze wereld is beperkt. Daarnaast SPMX, als ze actief blijven.
Beste/Favoriete leider: Peter... verrichtte erg goed werk in OTS, wat hij nu ook laat zien in Tanken met zijn organisatievermogen.
Slechtste leider: Hokuz, als ik de verhalen mag geloven van meerdere HGK ers, is hij nog slechter dan ik in gedachte had.
Favoriete forumposter: Ik vind Maximinus Thrax wel een toevoeging aan het w24 AF, daarnaast is CWK altijd goed.
Minst favoriete forumposter: Mlicka, na zijn gigantische fail op Jerryman is het beter dat hij zich niet meer laat zien hier.
Meest overschatte stam: -HGK-. Voor het eerst krijgt HGK wat incomings en de boel stort meteen in. Als Tanken onder dezelfde druk zou zijn bezweken, was Tanken als een maand of 9 geleden weggebashed. Dit laat duidelijk zien hoe overrated HGK was en is.
Meest onderschatte stam: STX, mits ze actief blijven is er genoeg potentie daar.
Mooiste profielplaatje speler: Ik vind dat van Isidorus nog steeds erg nice.
Mooiste profielplaatje stam: Lastig, maar het plaatje van Tanken vat de stanaam goed samen. Dat is de bedoeling denk ik.

Hopelijk komen er meer lijstjes, om het w24 AF wat actief te houden :D. En nee, dit is een serieus ingevuld lijstje. Geen 1 aprilgrap dus :p.
 

DeletedUser

Guest
Tijd om een heel klassiek topic'je te bumpen:

Beste account: Ribeira Grande, beste speler van w24 denk ik. Gezien zijn prestaties vs HGK en vs OTS.
Slechtste account: Groene Smurf, zo hard internen met zo'n ODA, waarbij de avvd zo ziek is. Dat dat account zich niet kapotschaamt voor hun daden.
Beste speler: Fanta doet het erg goed, ook het team wat nu op Ankertjes zit wordt nog latsig voor ons om te breken.
Slechtste speler: Jerrymanvh, hoe makkelijk dat account is gebroken was echt lachwekkend.
Meestbelovende speler voor de toekomst: DidYouMisMe?, zitten nu een stel goeie spelers op die het nog wel gaan waarmaken. En dat terwijl het account eerst volledig gebashed was.
Beste stam: Tanken, geen uitleg nodig denk ik.
Slechtste stam: Dat wat er over is van OTS.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Fresh! is een prima stam, maar die vechten tegen Tanken dus hun perspectief op deze wereld is beperkt. Daarnaast SPMX, als ze actief blijven.
Beste/Favoriete leider: Peter... verrichtte erg goed werk in OTS, wat hij nu ook laat zien in Tanken met zijn organisatievermogen.
Slechtste leider: Hokuz, als ik de verhalen mag geloven van meerdere HGK ers, is hij nog slechter dan ik in gedachte had.
Favoriete forumposter: Ik vind Maximinus Thrax wel een toevoeging aan het w24 AF, daarnaast is CWK altijd goed.
Minst favoriete forumposter: Mlicka, na zijn gigantische fail op Jerryman is het beter dat hij zich niet meer laat zien hier.
Meest overschatte stam: -HGK-. Voor het eerst krijgt HGK wat incomings en de boel stort meteen in. Als Tanken onder dezelfde druk zou zijn bezweken, was Tanken als een maand of 9 geleden weggebashed. Dit laat duidelijk zien hoe overrated HGK was en is.
Meest onderschatte stam: STX, mits ze actief blijven is er genoeg potentie daar.
Mooiste profielplaatje speler: Ik vind dat van Isidorus nog steeds erg nice.
Mooiste profielplaatje stam: Lastig, maar het plaatje van Tanken vat de stanaam goed samen. Dat is de bedoeling denk ik.

Hopelijk komen er meer lijstjes, om het w24 AF wat actief te houden :D. En nee, dit is een serieus ingevuld lijstje. Geen 1 aprilgrap dus :p.

Denk dat het w24 AF moeilijk actief te krijgen valt
 

DeletedUser61241

Guest
Beste account: Tai-Pan
Slechtste account: Le Gringo, na zoveel afgeslagen aanvallen op delphin zou je toch niet meer zo naiëf moeten zijn om 5 seconden tussen je edels te laten zitten.
Beste speler:Tai-pan, geen grote praatjes, gewoon kwaliteiten laten zien op het slagveld, zoals het hoort
Slechtste speler: Le Gringo, na zoveel afgeslagen aanvallen op delphin zou je toch niet meer zo naiëf moeten zijn om 5 seconden tussen je edels te laten zitten. (weet overigens niet of het nog dezelfde is, en MMJO kan er ook wat van)
Meestbelovende speler voor de toekomst: Sekoyasu
Beste stam: Dat laat ik open
Slechtste stam: Net zoals deze
Meestbelovende stam voor de toekomst: WAT en Fresh zijn 2 stammen die in de schaduw van de top 3 strijden, maar het nog steeds verdraaid goed doen.
Beste/Favoriete leider: Juanitoe en Peter....
Slechtste leider: Geen idee
Favoriete forumposter: Meerdere kunnen hun verhaal op een nette manier duidelijk maken.
Minst favoriete forumposter: Diegene die bovenstaande niet kunnen :)
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Mooiste profielplaatje speler: Ikke duh
 

DeletedUser

Guest
Beste account: Tai-Pan
Slechtste account: Le Gringo, na zoveel afgeslagen aanvallen op delphin zou je toch niet meer zo naiëf moeten zijn om 5 seconden tussen je edels te laten zitten.
Beste speler:Tai-pan, geen grote praatjes, gewoon kwaliteiten laten zien op het slagveld, zoals het hoort
Slechtste speler: Le Gringo, na zoveel afgeslagen aanvallen op delphin zou je toch niet meer zo naiëf moeten zijn om 5 seconden tussen je edels te laten zitten. (weet overigens niet of het nog dezelfde is, en MMJO kan er ook wat van)
Meestbelovende speler voor de toekomst: Sekoyasu
Beste stam: Dat laat ik open
Slechtste stam: Net zoals deze
Meestbelovende stam voor de toekomst: WAT en Fresh zijn 2 stammen die in de schaduw van de top 3 strijden, maar het nog steeds verdraaid goed doen.
Beste/Favoriete leider: Juanitoe en Peter....
Slechtste leider: Geen idee
Favoriete forumposter: Meerdere kunnen hun verhaal op een nette manier duidelijk maken.
Minst favoriete forumposter: Diegene die bovenstaande niet kunnen :)
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Mooiste profielplaatje speler: Ikke duh

Dat is mooie bullshit die jij lult.
Ik heb maanden (veel maanden) op le Gringo gezeten, tot ongeveer 2 weken geleden en op een periode van 2 weken met een slechte co na, maar heb in die periode nooit edelmannen op delphin gestuurd.
Nu praat noem je mijn oude accountje het slechte accountje ooit, om een daad die de eigenaar van het account nooit heeft gedaan, terwijl er een 10talle slechtere op deze wereld te vinden zijn.
 

DeletedUser

Guest
Beste account: Sekoyasu en Riberia zijn beide erg goed!
Slechtste account: Koenieboy. Deze gozer heeft nooit iets gekund, de enige keren dat het lastig was was met Master of disaster als VV.
Beste speler: Er zijn veel goede bespelers, dus ik zou zeggen dat er geen beste speler is.
Slechtste speler: Koenieboy, altijd al slecht geweest.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Ivo (bespeler van One in the world), dit kan een grote worden
Beste stam: Momenteel Tanken!
Slechtste stam: OTS sinds een deel weg is.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Fresh! kan veel worden, WAT niet.
Beste leider: Agni, deze gozer is voor mij altijd de beste leider geweest die ik hem gehad, maar gezien hij weg is zou ik nu toch iets anders moeten zeggen. Lord-dy vind ik een prima leider van zijn stam, de oude Juanitoe en Hans (sekoyasu)
Slechtste leider: Hokuz door zijn praatjes, de leiding van WAT en OTS stelt ook niet veel voor.
Favoriete forumposter: ll0ll, altijd mooie praatjes :).
Minst favoriete forumposter: Er zijn er genoeg die irritant zijn.
Meest overschatte stam: HGK, ze hebben altijd groot gepraat, maar nu worden ze aangevallen en is het niet veel meer.
Meest onderschatte stam: FRESH! ik denk dat veel mensen hun onderschatten. Veel respect voor hun!
Mooiste profielplaatje speler: Bruges
Mooiste profielplaatje stam: Het plaatje van HGK vind ik prachtig.
 

DeletedUser61241

Guest
Dat is mooie bullshit die jij lult.
Ik heb maanden (veel maanden) op le Gringo gezeten, tot ongeveer 2 weken geleden en op een periode van 2 weken met een slechte co na, maar heb in die periode nooit edelmannen op delphin gestuurd.
Nu praat noem je mijn oude accountje het slechte accountje ooit, om een daad die de eigenaar van het account nooit heeft gedaan, terwijl er een 10talle slechtere op deze wereld te vinden zijn.

Ik geef daar ook al aan dat het nu een andere bespeler kan zijn.

Wat ik zeg is van een tijd geleden. En ik wist niet of het de slechte speler was of het slechte account, vandaar dat ik ze even bij allebei zette.

En er zijn dus wel degelijk aanvallen van le gringo op delphin geweest, maar wat ik zeg, dat is van een tijd geleden. (zal even opzoeken wanneer, kan het wel afleiden uit de fora hier)

En voel je alsjeblieft niet aangevallen, als jij zeker weet dat jij dat niet bent geweest, zal ik jou ook zeker niet afvallen.
Echter wat ik ook al aangeef, is na 10tallen edels te verliezen en dan nog steeds zo naïef zijn om er 5 seconden tussen te laten gewoon absoluut geen kwaliteit.

Ik weet niet wie er destijds opzat..
 

DeletedUser

Guest
Beste account: Tai-Pan
Slechtste account: Le Gringo, na zoveel afgeslagen aanvallen op delphin zou je toch niet meer zo naiëf moeten zijn om 5 seconden tussen je edels te laten zitten.
Beste speler:Tai-pan, geen grote praatjes, gewoon kwaliteiten laten zien op het slagveld, zoals het hoort
Slechtste speler: Le Gringo, na zoveel afgeslagen aanvallen op delphin zou je toch niet meer zo naiëf moeten zijn om 5 seconden tussen je edels te laten zitten. (weet overigens niet of het nog dezelfde is, en MMJO kan er ook wat van)
Meestbelovende speler voor de toekomst: Sekoyasu
Beste stam: Dat laat ik open
Slechtste stam: Net zoals deze
Meestbelovende stam voor de toekomst: WAT en Fresh zijn 2 stammen die in de schaduw van de top 3 strijden, maar het nog steeds verdraaid goed doen.
Beste/Favoriete leider: Juanitoe en Peter....
Slechtste leider: Geen idee
Favoriete forumposter: Meerdere kunnen hun verhaal op een nette manier duidelijk maken.
Minst favoriete forumposter: Diegene die bovenstaande niet kunnen :)
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Mooiste profielplaatje speler: Ikke duh

MMJO edeld Delphin gwn toch? Daarbij tai-pan op dit moment als beste speler neerzetten is niet realistisch. Ik verwijs je graag door naar nl.twstats.com ;).

Ik zal zo sportief zijn ook een lijstje in te vullen, zonder persoonlijke voorkeur :).

Beste account: HokuZuPokuz, en DKP.
Slechtste account: Qua ligging wellicht Sekoyasu of Asylinn, gelukkig spelen er echte toppers op.
Beste speler: Remko, Fanta, persoonlijk hebben we vaak ruzie maar als speler respecteer ik hem enorm. Ik durf met zekerheid te zeggen dat Remko ver boven de rest van W24 zit qua niveau. Alleen Michel kan er misschien aan tippen bij mijn weten.
Slechtste speler: Mlicka, praatjes maar geen prestaties.
Meestbelovende speler voor de toekomst: DidYouMissMe, Meisje + Bbond dan ontbreekt waarschijnlijk de kennis dat er nuttigere dingen zijn dan TW ;)
Beste stam: Tanken is qua accountbezetting de terechte nummer 1 op dit moment.
Slechtste stam: Er zijn imo geen stammen met uitzonderlijk negatieve prestaties.
Meestbelovende stam voor de toekomst: We zijn te ver in het spel om voor een stam veelbelovend te zijn. Of je bent top of je bent flop.
Beste/Favoriete leider: Zaletio is natuurlijk de beste leider van W24, zonder twijfel zal iedereen met enige objectiviteit dit moeten beamen. Deze speler speelt sinds dag 1, heeft een top account weten te onderhouden en heeft van een stam met veel problemen de absolute nummer 1 van dit moment weten te creëren. Petje af.
Slechtste leider: Geen idee.
Favoriete forumposter: Niemand, geniet wss nog het meest van me eigen posts.
Minst favoriete forumposter: Niemand, ik respecteer iedereen die de tijd neemt om zich in dit online slagveld te wagen.
Meest overschatte stam: Geen enkele stam buiten Tanken krijgt toch credits?
Meest onderschatte stam: Ik hoor af en toe mensen nog wel eens twijfelen hierover, dus duidelijk Tanken.
Mooiste profielplaatje speler: Isidorus van Sevilla, ik zit namelijk niet op TW om naar half naakte vrouwen te kijken, dat doe ik elders wel.
Mooiste profielplaatje stam: Ik ken geen enkele stam met een fatsoenlijk profiel plaatje in W24.
 

DeletedUser

Guest
Bart, hij noemt jou niet slecht, maar het account (ligging, cluster, etc)
 

DeletedUser

Guest
Idd, zomaar ons accje slecht noemen :D

Gelukkig zijn de spelers doorslaggevend! (ik heb sowieso een aversie tegen het seko acc an sich omdat het door internen de 1 mill voor ons bereikte).

Terugkijkend was het wel spannend om #2 en #3:
Je hebt als eerste 1.000.000 punten behaald: sekoyasu op 19.02. om 21:51:16 uur
Je hebt als tweede 1.000.000 punten behaald: Isidorus van Sevilla op 28.02. om 15:36:28 uur
Je hebt als derde 1.000.000 punten behaald: Fantazija op 28.02. om 15:36:28 uur
 
Bovenaan