Geheimen

DeletedUser67754

Guest
Ik heb ook mijn geheimpje, spawnde midden in mijn (kleine) cluster, heb het ook gelijk kunnen verplaatsen naar het hart van de cluster.

De enige reden dat ik het fijn vind geheimen vroeg in het spel te pakken is dat je niet uiteindelijk 1k + clears erop moet gooien maar gewoon rustig kan deffen je geen zorgen hoeft te maken.
 

DeletedUser

Guest
Om de hoeveel dagen komt er een nieuw geheim? :) Of is dat onregelmatig dat ze komen?
 

DeletedUser

Guest
Dit vind ik persoonlijk wel een beetje onzin hoor ...
Je ziet dat het een vast ritueel is dat een bepaalde stam de geheimen pakt & ervoor zorgt dat niemand de wereld kan winnen. Dit zie je waarschijnlijk ook weer deze wereld . Terwijl de geheimen er voor bedoeld zijn de wereld juist sneller af te laten lopen. Nu is het zo dat de geheimen dorpen worden verdeeld & dan volledig volgestacked worden . Beter beginnen ze dan ook niet aan geheimen
 

DeletedUser

Guest
Dit vind ik persoonlijk wel een beetje onzin hoor ...
Je ziet dat het een vast ritueel is dat een bepaalde stam de geheimen pakt & ervoor zorgt dat niemand de wereld kan winnen. Dit zie je waarschijnlijk ook weer deze wereld . Terwijl de geheimen er voor bedoeld zijn de wereld juist sneller af te laten lopen. Nu is het zo dat de geheimen dorpen worden verdeeld & dan volledig volgestacked worden . Beter beginnen ze dan ook niet aan geheimen

Het is altijd makkelijker om de geheimen voor elkaar te krijgen dan 75% van de wereld lijkt mij zo ;)
 

DeletedUser67007

Guest
Dit vind ik persoonlijk wel een beetje onzin hoor ...
Je ziet dat het een vast ritueel is dat een bepaalde stam de geheimen pakt & ervoor zorgt dat niemand de wereld kan winnen. Dit zie je waarschijnlijk ook weer deze wereld . Terwijl de geheimen er voor bedoeld zijn de wereld juist sneller af te laten lopen. Nu is het zo dat de geheimen dorpen worden verdeeld & dan volledig volgestacked worden . Beter beginnen ze dan ook niet aan geheimen

Dat is zeker waar, maar dan is het gewoon zo dat je de spelers moet gaan wegspelen tot er geen DEF meer is om die dorpen voldoende te stacken. Ik denk dat het opzich wel leuk kan worden en een extra tactische tintje geeft aan het spel.
Maar het is inderdaad niet de leukste manier om een wereld uit te spelen.
 

DeletedUser

Guest
Het is altijd makkelijker om de geheimen voor elkaar te krijgen dan 75% van de wereld lijkt mij zo ;)

Daar heb je gelijk in . Alleen de meeste stammen doen geen moeite voor de geheimen . Dus ze krijgen ze ook noooooooit te pakken . Ook hebben de meeste stammen voldoende deff & stacken ze de geheim dorpen compleet vol & heeft de andere partij er geen zin in om ontzettend veel clears er doorheen te jagen .

@Call of Nudy Het brengt zeker een extra tactisch tintje met zich mee maar dan moet er wel vol voor die dorpen worden gegaan . Dat gebeurt nu niet & brengen de geheimen helemaal niks extra's met zich mee . Hierbij ben ik tot de conclusie gekomen dat ze gewoon nutteloos zijn .
 

DeletedUser67007

Guest
Daar heb je gelijk in . Alleen de meeste stammen doen geen moeite voor de geheimen . Dus ze krijgen ze ook noooooooit te pakken . Ook hebben de meeste stammen voldoende deff & stacken ze de geheim dorpen compleet vol & heeft de andere partij er geen zin in om ontzettend veel clears er doorheen te jagen .

@Call of Nudy Het brengt zeker een extra tactisch tintje met zich mee maar dan moet er wel vol voor die dorpen worden gegaan . Dat gebeurt nu niet & brengen de geheimen helemaal niks extra's met zich mee . Hierbij ben ik tot de conclusie gekomen dat ze gewoon nutteloos zijn .

Dat is waar maar het is natuurlijk ook nog niet de tijd om je volledig op de geheimen te gaan storten als stam. Naar mijn mening moet je eerst zorgen dat je stam perfect draait en een mooi gebied heeft gevormd voordat je al je focus op een geheim kunt gaan zetten van een andere stam. Het zal dus nog wel even duren dat deze wereld afgelopen is ^^

Maar moet je toegeven dat ik zelf ook liever zou hebben dat een wereld wat korter duurt :p
 
Bovenaan