Wereld 32

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Toch maar raar dat de meerderheid w31 spelers zijn die hier op reageren :rolleyes:
 

DeletedUser44415

Guest
Nja vroeger was 't zo te berekenen, het eerste getal is de wereld snelheid, laatste de troepen snelheid. Als je uitkwam op 1 deed een speer er 18 minuten over, kwam je uit op 2 dan 9 minuten.

2 x 0.5 = 1
1.5 x 0.666 = 1

Met andere woorden op deze wereld zou het dan zo moeten zijn:
1.25 x 0.5 = 0,625, zo uit mijn hoofd doet een speertje er dan 45 minuten over per veld. Maar zoals ik al zei kon je t vroeger zo even snel nakijken, t zal nu wel niet meer kloppen...

Edit: Alhoewel? t leek mij ontzettend veel maar het lijkt toch te kloppen?

Hé M.

Nog eens een poging wagen? :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Nja vroeger was 't zo te berekenen, het eerste getal is de wereld snelheid, laatste de troepen snelheid. Als je uitkwam op 1 deed een speer er 18 minuten over, kwam je uit op 2 dan 9 minuten.

2 x 0.5 = 1
1.5 x 0.666 = 1

Met andere woorden op deze wereld zou het dan zo moeten zijn:
1.25 x 0.5 = 0,625, zo uit mijn hoofd doet een speertje er dan 45 minuten over per veld. Maar zoals ik al zei kon je t vroeger zo even snel nakijken, t zal nu wel niet meer kloppen...

Edit: Alhoewel? t leek mij ontzettend veel maar het lijkt toch te kloppen?

Dit heb ik gevonden op de TWhulp-pagina.

Wereld snelheid x Eenhedensnelheid = Snelheid

Standaard snelheid / Snelheid = Looptijd eenheden

18 / 0,625 = 28,8 minuten loopt speer nu over 1 veld.
En een edel 56 minuten.

Toen ik jou getallen zag schrok ik wel, maar valt eigenlijk best mee hoelang ze lopen. :) Beetje langer dan normaal, maar boeien.
 

DeletedUser

Guest
Project!!!

Ik ga een stam maken op deze wereld, en gezien ik nergens een stamlimiet zie staan ga ik iedereen uitnodigen en recruiter maken. De bedoeling is dat wij de grootste stam ooit worden op TW :cool:.

Je hoeft dus niet serieus te spelen, niet goed te zijn, zo lang je maar joint! Op termijn zullen er uiteraard wel spelers afvallen ja. Of niet. We zullen zien!

ja nodig mij uit:D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Vergeet je dorpen niet zo snel mogelijk naar 30 gs uit te bouwen he. Is het snelste voor mij.

By the way;

- Startdirectie kiezen: Niet mogelijk.

Ook niet na 14 dagen...? :/

Dit.. Dit kan al een aantal werelden niet meer. Beetje jammer.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Eigenlijk vind ik het wel geniaal, zo kan je niet met je stam in een bananenvorm gaan liggen en eigenlijk al voor 90% zeker weten dat je het gaat maken daar.

Ja ok. Daar heb je wel weer 'n punt. Maar als je met 1 iemand of met 2 mensen wilt gaan samenwerken in rim is kans gewoon gigantisch groot dat er 3 continenten afstand is.
 

DeletedUser66324

Guest
Hmm zo te zien veel negatieve reacties :p

Ik vind inderdaad ook dat er teveel kerkwerelden zijn nu,
Met die vlaggen valt inderdaad wat te regelen, zoals iemand al zei, vlaggen van andere werelden niet hier kunnen gebruiken. dus dat je op elke nieuwe wereld opnieuw vlaggen moet verdienen. En die koop vlaggen functie vind ik wel wegkunnen.

Over die instellingen.. niemand verplicht je om hier te spelen, ik ben begonnen op .net het blijft hetzelfde, zoek een andere server met fijne instellingen. desnoods op een taal die je niet kan, maakt niet uit jaa. het principe blijft hetzelfde ;)

.net ownt maar als hier weer een leuke wereld komt, met een normale snelheid en mooi instellingen join ik hier ook nog wel weer een keer. maar deze wereld niet.
 

DeletedUser

Guest
Project!!!

Ik ga een stam maken op deze wereld, en gezien ik nergens een stamlimiet zie staan ga ik iedereen uitnodigen en recruiter maken. De bedoeling is dat wij de grootste stam ooit worden op TW :cool:.

Je hoeft dus niet serieus te spelen, niet goed te zijn, zo lang je maar joint! Op termijn zullen er uiteraard wel spelers afvallen ja. Of niet. We zullen zien!

Stack. had 6000 leden op een gegeven moment toch? Voordat je daar overheen gaat ben je wel even bezig :p
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet dat mods hier zelfs niet op reageren.. Maak de community(of diegene die er nog van over blijven) toch eens tevreden:(
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet dat mods hier zelfs niet op reageren.. Maak de community(of diegene die er nog van over blijven) toch eens tevreden:(

Ik had het toch al voorspeld... :p

Ze zullen wel bang zijn als ze zien welke reacties er kwam op de enige mod die zich hier vertoonde :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan