Tanken VS OTS & ATS

DeletedUser

Guest
Ja, man! ALs je al gestabt bent dan ga je toch serieus geen moeite meer doen om te luisteren. En al helemaal niet naar jou gezever :p

Meneer die fanta stabber noemt en vervolgens met hem in de stam gaat. ->Dit is een nog hardere stab ^^

Wij wouden alleen de BB's van 10k die in onze buurt lagen en die hij geëdeld heeft.
Wij hadden geen plannen om hem aan te vallen maar dit heeft ons toch overtuigd om het wel te doen:

MAUSAN 14.03.13 17:38
geclaimt tja dat is voor mij niet te zien dus dat is niet redelijk lijkt me
ik wil het ook dat is dus ook niet redelijk
en als je het wilt moet je hem halen das ook logisch
je komt me binnenkort toch wel halen dus ik heb geen illusies dus mag van mij de strijd wel beginnen dan zijn we er klaar mee :)
op naar een mooie strijd dan maar?

gr Maurice
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

En jij vind dit dus een hardere stab dan: -Frederik zijn co afnemen?
-Mij eerst op het account laten en dan 2 weken later eraf gooien zonder enige uitleg?

Trouwens ik denk dat het niet volledig meebent.
Fantazija is naar Tanken gekomen NA ons, hij zat er dus nog niet in toen wij naar Tanken overstapten.
 

DeletedUser61241

Guest
Diegene die zeggen dat het stabben is, wat verwachten jullie dan dat we doen?
Onze eigen stam edelen, want behalve OTS ligt alleen Tanken rond ons...
MAUSAN was blijkbaar toch al van plan om Wynes aan te vallen om zijn overdreven compact cluster uit te breiden...
Hij begon ook onze BB-dorpen te edelen zelfs na onze waarschuwing om ermee te stoppen maar hij luisterde niet dusja dat kon hij wel verwachten he.

En je edelt je eigen stam nog steeds hoor.. Een stam waar je een jaar in hebt gezeten waar je je rug naar toekeert..
Weet niet wat beter voor jou voelt. De stam aanvallen waar je een jaar in hebt gezeten, of de stam aanvallen waar je nu net max 3-4 weken in zit..

Maar hoe dan ook, al die discussies zijn al zovaak gevoerd.. Feit blijft dat het gewoon voor de oud-ots leden een kutstreek is geweest..

Want jij zou het nu ook vrij a-relaxt vinden als heel tanken opeens naar HgK overstapt.. Denk ik.. Of ben jij zo flexibel dat je maar overal heengaat, als je kan winnen (dus voor 500 premiumpunten woehoe:eek:)
 

DeletedUser

Guest
En je edelt je eigen stam nog steeds hoor.. Een stam waar je een jaar in hebt gezeten waar je je rug naar toekeert..
Weet niet wat beter voor jou voelt. De stam aanvallen waar je een jaar in hebt gezeten, of de stam aanvallen waar je nu net max 3-4 weken in zit..

Maar hoe dan ook, al die discussies zijn al zovaak gevoerd.. Feit blijft dat het gewoon voor de oud-ots leden een kutstreek is geweest..

Want jij zou het nu ook vrij a-relaxt vinden als heel tanken opeens naar HgK overstapt.. Denk ik.. Of ben jij zo flexibel dat je maar overal heengaat, als je kan winnen (dus voor 500 premiumpunten woehoe:eek:)

Whahaha lachwekkend figuur dat je bent.
 

DeletedUser61241

Guest
Whahaha lachwekkend figuur dat je bent.

Dank je.

Zou je ook nog willen toelichten wat er zo grappig is aan die post?

Kan je volgende keer beter direct even doen, anders krijg je weer van die flameposts.

Je kan namelijk nare reacties krijgen als mensen iets niet begrijpen, ik heb het vaak genoeg meegemaakt..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is een lullige streek van oud-otsers?
De huidige OTSers wisten dat dit zou gebeuren.
de Huidige OTSers is aangeboden om ook in Tanken te komen, maar dat wouden ze niet.
De oud-OTSers spelen om te winnen, en daarbij edelen ze de huidige.
Jullie noemen net een rot streek, maar jullie hadden hier bij kunnen zitten ipv aangevallen te worden.

Ja ze keren de rug naar OTS toe, omdat deze mensen wisten dat er geen winst en toekomst zat als ze in OTS zaten.
Deze waren slim genoeg om over te stappen en te willen winnen.

EN IN GODSNAAM, als er nog ooit iemand zeurt over veel leden.
Kijk naar de WINNENDE STAMMEN OP W3 en W20.
Dat hebben ook 40+ leden?
 

DeletedUser

Guest
En je edelt je eigen stam nog steeds hoor.. Een stam waar je een jaar in hebt gezeten waar je je rug naar toekeert..
Weet niet wat beter voor jou voelt. De stam aanvallen waar je een jaar in hebt gezeten, of de stam aanvallen waar je nu net max 3-4 weken in zit..

Maar hoe dan ook, al die discussies zijn al zovaak gevoerd.. Feit blijft dat het gewoon voor de oud-ots leden een kutstreek is geweest..

Want jij zou het nu ook vrij a-relaxt vinden als heel tanken opeens naar HgK overstapt.. Denk ik.. Of ben jij zo flexibel dat je maar overal heengaat, als je kan winnen (dus voor 500 premiumpunten woehoe:eek:)

Isidorus heeft wel gelijk... :)

Allereerst, we zitten nu precies 7 weken in Tanken.

Ten tweede, wij willen dit zeker niet winnen om die 500 pp want premium punten hebben we in overvloed omdat zowel Frederik als ik werken, dit terzijde.
Wij willen dit winnen om plezier te hebben in de strijd met HGK en uiteindelijk overwinnen.
OTS draait of draaide niet goed, er was daar gewoon geen plezier meer te beleven omdat ALLE acties op niks trokken door al die inactieve leden.

Ten derde, wij zijn altijd dankbaar geweest voor wat OTS gedaan heeft voor ons maar dat is nu het verleden, nu zitten wij in Tanken.
Wij maken daar nu deel van uit en wij voelen ons ook volledig een lid van Tanken en niet half van OTS half van Tanken.
Wij hebben een keuze gemaakt de dag dat we OTS verlieten, om een kans te maken in deze wereld en het plezierig te houden.
Je kan nu nog eens zeggen dat ik een onrespectvol ben geworden sinds ik op een groot account speel maar ik probeer alleen maar duidelijk te maken waarom wij OTS verlaten hebben en er is niks onrespectvols aan.

Dank je RonRonald :)
 

DeletedUser61241

Guest
Het is een lullige streek van oud-otsers?
De huidige OTSers wisten dat dit zou gebeuren.
de Huidige OTSers is aangeboden om ook in Tanken te komen, maar dat wouden ze niet.
De oud-OTSers spelen om te winnen, en daarbij edelen ze de huidige.
Jullie noemen net een rot streek, maar jullie hadden hier bij kunnen zitten ipv aangevallen te worden.

Ja ze keren de rug naar OTS toe, omdat deze mensen wisten dat er geen winst en toekomst zat als ze in OTS zaten.
Deze waren slim genoeg om over te stappen en te willen winnen.

EN IN GODSNAAM, als er nog ooit iemand zeurt over veel leden.
Kijk naar de WINNENDE STAMMEN OP W3 en W20.
Dat hebben ook 40+ leden?

Het is een lullige streek ja.

Waarom? Ik ga het uitleggen:

Als stam heb je een gezamenlijk doel (als het goed is), en dat is samen de wereld winnen. Dit doe je samen omdat je er alleen niet komt. Je richt dus een stam op, omdat je dan beter kan communiceren, en beter elkaar kan helpen.
Als OTS-zijnde hadden wij ook het streven om de wereld te winnen. Dit was na de deuken van het vertrek van Juan, en de backstab van Fanta natuurlijk helemaal naar de achtergrond geraakt. Echter bleef het idee achter de stam nog steeds hetzelfde. Je helpt elkaar waar nodig tegen de vijandelijke stammen. In een stam doe je dat gewoon, ongeacht het doel.

Als een deel van dit genootschap, wat geholpen heeft, maar ook zeker is geholpen (hiermee doel ik met name op frederik die na de stab van Fanta ontzettend veel def heeft gekregen uit OTS) opeens opstapt, is dit een lullige streek voor de rest van het genootschap. Zij hebben nog altijd ondersteuning gestuurd naar de opgestapte spelers van het genootschap.
In dat geval voel je je toch genaaid, als zij opeens vertrekken?

En dan het volgende punt: Wij hebben inderdaad aangeboden gekregen om mee te komen, ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennen, want heb zelf ook een aantal aanbiedingen uit tanken gehad.
Echter zouden een aantal daar wel hun accounts voor op moeten geven. Een account waar je een tijd lang aan hebt gewerkt, wat dan opeens geïnternd word.
Persoonlijk hecht ik meer waarde aan mijn eigen account, dan dat ik word geïnternd en op een ander account ga spelen.
Je eigen account bouw je vanaf de grond af, en hecht je dus automatisch meer waarde aan.

Kortom:
OTS kreeg de gelegenheid om tanken te joinen, echter kon dit op een manier waar sommige OTS-leden niets voor voelden. In die zin was het voor sommige spelers of stoppen, of in OTS doorgaan. Dus was een overstap naar tanken nooit aan de orde.

Kan je wel gaan zeggen dat iedereen is uitgenodigd, maar voor sommige is dat nooit een optie geweest, en zullen de meer ervaren spelers bij tanken zich dat van te voren ook wel hebben gerealiseerd. (dat mag ik hopen in ieder geval)
Dus dan kan je inderdaad gaan zeggen dat iedereen is uitgenodigd, en dat iedereen wel mocht joinen, maar konden jullie er vanuit gaan dat niet iedereen dat zou doen. (oftewel, jullie konden veilig genoeg iedereen uitnodigen)

In die zin is het dus nooit echt een vrije keus geweest voor sommige spelers. Of je geeft je account op en komt in tanken, of je speelt inderdaad door in OTS. Sommige mensen hechten dan meer waarde aan hun eigen account en stam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
We hadden nooit ieder account toe gelaten, want dan was de fusie zinloos geweest?
Het ging namelijk om 1 stam te maken met goede activiteit, de volle spelers groep van 2 clans op een aantal accounts dit met volle activiteit om van HGK te winnen.

En tuurlijk, iedere stam wil de wereld winnen, OTS wou het, Tanken wou het en HGK wou het.
Maar OTS had van deze 3 stammen de kleinste kans, tanken had toen ook nog geen grote kans, HGK had de grootste kans.
De leden die van OTS naar Tanken kwamen, deden dat omdat ze wisten dat met OTS de wereld niet gewonnen kon worden, te weinig activiteit en niet lullig skills, en ze wisten dat met Tanken die kans veel groter is.
 

DeletedUser

Guest
Lol jonas.
Dit heeft de wereld alleen maar eerlijker gemaakt.
tanken = 120 mil nu.
HGK + ots + WAT + fresh = 163 nu.

OTS: waardeloos, meeste goeie spelers zijn eruit, we grenzen er niet aan, heeft dus geen nut.

Wat en fresh zijn al even nutteloos.

Eerlijk gemaakt? 30 tegen 10 accounts zo ongeveer ^^
 

DeletedUser57908

Guest
Als je ze goed gebruikt heeft het zeker wel nut.
Het is voor jullie nu moelijker ja, maar iedere buitenstaander ziet dat het gewoon eerlijker is nu.
 

DeletedUser65242

Guest
OTS: waardeloos, meeste goeie spelers zijn eruit, we grenzen er niet aan, heeft dus geen nut.

Wat en fresh zijn al even nutteloos.

Eerlijk gemaakt? 30 tegen 10 accounts zo ongeveer ^^

Het is idd eerlijker gemaakt nu. wij zijn nu wat meer in het voordeel als jullie, maar jullie waren in het verleden nog vele malen meer in het voordeel.
 

DeletedUser

Guest
Het is niet eerlijker. Het is even oneerlijk, alleen nu is Tanken in het voordeel en voorheen was dit HGK.
 

DeletedUser65242

Guest
Het is niet eerlijker. Het is even oneerlijk, alleen nu is Tanken in het voordeel en voorheen was dit HGK.

Tanken had voorheen een 2 fronten oorlog en de mindere punten. HGK heeft nu enkel de mindere punten.

Wij konden niet het initiatief behalen op beide oorlogen, OTS had de prioriteit. Nu wij als Tanken ons eindelijk 100% kunnen focussen, blijkt dat HGK het niet aan kan. Om wat voor reden dat dan ook mag zijn. :p
 

DeletedUser

Guest
Jij ziet dat HGK het niet aan kan. Misschien kan het huidige HGK dat niet. Helaas zullen we nooit weten wat het oude HGK zou doen tegen dit Tanken. ;)
De meeste HGK'ers zijn al gestopt zonder dat ze één inc van Tanken kregen, dusja. Geen verdienste van Tanken. :p
 

DeletedUser65242

Guest
Nee ach ja, het komt er nu dus op neer dat Tanken uiteindelijk de stabielste en dus sterkste is gebleken ;)

Dat jullie de accounts niet meer actief kunnen bemannen is uiteindelijk jullie probleem. (Wij hebben in het verleden ook zeer zeker er last van gehad). Maar het zou eigenlijk niet als excuus gebruikt mogen worden.

Overigens, is het jammer dat de oud spelers binnen HGK nu niet terug komen nu HGK dan eindelijk tegenstand heeft. Blijkt dat ze er eigenlijk ook niet zoveel omgeven (Tenzij spelers om privé redenen gestopt zijn natuurlijk).
 

DeletedUser

Guest
Nee ach ja, het komt er nu dus op neer dat Tanken uiteindelijk de stabielste en dus sterkste is gebleken ;)

Dat jullie de accounts niet meer actief kunnen bemannen is uiteindelijk jullie probleem. (Wij hebben in het verleden ook zeer zeker er last van gehad). Maar het zou eigenlijk niet als excuus gebruikt mogen worden.

Overigens, is het jammer dat de oud spelers binnen HGK nu niet terug komen nu HGK dan eindelijk tegenstand heeft. Blijkt dat ze er eigenlijk ook niet zoveel omgeven (Tenzij spelers om privé redenen gestopt zijn natuurlijk).

Hoeveel mensen van de oude kern zitten er nu nog in tanken? Echt niet veel ^^

Daarbi ga ik het geen 10x uitleggen, maar of wij nu een BG hadden met OTS of niet, een 2 fronten oorlog ging er sowieso zijn..
 

DeletedUser

Guest
Dat is toch niet belangrijk? Het spel gaat immers om de stammen & dus niet om het individu.

Mijn doel in TW is om met mijn stam een leuke oorlog te voeren en de wereld te winnen. Dus niet van stam naar stam gaan om dan toch maar te kunnen winnen.

Kortom, de oude kern is voor mij uiterst belangrijk. Als die wegvalt dan betekent dit voor mij min of meer dat mijn stam aan het vallen is en verlies ik ook wat de zin in het spel doordat de leuke oude mensen langzaamaan quiten.
 
Bovenaan