Hoeveel lc heb je?

DeletedUser49603

Guest
Ja ik ook maar jullie kunnen dan niet zeggen dat hij 24/7 loopt :cool:
 

DeletedUser

Guest
Zo ik ben even door het oog van de naald gekropen zeg, bijna was ik al mijn lc en bijl kwijt geraakt. Ik had bijna dezelfde pech als Ash Ketchum, alleen dit was serieuzer want ik had geeedeld kunnen worden als het fout was gegaan. Iemand kwam me aanvallen en het internet werkte niet bij mij, gelukkig heeft Pacellino troepenschade voorkomen en ik heb s'nachts nog met mijn mobiel een tegenaanval laten aankomen om 7:00 en nu ben ik er met minimale verliezen vanaf gekomen ^^
 

DeletedUser56859

Guest
Zo ik ben even door het oog van de naald gekropen zeg, bijna was ik al mijn lc en bijl kwijt geraakt. Ik had bijna dezelfde pech als Ash Ketchum, alleen dit was serieuzer want ik had geeedeld kunnen worden als het fout was gegaan. Iemand kwam me aanvallen en het internet werkte niet bij mij, gelukkig heeft Pacellino troepenschade voorkomen en ik heb s'nachts nog met mijn mobiel een tegenaanval laten aankomen om 7:00 en nu ben ik er met minimale verliezen vanaf gekomen ^^

berichtje :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik dacht dat je moest spiken met :edelman: :eek:

Dat is ook een optie:eek:

Maar ik maak meestal een dorp met alleen edels. En stuur ze dan op spelers.
Die vechten echt als beesten. Zo kill je alle troepen:cool:
 

DeletedUser

Guest
Dat is ook een optie:eek:

Maar ik maak meestal een dorp met alleen edels. En stuur ze dan op spelers.
Die vechten echt als beesten. Zo kill je alle troepen:cool:

Nou edels zijn hele goede verdedigers heb ik in de simulator gezien. 1000 edels kunnen heel veel tegenhouden, veel meer dan 1000 speer of zwaard. Maar dat staat niet in proportie tot hun kosten :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nou edels zijn hele goede verdedigers heb ik in de simulator gezien. 1000 edels kunnen heel veel tegenhouden, veel meer dan 1000 speer of zwaard. Maar dat staat niet in proportie tot hun kosten :p

Klopt ook idd;)
Ik snipe er ook vaak mee:edelman:
 

DeletedUser68300

Guest
tussen de 15 en 20k
afgelopen twee weken 2 full clears doodgelopen:p
 
Bovenaan