Fun facts... Wist je dat?

DeletedUser

Guest
Hi iedereen,

Iedereen kent het wel, grappige weetjes over je wereld. Ik zoek er nu voor W18 om een mooie blog te schrijven. Ken jij leuke weetje over W18? Laat het dan zeker weten!

(hier bestond ook een Tww artikel over )

Groetjes,
Heulsen
 

DeletedUser

Guest
break die alle P leden noob vonden en ze nu toch gerecruut hebben
dat is een goeie grap
 

DeletedUser

Guest
break die alle P leden noob vonden en ze nu toch gerecruut hebben
dat is een goeie grap

Owl%2BLaugh%2BHahaha%2B-%2BNo.jpg


Ringo je bent echt de grootste debiel die w18 ooit gekend heeft. Als iets grappig is ben jij het :D.
 

DeletedUser

Guest
Nou, ik vond van niet ;)

Iig, weet iemand zo iets, of wilt iemand er iets over schrijven (zelf schrijven = 30PP).
 

DeletedUser

Guest
30PP kun je niks mee doen ...
Tw te gierig om mensen deftig te belonen of betaald tw die pp niet uit ?
 

DeletedUser

Guest
Ringo je bent echt de grootste debiel die w18 ooit gekend heeft. Als iets grappig is ben jij het :D.

iemand die me zo behandelt vraagt om ruzie dus mijn troepen lopen alvast op amon ra en dit heb ik hem geschreven

King Ringo 26.03.13 02:27
dit schreef je op AF, kijken of ik nu nog de grappigste ben

Ringo je bent echt de grootste debiel die w18 ooit gekend heeft. Als iets grappig is ben jij het

King Ringo 26.03.13 02:33
je noemt iemand anders maar debiel, maar mij niet heb je dat goed begrepen!!!!!!!!
 

DeletedUser81928

Guest
Mmmm we moeten onze forum mod helpen met een artikel over de wereld en dus helpen aan zijn PA?
Vraag gewoon aan aus of je zijn posts mag gebruiken voor je Blog. Je weet wel die afscheidspost van P. Mooi verhaal lekker aangedikt enzo en er staan volgens mij genoeg weetjes in
 

DeletedUser

Guest
Nou, jullie begrijpen me verkeerd. Ikzelf krijg helemaal niks voor het schrijven van een blog (aangezien de blog voor de helft in mijn handen ligt)...

Groetjes,
 

DeletedUser

Guest
iemand die me zo behandelt vraagt om ruzie dus mijn troepen lopen alvast op amon ra en dit heb ik hem geschreven

Hoe oud ben jij eigenlijk :p ?

Het is stoer van je dat je een pm naar me gestuurd hebt, en bovendien heb je mijn daden afgestraft door die scouts :(. Ik heb mijn lesje geleerd denk ik.
 
Reactiescore
1.094
Nou, jullie begrijpen me verkeerd. Ikzelf krijg helemaal niks voor het schrijven van een blog (aangezien de blog voor de helft in mijn handen ligt)...

Groetjes,

Ik moet wel lachen haha, je doet al die moeite en dan mond het uit in een ruzie van ringo en ra XD

t probleem is een beetje dat als iemand iets schrijft het meestal ontkent wordt door de andere.
Dus ik wil het wel doen (al kan ik pas na het paasweekend, ik ga namelijk naar bittburg )( p.s. moet ik voor iemand kratje bittburg meenemen ^^?
Maar daarna wil ik wel wat rondsnuffelen van mij apart gratis, 30 pa dat is idd niks, :p
maar t liefst dan samen met iemand van Break/EQUI kant
 
Bovenaan