Grappige aanvallen/goede verdedigingen

DeletedUser

Guest
Die opmerking snap ik niet :p leg uit (A) wat is er wanhopig aan kata's op boerderij?

Kata's worden vrijwel altijd ingezet als er gebrek aan skills of activiteit is.
De reden dat mensen ooit hier begonnen met kata's gebruiken was om de vijand te demotiveren om te gaan spelen. Voor zover ik weet is dat nog steeds te hoofdreden waarom mensen kata's gebruiken.
 

DeletedUser66036

Guest
Mag ik jou even een serieuze vraag stellen aub? :)

Waarom val je in godsnaam een dorp aan zonder rammen? En waarom doe je het meerdere keren? XD Je beseft toch goed dat je als deffer amper verliest dan.. Nuja, succes verder:p


Misschien kan het iets met looptijden te maken hebben?

Kata's worden vrijwel altijd ingezet als er gebrek aan skills of activiteit is.
De reden dat mensen ooit hier begonnen met kata's gebruiken was om de vijand te demotiveren om te gaan spelen. Voor zover ik weet is dat nog steeds te hoofdreden waarom mensen kata's gebruiken.

Demotiveren? En wat dacht je van de boerderij 1 level omlaag halen, zodat wanneer de tegenstander dodget, hij zijn muur niet kan opbouwen?
 

DeletedUser68032

Guest
Mag ik jou even een serieuze vraag stellen aub? :)

Waarom val je in godsnaam een dorp aan zonder rammen? En waarom doe je het meerdere keren? XD Je beseft toch goed dat je als deffer amper verliest dan.. Nuja, succes verder:p

Van die 2x die ik dat deed haha.
Altijd maar de mindere punten eruit pakken...
Je hebt genoeg aanvallen van mij gehad als vv van hs14 en weet dus ook dat ik wel degelijk aanval met ram & kata's
 

DeletedUser

Guest
Kata's worden vrijwel altijd ingezet als er gebrek aan skills of activiteit is.
De reden dat mensen ooit hier begonnen met kata's gebruiken was om de vijand te demotiveren om te gaan spelen. Voor zover ik weet is dat nog steeds te hoofdreden waarom mensen kata's gebruiken.

ok.
 

DeletedUser

Guest
Demotiveren? En wat dacht je van de boerderij 1 level omlaag halen, zodat wanneer de tegenstander dodget, hij zijn muur niet kan opbouwen?

Ik zeg 'vrijwel altijd'.
Ik sluit nergens andere opties uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kata's worden vrijwel altijd ingezet als er gebrek aan skills of activiteit is.
De reden dat mensen ooit hier begonnen met kata's gebruiken was om de vijand te demotiveren om te gaan spelen. Voor zover ik weet is dat nog steeds te hoofdreden waarom mensen kata's gebruiken.

Tegenstanders demotiveren -Check-
Boerderij omlaag zodat muur niet opgebouwd kan worden -Check-
Dodgen wordt ontmoedigd -Check-
Gebrek aan skills of activiteit -Uncheck-

Wat mij betreft is kata's puur een zeer sterke aanvallende tactiek en uitermate irritant voor verdedigers (die overigens vaak niet verder komen dan het domme stacken, waar ook totaal geen skill voor nodig is). Als er de statement wordt gemaakt dat het een gebrek aan skills of activiteit is vindt ik dat niet terecht. Ik zie totaal geen verband tussen het meesturen van kata's en het gebrek aan skills of activiteit. Ik stuur bij de grotere aanvallen altijd kata's op de boerderij, ik ken heel veel, en dan ook heel veel, mensen die dat ook doen en waarbij absoluut geen gebrek is aan skills of activiteit.

Mocht jij de keus maken om ze niet te gebruiken, tuurlijk mag dat, maar heel veel kiezen er voor om ze wel te gebruiken, en voor mij is dat absoluut geen reden om dat vervolgens maar toe te schrijven aan 'een gebrek aan skills of activiteit' en dat zeg ik over vriend en vijand (ik heb de tactiek geleerd van ons alom geliefde account Vlammende Adelaar ;P)
 

DeletedUser

Guest
Tegenstanders demotiveren -Check-
Boerderij omlaag zodat muur niet opgebouwd kan worden -Check-
Dodgen wordt ontmoedigd -Check-
Gebrek aan skills of activiteit -Uncheck-

Wat mij betreft is kata's puur een zeer sterke aanvallende tactiek en uitermate irritant voor verdedigers (die overigens vaak niet verder komen dan het domme stacken, waar ook totaal geen skill voor nodig is). Als er de statement wordt gemaakt dat het een gebrek aan skills of activiteit is vindt ik dat niet terecht. Ik zie totaal geen verband tussen het meesturen van kata's en het gebrek aan skills of activiteit. Ik stuur bij de grotere aanvallen altijd kata's op de boerderij, ik ken heel veel, en dan ook heel veel, mensen die dat ook doen en waarbij absoluut geen gebrek is aan skills of activiteit.

Mocht jij de keus maken om ze niet te gebruiken, tuurlijk mag dat, maar heel veel kiezen er voor om ze wel te gebruiken, en voor mij is dat absoluut geen reden om dat vervolgens maar toe te schrijven aan 'een gebrek aan skills of activiteit' en dat zeg ik over vriend en vijand (ik heb de tactiek geleerd van ons alom geliefde account Vlammende Adelaar ;P)

Hoe moeilijk kan het zijn om het deel 'vrijwel' voor altijd te lezen?
Ik zeg nergens dat het voor iedereen geld, ik zeg dat grotendeels het gebruikt voor het demotiveren van de vijand.

Geen wonder dat wordt geklaagd over het niveau hier, als de helft een post niet goed lezen kan.
 

DeletedUser

Guest
Je praat je eigen 'niveau' momenteel voorbij ben ik bang. En daar was je juist zo trots op dat je vond dat het een stukje hoger lag dan de rest. Om maar eens voor jezelf even heel duidelijk te herhalen wat je zei: 'Kata's worden vrijwel altijd ingezet als er een gebrek aan skills of activiteit is.'
Ander gezegd, 9/10de van de mensen die kata's gebruiken hebben volgens jou geen skills of activiteit. En daar ben ik juist op ingegaan.
 

DeletedUser66354

Guest
Misschien kan het iets met looptijden te maken hebben?

Demotiveren? En wat dacht je van de boerderij 1 level omlaag halen, zodat wanneer de tegenstander dodget, hij zijn muur niet kan opbouwen?

He is right:p

Van die 2x die ik dat deed haha.
Altijd maar de mindere punten eruit pakken...
Je hebt genoeg aanvallen van mij gehad als vv van hs14 en weet dus ook dat ik wel degelijk aanval met ram & kata's

En haha, uiteraard ^^ Neen, maar had je nooit mogen doen:p Anyway, er staan nog dorpen om te rapen hé.. heb weer 3 treintjes van YOYOB geblocked. Dus meer voor jou :p
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft een waarschuwing van mods gekregen dat hij meer moet modereren ;P
 

DeletedUser

Guest
Je praat je eigen 'niveau' momenteel voorbij ben ik bang. En daar was je juist zo trots op dat je vond dat het een stukje hoger lag dan de rest. Om maar eens voor jezelf even heel duidelijk te herhalen wat je zei: 'Kata's worden vrijwel altijd ingezet als er een gebrek aan skills of activiteit is.'
Ander gezegd, 9/10de van de mensen die kata's gebruiken hebben volgens jou geen skills of activiteit. En daar ben ik juist op ingegaan.

In de 4/5 jaar dat ik TW speel, heb ik nog nooit kata's gebruikt.
Dus het is onmogelijk mijn eigen niveau, aangezien ik ze nooit heb gebruikt.
 

DeletedUser

Guest
Best wel grappig dat je je troepen verbergt terwijl het bovenin het bericht staat ^^
 
Bovenaan