Grappige Aanvallen/Goede verdedigingen

DeletedUser

Guest
http://nl14.tribalwars.nl/public_report/e37b01d84a83fba2811b5670a5ee2ddd

De hoeveelheid berichten van deze vorm ik ondertussen al heb begint echt zielig te worden, is dit jouw manier van teamwerk? Lekker bezig wob!


Volgens mij zijn er verliezen aan beide kanten, dus kom niet groot doen dat je wat veroverd hebt, Mooi voor je hoor.


Teamwork zoals MM-Dei voorgeval zeker? Great teamwork. haha.. hier is al teveel over gesproken, dus ik ga er niet dieper op in :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Volgens mij zijn er verliezen aan beide kanten, dus kom niet groot doen dat je wat veroverd hebt, Mooi voor je hoor.


Teamwork zoals MM-Dei voorgeval zeker? Great teamwork. haha.. hier is al teveel over gesproken, dus ik ga er niet dieper op in :eek:

ja, is men eerste dorpje, ben er trots op:)

Iets zegt mij dat je vrij weinig kent van heel de kwestie, dus uitlatingen daarover zijn vrij zinloos
 

DeletedUser

Guest
ja, is men eerste dorpje, ben er trots op:)

Iets zegt mij dat je vrij weinig kent van heel de kwestie, dus uitlatingen daarover zijn vrij zinloos

wat mij brengt op het feit dat jij er evenveel van weet gezien je Wobko aanhaalt. Speelt hij op MW? is hij de regelchef voor dat acc? Beide nee, dus fouten van MW kunnen hem niet worden aangerekend;)
 

DeletedUser

Guest
wat mij brengt op het feit dat jij er evenveel van weet gezien je Wobko aanhaalt. Speelt hij op MW? is hij de regelchef voor dat acc? Beide nee, dus fouten van MW kunnen hem niet worden aangerekend;)

Feit dat die def er nog steeds staat terwijl er al lang geen aanvallen zijn gepasseerd?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Feit dat die def er nog steeds staat terwijl er al lang geen aanvallen zijn gepasseerd?:confused:

dus als MW dodged en die stuurd troepen naar Wobko, moet wobko ze terug sturen? Is het dan niet slimmer het zelf in de gaten te houden? Als ik dodge, haal ik ook de troepen terug;)

Dus Ja, fout MW, en Wobko kan ik niet als schuldige bevinden
 

DeletedUser

Guest
dus als MW dodged en die stuurd troepen naar Wobko, moet wobko ze terug sturen? Is het dan niet slimmer het zelf in de gaten te houden? Als ik dodge, haal ik ook de troepen terug;)

Dus Ja, fout MW, en Wobko kan ik niet als schuldige bevinden

dat waren volle deff dorpen die ik voor 2/3e gebasht heb bij wob, nice try:eek:
 

DeletedUser64408

Guest
dus als MW dodged en die stuurd troepen naar Wobko, moet wobko ze terug sturen? Is het dan niet slimmer het zelf in de gaten te houden? Als ik dodge, haal ik ook de troepen terug;)

Dus Ja, fout MW, en Wobko kan ik niet als schuldige bevinden

Dat zou het zelfde zijn dat als ik ga dodgen ik mn troepen naar dracona zou sturen :eek:
 

DeletedUser61903

Guest
ja, is men eerste dorpje, ben er trots op:)

Iets zegt mij dat je vrij weinig kent van heel de kwestie, dus uitlatingen daarover zijn vrij zinloos

hoe meer reacties ik lees van jou hier , hoe meer ik denk dat je het zelf niet weet / omvormt tot je eigen fairy tale
 

DeletedUser

Guest
hoe meer reacties ik lees van jou hier , hoe meer ik denk dat je het zelf niet weet / omvormt tot je eigen fairy tale

We weten 1 ding en dat is dat we genoeg over jou te weten zijn gekomen triest mannetje.

Gr Dracona
 

DeletedUser61903

Guest
haha een man die in 1 actie ( van mij blijkbaar ) gelijk een persoon kent .
ik denk dat we hier toch wel een speciaal iemand hebben die er zijn beroep misschien wel van kan maken .
 
Bovenaan