Speedronde #1123 - Vrije instellingen

DeletedUser

Guest
Jahoi,

Sorry van me woorden, maar kan er gewoon niet tegen als er gestabt word. Die tekst had ik inderdaad verzonnen, sorry :$.

Tblijft maar een spel, volgende keer vertrouw ik iemand gewoon niet zo snel meer. Nogmaals sorry.

Ow fijn dat je inziet dat je niet veel vrienden maakt met zulk gedrag op het AF.
 

DeletedUser

Guest
Nee het is echt zo, alleen ik vind dat het maar een woord is. Het is geen ziekte. Het is een woord gegeven aan een ziekte.

Maar nogmaals sorry. Hoop dat jullie er nu ook over kunnen stoppen. Vooral de spelers die er niks mee te maken hebben.
 

DeletedUser

Guest
Corne, wat maak je toch ook weer een goeie indruk op het af :eek: ..

Denk na voordat je wat zegt ;).
Aandacht kan je op school of twitter or something zoeken
 

DeletedUser53132

Guest
Dacht dat ik een pbg had met candice?? had davey geregeld maar nee hoor gwn edelen :C
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nieuwe target, nooit meer op luukie. Davey & Jacco nu altijd mijn prooi
 

DeletedUser

Guest
Ja dat hoor ik vaker als ze een keertje gestabt zijn, ik/wij zijn al wel eens door jullie gestabt/aangevallen.... ik stab iemand voor de 1e keer in me leven en jullie bannen me gelijk uit jullie leven en kenker zo kenker dus tieten dat snapte???
 

DeletedUser67467

Guest
Dan hebben we pbg met candice krijgen we trein.. Yeah right.
 

DeletedUser63150

Guest
Ja dat hoor ik vaker als ze een keertje gestabt zijn, ik/wij zijn al wel eens door jullie gestabt/aangevallen.... ik stab iemand voor de 1e keer in me leven en jullie bannen me gelijk uit jullie leven en kenker zo kenker dus tieten dat snapte???

Ik mag je nog steeds wel hoor, davey wat minder want die is echt heel raar nu. Die aanval kon je verwachten vond het veels te saai en gaf je de tijd om deff te maken.
 

DeletedUser66220

Guest
Dat denk jij Maurits.. Maar sinds ik bij jullie wegben gaat het wel steeds beter met mij? :p
 

DeletedUser63150

Guest
Robbie 1 keer doordat ik m verkeerd inlichtte dus vond je dat ook een stab van mij en 2x dat ik uur van tevoren zei geen bg
 
Bovenaan