Kaart- W3 - Topstammen/Algemeen babbeltopic

DeletedUser13822

Guest
en toch verliezen jullie tegen "noobstammen" als cervix ^^ topstam , ni geluve

frezz, gij ni trug spelen ^^
 

DeletedUser

Guest
Is het misschien een idee als iemand hier beknopt de geschiedenis van wereld 3 aan ons voorlegt? Ik ben wel benieuwd.
 

DeletedUser

Guest
Zijn er nog oud w3 spelers die op w1 willen spelen?

Ja, er is er 1.
Maar we zeggen niet wie, en die persoon zit voor zijn eigen veiligheid in een isolatiecel ver van elke internetverbinding.

Is het misschien een idee als iemand hier beknopt de geschiedenis van wereld 3 aan ons voorlegt? Ik ben wel benieuwd.

In het begin koelde de aarde af. Toen kwamen de dinosaurussen, maar ze werden te groot en dik en stierven uit.

Dude, welk deel van de geschiedenis?
Ik herinner je naam als een speler uit B0RG, wanneer ben je kapot gegaan en tegen welk stam? Let me tell you your story.
 

DeletedUser

Guest
Ja, er is er 1.
Maar we zeggen niet wie, en die persoon zit voor zijn eigen veiligheid in een isolatiecel ver van elke internetverbinding.



In het begin koelde de aarde af. Toen kwamen de dinosaurussen, maar ze werden te groot en dik en stierven uit.

Dude, welk deel van de geschiedenis?
Ik herinner je naam als een speler uit B0RG, wanneer ben je kapot gegaan en tegen welk stam? Let me tell you your story.

Ik ben geïnterneerd door de BORG, omdat ik er ooit in de zomer mee stopte. En volgens mij zijn ook een aantal van mijn dorpen grijs gegaan. Was wel jammer bij nader inzien want ik was lekker op dreef en had genoeg kansen om een veel grotere speler te worden. Hoe dan ook, ik besteedde te weinig tijd aan school en ik was toen nog maar 15 dus er zat niet veel anders op dan ermee kappen in mijn ogen. Hoe dan ook heb ik het einde van de wereld niet meegemaakt.

In principe is het fair om te zeggen dat ik nooit gesloopt ben. Sterker nog, ben nog nooit ook maar 1 dorpje kwijt geraakt aan een vijand ook al heb ik soms wel is onder druk gestaan en heb ik toestemmingsdalingen meegemaakt in sommige dorpen. Ik was de nr 1 van continent 51 en ging naar de BORG toen zij rond dat gebied kwamen, samen met de grootste stamgenoten die ik had in mijn oude stam en sommige kleinere gingen naar de mb stam van de BORG. Maar de leukste tijd op deze wereld heb ik gehad in een andere stam dan de BORG, een stam genaamd Area51. Dat was een stam die ik had opgericht en waar veel toppers uit C51 in zaten. We waren daarmee veruit de sterksten van C51. Mijn hoogtepunten: met amper 100k punten in 2 dagen een speler met ong 70k punten rimmen samen met een stamgenoot uit Area51. En een andere was dat ik een massa van Mightey Mickey tegen hield, ik zat toen net in de borg. Was een veel grotere speler dan ik maar ik kwam tussen zijn clear en edels en heb toen heel wat edelmannen afgeslacht, nooit meer iets vernomen van hem en hij werd niet heel lang daarna gerimmed door de BORG. McChicken was een goede mb van me en heeft ook in de BORG gezeten, en ik kan me Planet Jeroen nog herinneren.

Ja het einde heb ik nooit meegemaakt al had ik dat mss wel gekund als ik het gewild had, maar ik kan je wel zeggen dat als ik het einde had meegemaakt en de Alliantie C51 genaderd had ik een spetterende opstand had opgericht, THE last defense of C51. Maar zover is het helaas nooit gekomen. Maar ik heb hier een prachtige tijd gehad dat zeker! Ik speelde voor het eerst tw en ik ownde meteen de mensen in mijn omgeving daar in de rim, en ondanks dat ik laat begon toch in een topstam als de BORG terecht gekomen!

Jaja, vaarwel W3 en de oude werelden zijn en blijven baas, no way dat ik in de nieuwe werelden zo laat kan beginnen en toch zo groot kan worden, die groeien daar veels te langzaam voor. Ik zou wel wat smeuïge verhalen willen horen over hoe het front van de BORG klapte onder druk van de alliantie dat heb ik namelijk niet meegemaakt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
B0RG had als noordelijke vijand TFT, en daarvan kan ik het verhaal wel vertellen (want daarvan was ik stamleiding).
We waren, net zoals Cervix en *DTW* in oorlog met B0RG, en dat ging in het begin aan onze kant gelijkopgaand, maar het duurde niet lang of de weerstand geraakte gebroken en we begonnen ferm winst te maken.
Dat is nogal kort hoe het ging, ik zou over Unicum en ViNo kunnen beginnen, maar dat doet minder ter zake.

Firm was eveneens in oorlog met Cervix en *DTW*, was een bg van TFT en kende een haat-liefde relatie met B0RG.
Vaak was het oorlog, dan weer kwam er een verdrag. Uiteindelijk kwam er een fusie en AND (A New Domination, nummer 1 in de wereld).
Voor TFT een vervelende zaak, onze bg fusioneerde met onze vijand sedert jaren.
TFT en de nieuwe stam, AND sloten in het begin een NAP af, maar daardoor zat TFT opgesloten in de hoek dus dat bleef niet duren.
AND kreeg een gigantisch front met de triple alliantie TFT-*DTW*-Cervix en de verliezen en stoppende spelers maakten al snel duidelijk dat ze die nr. 1 positie niet lang meer zouden kunnen houden.

En toen ging het mis, althans voor TFT. Een groot deel van de stam en stamleiding besloot dat het 'spannend' zou zijn om te fuseren met AND, en een front te starten tegen de alliantie. Die fusie kwam er, ondanks mijn verzet.
Ook deze nieuwe stam bleek niet voldoende bestand tegen Cervix en DTW, en stoppende spelers zorgden voor verlies van terrein aan het front. We verloren niet altijd, maar over het algemeen ging het niet goed.

Uiteindelijk zijn er nog overblijfsels van AND naar Devil overgestapt, een oostelijke stam en vijand van Cervix.
De laatste restjes werden opgeruimd door DA (De Alliantie, fusiestam tussen Cervix en *DTW*).
Ondertussen zatten ikzelf en enkele oud TFT spelers ook in DA...

In een notendop de geschiedenis, ik hoop dat ik nergens iets door elkaar heb gehaald. Gaat uiteindelijk over een periode van jaren, dus niet onmogelijk.
 

DeletedUser17616

Guest
Goed en duidelijk verhaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gpz900r <3

Ik weet alleen niet meer waar ik Sure moet plaatsen, dat is ook naam geweest van AND/FIRM+B0RG.
 

DeletedUser20001

Guest
Ik ben geïnterneerd door de BORG, omdat ik er ooit in de zomer mee stopte. En volgens mij zijn ook een aantal van mijn dorpen grijs gegaan. Was wel jammer bij nader inzien want ik was lekker op dreef en had genoeg kansen om een veel grotere speler te worden. Hoe dan ook, ik besteedde te weinig tijd aan school en ik was toen nog maar 15 dus er zat niet veel anders op dan ermee kappen in mijn ogen. Hoe dan ook heb ik het einde van de wereld niet meegemaakt.

In principe is het fair om te zeggen dat ik nooit gesloopt ben. Sterker nog, ben nog nooit ook maar 1 dorpje kwijt geraakt aan een vijand ook al heb ik soms wel is onder druk gestaan en heb ik toestemmingsdalingen meegemaakt in sommige dorpen. Ik was de nr 1 van continent 51 en ging naar de BORG toen zij rond dat gebied kwamen, samen met de grootste stamgenoten die ik had in mijn oude stam en sommige kleinere gingen naar de mb stam van de BORG. Maar de leukste tijd op deze wereld heb ik gehad in een andere stam dan de BORG, een stam genaamd Area51. Dat was een stam die ik had opgericht en waar veel toppers uit C51 in zaten. We waren daarmee veruit de sterksten van C51. Mijn hoogtepunten: met amper 100k punten in 2 dagen een speler met ong 70k punten rimmen samen met een stamgenoot uit Area51. En een andere was dat ik een massa van Mightey Mickey tegen hield, ik zat toen net in de borg. Was een veel grotere speler dan ik maar ik kwam tussen zijn clear en edels en heb toen heel wat edelmannen afgeslacht, nooit meer iets vernomen van hem en hij werd niet heel lang daarna gerimmed door de BORG. McChicken was een goede mb van me en heeft ook in de BORG gezeten, en ik kan me Planet Jeroen nog herinneren.

Ja het einde heb ik nooit meegemaakt al had ik dat mss wel gekund als ik het gewild had, maar ik kan je wel zeggen dat als ik het einde had meegemaakt en de Alliantie C51 genaderd had ik een spetterende opstand had opgericht, THE last defense of C51. Maar zover is het helaas nooit gekomen. Maar ik heb hier een prachtige tijd gehad dat zeker! Ik speelde voor het eerst tw en ik ownde meteen de mensen in mijn omgeving daar in de rim, en ondanks dat ik laat begon toch in een topstam als de BORG terecht gekomen!

Jaja, vaarwel W3 en de oude werelden zijn en blijven baas, no way dat ik in de nieuwe werelden zo laat kan beginnen en toch zo groot kan worden, die groeien daar veels te langzaam voor. Ik zou wel wat smeuïge verhalen willen horen over hoe het front van de BORG klapte onder druk van de alliantie dat heb ik namelijk niet meegemaakt!

Gooi je inbox eens leeg, kan je niet eens een pm sturen :D
 

DeletedUser17616

Guest
Gpz900r <3

Ik weet alleen niet meer waar ik Sure moet plaatsen, dat is ook naam geweest van AND/FIRM+B0RG.

Sure was weer een opsplitsing van TFT na de fusie met AND.
En eigenlijk het AND gedeelte met nog wat spelers.
TFT heeft de eindstreep trouwens ook gehaald (J-Buffalo)


Oja, W24 is compleet anders, je oude accountje daar is gisteren barb geworden.
 

DeletedUser

Guest
Sure was weer een opsplitsing van TFT na de fusie met AND.
En eigenlijk het AND gedeelte met nog wat spelers.
TFT heeft de eindstreep trouwens ook gehaald (J-Buffalo)


Oja, W24 is compleet anders, je oude accountje daar is gisteren barb geworden.

Tja, wie J-Buffalo in leven hield is een raadsel.

W24 was niet echt een wereld naar mijn goesting :p

Maar als je me zoekt: W29 is dat wel ;-)
 

DeletedUser

Guest
Ok bedankt voor de uitleg Billy, goede samenvatting. En batchieboy, ik leeg mijn inbox wel.

Zijn hier nog W31 spelers die zin hebben in een rendezvous? Ben een week begonnen onder de naam Utungu en als oud W3 leden toevallig bij me in de buurt zitten is dat altijd leuk natuurlijk ;)
 

DeletedUser

Guest

Die tijd heb ik grotendeels meegemaakt :) Vandaag eens besloten te kijken hoe het hier is afgelopen.

Ik ben toen zelf ook gestopt vanwege tijdgebrek en weinig zin. Ik had geen zin in een miljoenen punten account om te onderhouden. Ik merkte dat het nu al ten koste ging van de studie.
Ik heb zelf ook nog op w11 (meen ik) gespeeld om gewoon wat spelers te zieken, waarbij ik nog erger was dan DTW in wereld 3 door online tijden bij te houden en een heel profiel van mijn vijand op te stellen (lekker aanvallen wanneer iemand op school is :D)

Ik wil graag alle (oud-)kameraden, praetors, van *DTW* allereerst feliciteren. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt verbaasd ben dat jullie het gered hebben. Alles was zo uitgewerkt (phalanx tactiek, speer:speer:-zware cavalerie:zwaar: verdediging, stam voor opbouw van dorpen en doorgroei leden), waar andere stammen chaotische fuseerde en later weer uiteenvielen.

Verder ook gefeliciteerd voor Cervix, de relatie tussen mij en jullie was niet geweldig om het zo te zeggen (met name QS :D, hai hoe is die?). Ik ben verbaasd dat jullie niet op een gegeven moment gezegd hebben dat het bondgenootschap ermee ophoudt om het weer spannend te maken. Daar maakte ik me altijd zorgen om, met name omdat ik tussen jullie inzat.

Dus al met al een mooie uitslag en wel verdiend in mijn ogen. Al vanaf de oorlog met CQ of hoe heette dat waar ik tegenaan grensde?

Groetjes, oud w3 speler -Wolf- :)
 

DeletedUser13822

Guest
Hey wolf :p

Je had altijd wat stress voor niets, achter de schermen hadden Nik & Ik altijd het plan om tot dit einde te komen. Verbaasde me je nog eens te horen, want ondertussen is het al héél lang geleden :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zelfs nog zwart op wit staan dat ik QS probeerde te overtuigen om toch samen met ons tegen *DTW* aan te gaan :D
 
Bovenaan