Cluster Contest 5

DeletedUser58043

Guest
Om de activiteit weer een beetje terug te brengen op het forum kwam ik dankzij lies op een idee om een Cluster Contest te houden,

Ik ga er vanuit dat iedereen wel snapt hoe dit is zn werk gaat :D
Hopelijk wilt Yero me helpen want die heeft de meeste hier natuurlijk georganiseerd:p

- Het kaartje moet gemaakt worden via TWSTATS
- Je eigen cluster in een kleur, en dat van je stam in een andere
- De achtergrond moet zwart zijn
- Je geeft de continentlijnen aan
- Inzoom niveau tussen 200 en 400
- Je kan enkel je eigen cluster inschrijven, dus niet die van andere W16 genoten
- Je fusiepartner mag niet op de kaart, enkel je eigen dorpen van dit moment dus

(yero's instellingen ^^)

je kan hem inleveren tot zaterdag 9 maart 12:00

Hopelijk wilt Yero me dus ook helpen :p
Of als iemand anders wilt helpen met jury'en PM me :)

Clusters tot nu toe:

OverHung:
ifzg3a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.089
Leuk gezellig, mijn cluster is alles behalve een goed voorbeeld, maar ik weet dat er nog zeker veel potentiele kandidaten bij zitten (palikir, eenoog6 0wnz, djonni, etc.)

Weet nog niet of ik zelf mee doe, maar ik wil graag andere hun clusters bewonderen :p
 

DeletedUser58043

Guest
ik doe ook mee DJ ook maak alleen nog ff wat af :D
Eenoog doet ook mee :p
 
Reactiescore
1.089
Die van djonni boy is mooi, helaas is die niet gepost :p
 

DeletedUser

Guest
Hi all,

Misschien dat jullie er een blog over zouden kunnen schrijven (meteen wat ingame reclame), en misschien de deadline een beetje uit stellen =).

Groetjes,
 

DeletedUser57023

Guest
ik vind 0WNZ zijn cluster ook nog steeds nice, maar die staat er (nog) niet tussen, zal is tegen Corné zeggen dat hij ook ff mee moet doen.
 
Reactiescore
1.089
Hi all,

Misschien dat jullie er een blog over zouden kunnen schrijven (meteen wat ingame reclame), en misschien de deadline een beetje uit stellen =).

Groetjes,

Ben ik ook voor idd.

Mijn cluster is toch ook mooi :( <3

Ja P <3

Yero FosGate;4589350 [b zei:
P.S:[/b] We doen niet mee;)

Whyy


Hoofddeel is wel mooi (behalve dat spijlbus er midden inligt)
Dat andere stuk moet nog bij dat ene clustertje aansluiten, dan is het al een stuk mooier :p
Dan moet ik ff door IiIbowser heen
 

DeletedUser58043

Guest
de datum is uitgestelt tot vanavond 12 uur ik ga nog proberen wat mensen te regelen die meedoen
 

DeletedUser57023

Guest
bij mij licht Turbo Turbo er ook tussen die ik nog moet internen, als dat gebeurt is heb ik ook weer meer 1 geheel, maar dat komt nog wel bij een eventueel volgend clustercontest in het geval dat komt.
 
Bovenaan