Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Ik zei toch dat het me niet boeide wat er toen gaande was :p
Hoop dat dat eenmalig is geweest en niet nog eens gebeurd;)

Gebeurd in je stam, beetje interesse zou niet verkeerd zijn:p

En dat staat er ook, gebeurd zelfs een 2de keer. Niemand neemt een 1-malige verkeerde inlog kwalijk, maar als ie daarna stoer zit te vertellen wat ie gezien heeft, en het vervolgens nog eens doet....worden wij daar niet blij van:p
 

DeletedUser21830

Guest
Geen idee wat er toen gebeurd is, en dat interreseert me ook niet :)
Ik ga er iig niet van uit dat er nu nog steeds met spionnen gespeeld moet worden;)

Ik zei toch dat het me niet boeide wat er toen gaande was :p
Hoop dat dat eenmalig is geweest en niet nog eens gebeurd;)

Zoals ik zei: het gebeurt NU in dei, niet in een verleden, maar nu. Ga er maar dus vanuit dat er nog steeds met spionnen in DEI gespeeld wordt waar een kans is voor sommige personen. Is het moeilijk om te lezen of zo? Of kun je niet accepteren dat er spelers zitten in je stam, die zo zijn?
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik zei: het gebeurt NU in dei, niet in een verleden, maar nu. Ga er maar dus vanuit dat er nog steeds met spionnen in DEI gespeeld wordt waar een kans is voor sommige personen. Is het moeilijk om te lezen of zo? Of kun je niet accepteren dat er spelers zitten in je stam, die zo zijn?

2 weken geleden is toch het verleden? :p Als het over Dei gaat knijpen de jongens wel een oogje dicht hoor wobke :) zo hypocriet zijn ze wel. ^^
 

DeletedUser

Guest
zoveelste spion van grego???

Spartaan010 vandaag om 21:31 uurBedanken Citaat
Sorry jongens, maar laten we vooral niet teveel van Ton verwachten. Minder dan 2 weken geleden zou hij x honderd clears op Harris sturen. Zoals gewoonlijk waren het er uiteindelijk geen 600 maar 200. Ik heb daarvoor een lijstje gegeven en hij zou ze verstuurd hebben. Ik heb echter nooit iets gehoord van de resultaten. Hij zou mij ook def sturen, is ook niet gebeurd. Vorige week kwam hij met een lijst die hij van zijn spion bij DEI zou hebben gekregen, van dorpen waar Harris os had aangevraagd. Dat was een vrij onwaarschijnlijke lijst, namelijk allemaal dorpen tussen het eiland van Tijory en QoP, dorpen die al lang gestacked stonden. De os bleek wel op heel andere plaatsen aan te komen. Kortom: zijn spon verneukt hem, of hij verneukt ons.
Maar los van deze feiten, het is niet iemand waar je ver mee komt, zeker niet in het plannen maken. Begint allemaal heel enthousiast, maar blijf uiteindelijk meestal niets van over. Het lijkt me dus beter dat accounts van groep 1 en 2 meedoen tegen Harris, i.p.v. het zoveelste vage plan van Ton.
Harris hebben we nu half op zijn knieën, we moeten nu echt doorzetten.
 

DeletedUser

Guest
zoveelste spion van grego???

Spartaan010 vandaag om 21:31 uurBedanken Citaat
Sorry jongens, maar laten we vooral niet teveel van Ton verwachten. Minder dan 2 weken geleden zou hij x honderd clears op Harris sturen. Zoals gewoonlijk waren het er uiteindelijk geen 600 maar 200. Ik heb daarvoor een lijstje gegeven en hij zou ze verstuurd hebben. Ik heb echter nooit iets gehoord van de resultaten. Hij zou mij ook def sturen, is ook niet gebeurd. Vorige week kwam hij met een lijst die hij van zijn spion bij DEI zou hebben gekregen, van dorpen waar Harris os had aangevraagd. Dat was een vrij onwaarschijnlijke lijst, namelijk allemaal dorpen tussen het eiland van Tijory en QoP, dorpen die al lang gestacked stonden. De os bleek wel op heel andere plaatsen aan te komen. Kortom: zijn spon verneukt hem, of hij verneukt ons.
Maar los van deze feiten, het is niet iemand waar je ver mee komt, zeker niet in het plannen maken. Begint allemaal heel enthousiast, maar blijf uiteindelijk meestal niets van over. Het lijkt me dus beter dat accounts van groep 1 en 2 meedoen tegen Harris, i.p.v. het zoveelste vage plan van Ton.
Harris hebben we nu half op zijn knieën, we moeten nu echt doorzetten.

Was al bekend, enkel triestig dat nu blijkt dat ook grego zich inlaat met de laffe praktijken van ton
 

DeletedUser

Guest
wat, wij hebben daar niets mee te maken, wat doe jij hier met deze post op het forum dan?!
 

DeletedUser44159

Guest
wat, wij hebben daar niets mee te maken, wat doe jij hier met deze post op het forum dan?!

Ik denk dat je uit deze tekst wel heel duidelijk kunt uithalen dat jullie de info wel willen gebruiken maar dat hij niet volledig klopt.
Dus gebruiken jullie wel heel duidelijk de info van spionnen wat altijde door jullie werd beweert dat jullie het niet deden:rolleyes:
Ben ik nogmaals eens blij dat ik gestopt ben.

gunter,
 

DeletedUser

Guest
nee Gunter, ik heb nooit info gebruikt, heb ik daarnet ook aan Tom uitgelegd. moet je hem maar uitleg vragen. grego wordt met de vingers naar gewezen, net als bij die bans, maar what the hell kunnen wij daar nu aan doen?? wij hebben dat niet gedaan hoor. wordt het ook beu dat gisteren voor de 3de keer heel ons forum is gewist. pff.
btw, heb veel respect voor jou :) moest ik effe kwijt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43720

Guest
"Grego" laat zich helemaal niet in met praktijken van spelers uit andere stammen. Laat ik daar helder over zijn.
Dat Ton een pm stuurt met info, moet je bij hem zijn. Naast dat er is aangegeven dat het niet gewenst is.

Dat terzijde, Kevin-Prince-Boateng ik ga er dus vanuit dat jij als spion bij ons zit en ons forum ook hebt gewist?
 

DeletedUser

Guest
Wel grappig dat dat stukje pm er nog is, of is die na het wissen van het forum geplaatst?:D
 

DeletedUser43720

Guest
Ps, wij hebben nooit een spion gehad en zullen we ook niet doen.
Enige waarvan ik weet dat die het heeft (gehad) is Ton en die is niet onze verantwoordelijkheid.
Dat mensen vanuit Dei nog met hem praten sta ik nog steeds versteld om
 

DeletedUser44159

Guest
Ps, wij hebben nooit een spion gehad en zullen we ook niet doen.
Enige waarvan ik weet dat die het heeft (gehad) is Ton en die is niet onze verantwoordelijkheid.
Dat mensen vanuit Dei nog met hem praten sta ik nog steeds versteld om

Geef ik je volkomen gelijk in.
Ik snap eigenlijk dat niet hij zelfs nog een stam vindt om in te zitten terwijl iedreen hem nu toch wel kent?
Zulke spelers moesten gewoon gebanned worden in het spel.

gunter,
 

DeletedUser2522

Guest
Ben ik de enigste die weer de ironie ziet van het beschuldigen van spionage door middel van een forumstuk van je vijand? Het is zoals Tommetje die mij onterecht kwam betichten van spionnen te zoeken bij Dei maar terzelfdertijd een hele post van mij op mijn stamforum onder de neus drukte om me te verantworden :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ben ik de enigste die weer de ironie ziet van het beschuldigen van spionage door middel van een forumstuk van je vijand? Het is zoals Tommetje die mij onterecht kwam betichten van spionnen te zoeken bij Dei maar terzelfdertijd een hele post van mij op mijn stamforum onder de neus drukte om me te verantworden :rolleyes:

  1. Het is Tom
  2. Dat was een pm die jullie naar iemand van ons hadden gestuurd;)
 

DeletedUser21830

Guest
  1. Het is Tom
  2. Dat was een pm die jullie naar iemand van ons hadden gestuurd;)

2. Dat klopt, dat doen spionnen wel vaker, interne zaken per pm naar de tegenspelers sturen.
Dat is een onderdeel van hun functie, info doorsluizen. :p Deze spion is ook verwijderd zodra dat ontdekt werd.
Hij kon per direct op een account in DEI terecht en begon daar gelijk onze stam aan te vallen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik begin het steeds meer te snappen waarom er zoveel op W14 stoppen.
En dat Ton die INFO door heeft gestuurd is nu wel duidelijk, maar er iets mee doen is een 2de ding.
Hoe hij het toch steeds weer voor elkaar krijgt????

Dat er 1 persoon er iets mee doet zegt wat over hem, niet over Grego.

En Jordy blij dat jij mijn Co bent geworden, jij heeft het meeste al gezegd:).

En wie nog iets wil weten even PM naar Watereyes.

Watereyes.
 

DeletedUser

Guest
Beetje b..l sh.t wat spartaan in die pm beweerd. Die defence kon er niet meer vanaf en dat heb ik verteld omdat ik me eigen nieuwe front moest gaan pre stacken en dat ik def in de bouw heb, die die tegoed houdt. Dat is 1. Ten tweede, zo krijg ik de lijst aangeleverd van een spy, dat het in praktijk anders loopt is, tja? niet mijn schuld.

Wat betreft de clears.

Als ik een plan maak richting DEI, maar de helft heeft geen clears of geeft maar 100 op? Ja, rot dan even een eind op, dan is grego gewoon inactief wat dat betreft en ga ik daar verder niks aan doen.

Wat betreft de clears die zijn gaan lopen heb ik aangegeven bij de eerste slag dat er niks door kwam. Ik had je er 600 beloofd maar je kreeg er maar 200? Kwam omdat ik er 400 had uitgestuurd op krakje voor bambie, ga eerst eens elders verhaal halen voordat je weer is gilt.

Wel een backstab dat dit over mijn rug om gaat. Weet direct wat ik aan je heb ;) Thanks bro

Ton
 
Bovenaan