10 slechtste spelers

DeletedUser

Guest
Volgens mij heeft Basdh 0.0 dorpen van mij kunnen verovererd lol. En idd zijn edelclears waren overdag verstuurd die van jouw deels s nachts. En de dorpen die je had waren ook in de nacht geedeld en toen was ik er eenmaal klaar mee.

Daarnaast merkte ik ook duidelijk dat de aanvallen vanuit basdh niet door de speler zelf gestuurd werden maar door een vv er.
Er zitten een aantal spelers in Vision die ganze dagen TW spelen.

Maar net wat Anaid zegt waren bij ons een paar spelers die s nachts aan prikken waren maar daar val ik niet onder. Ja in oktober maar toen was ik op vakantie in Aruba en was het s avonds s nachts in Nederland.


Kortom voelde wereld 11 al maanden niet goed voor mij. De speelstijl en vertrek van veel leden.

Ik ben blij dat ik gestopt ben en wens iedereen op w11 nog veel speelplezier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27685

Guest
De vorige post gelezen? Ik heb die niet voor niets gemaakt. Al die onzin over dat nachtspel.

En in Vision zitten er een hoop actieve co's samen. Twee actieve spelers op 1 superactief account is stukken efficienter dan twee actieve spelers apart op twee matig-actieve accounts. Moet je natuurlijk wel de spelers voor hebben en niet verzuipen in de interns :rolleyes:
 

DeletedUser46057

Guest
Volgens mij heeft Basdh 0.0 dorpen van mij kunnen verovererd lol. En idd zijn edelclears waren overdag verstuurd die van jouw deels s nachts. En de dorpen die je had waren ook in de nacht geedeld en toen was ik er eenmaal klaar mee.

Daarnaast merkte ik ook duidelijk dat de aanvallen vanuit basdh niet door de speler zelf gestuurd werden maar door een vv er.
Er zitten een aantal spelers in Vision die ganze dagen TW spelen.

Maar net wat Anaid zegt waren bij ons een paar spelers die s nachts aan prikken waren maar daar val ik niet onder. Ja in oktober maar toen was ik op vakantie in Aruba en was het s avonds s nachts in Nederland.


Kortom voelde wereld 11 al maanden niet goed voor mij. De speelstijl en vertrek van veel leden.

Ik ben blij dat ik gestopt ben en wens iedereen op w11 nog veel speelplezier.

klopt Basdh had er uiteindelijk geen weten te bemachtigen... jammer :)

maar wat is nu S`nachts? tussen 00:00 en 7:00 is er geen edelclears vertrokken.... we hadden 4 verzend tijden om alles op het zelfde tijdstip te laten aankomen.
maar als jij niet tagger kan ik ook niks aan doen en op het laatste moment je def er voor gaat gooien, dan is het natuurlijk prijs schieten voor mij :)))
maar aan het begin probeer je nog wat terug te pakken alleen bij de laatste 2 veroverde dorpen doe je niks(met edelclears) tja natuurlijk zend ik dan nog ff wat nachttreintjes duhhh!
maar die edelclears waren zeker +20 uur onderweg, eigenlijk gewoon slecht dat je dan nog dorpen verliest :rolleyes:

maar wel leuk dat de edelclears je ontmoedigen :) ze hebben hun vruchten afgeworpen :)

wel een raar VVer heeft basdh, hij heeft de WW.... haha

maar het was leuk je buurman te zien! de nieuwe speler gaat het niet lang maken
 

DeletedUser

Guest
IK vroeg je destijds ken jij een goeie stam
Je zei ffc
dus die kritiek die je nu geeft vind ik laag( Terwijl je zelf in de stam FFc wou )

een tikkende tijdbom ...hoelang ga je het nu vol houden voor je weer in een crisis terecht komt?
ik moest het stellen met mijn tw problemen zijn nu voorbij!

Btw al die zever die je me verteld hebt
FFc doet dit niet dat niet

In één zin
een Pathologische leugenaar ben jij!

Mss was het er een beetje over maar ik moest gewoon mijn frustratie even kwijt...
maar dat heeft ze zelf veroorzaakt door haar eigen gedrag en leugens.

Hoe zou je tenslotte reageren?

Zo te zien is hier iemand Jaloers

Ja idd sommige mensen hebben hier geen leven
enkel s'nachts maar dorpjes edelen is echt zielig...

ik ken er ook wel zo'n paar

Jij bent echt de grootste struisvogel die ik ooit gezien/gekend heb.
Je bent vanaf je overstap naar ~FFC~ alleen maar negatief over Draakje en ons geweest. En dat terwijl we ondanks je mentale achterstand altijd geholpen hebben waar mogelijk is. Maar nee meneer moest hulp krijgen van ons EN vision om zijn kerkenplan op te stellen en de juiste plaatsen te hebben voor de kerkjes. Ik heb dat plan laatst nog voor mijn neus gehad. Omdat ik hem samengesteld had. En dan ben je al ik weet niet hoeveel jaar aan het spelen op deze wereld.

Dat je bij ons niet wilde leren en bij die frietjes wel zegt ook weer genoeg. Je hebt bij ons mogelijkheden genoeg gehad, maar was gewoon te lui om zelf te werken. Toen je bij de frietjes kwam had je niemand meer die je kon helpen omdat de stam al teveel onder druk stond van de interns. Het is dat ik nog steeds niet naast je lig met het huidige account wat ik bespeel, anders had ik je zowaar van de kaart gespeeld. Zo kan ik ook nog wel iemand benaderen die hier zin in zou hebben ;)
 

DeletedUser27055

Guest
ha die Zoepie, long time no see.... !
Ik ben je nog altijd dankbaar voor een mooi cluster dat helemaal omsingeld was, en ondanks jouw stoutmoedige verdediging, op een mooie dag dan toch door mij geannexeerd werd...
Keep on fighting bro ;)
 

DeletedUser

Guest
ha die Zoepie, long time no see.... !
Ik ben je nog altijd dankbaar voor een mooi cluster dat helemaal omsingeld was, en ondanks jouw stoutmoedige verdediging, op een mooie dag dan toch door mij geannexeerd werd...
Keep on fighting bro ;)

Was een mooie strijd, met veel dank aan mijn stammies en vv's. Echter was het op een gegeven moment niet meer te houden. Daardoor had jij je kans inderdaad. Ik blijf knokken, nu als co op een account binnen Vision.
Zal je binnenkort eens aanspreken zoals we vroeger wel vaker deden.
 

DeletedUser56631

Guest
respect voor draakje en zoep!! Geweldige spelers die mij dit spel hebben geleerd! Ik zal jullie nooit vergeten en wil jullie voor altijd bedanken voor de geweldige leuke tijd. Ik heb in w11 in meerdere stammen gezeten. Ketel1 was de leukste en de beste, ook TPO was een redelijke stam. Rabiës was te zwaar op mijn schouders qua tijd al was daar absoluut 1 held in te vinden en dat was draakje. Zero vond ik niks maar dat is mijn mening (was in de tijd dat ze vielen)(mensen kennen me daar verder ook niet heb me op de achtergrond gehouden).

Wat michel betreft geen commentaar heb respect voor je leermeesters wie het ook zijn of het nu vrienden of vijanden zijn. Bij rabiës werd je altijd goed geholpen heb ook respect daar voor. Je heb bij de frieten misschien meer geleerd in die tijd dat je daar zat maar in heel je tribalwars tijd leer je en heb daar altijd respect voor de mensen die je tegenkom.

Groetjes een nobele ridder
 

DeletedUser56631

Guest
we hebben nog samen gespeeld michel al zal je me vast wel niet kennen jij was er meer niet dan wel (neem ik je niet kwalijk). Maar michel ik heb geen oordeel over jou, toon alleen een beetje respect voor deze 2 mensen voor wat ze hebben gedaan voor je. Net zoals je trots mag zijn dat je ook nog lang bij de frieten heb gespeeld en wat je daar heb geleerd voor die mensen moet je ook respect tonen.
Maar ga hier niet af zitten geven op mensen die de basis hebben gelegd voor je tw loopbaan.
Verder maak ik er niet veel meer woorden aan vuil.
 

DeletedUser63651

Guest
Waarschijnlijk zal ik je wel kennen
idd voor Draakje heb ik echt respect ze heeft me veel bijgeleerd
In ffc heb ik ook dingen bijgeleerd daar ben ik Erik Douna En diana Erg dankbaar voor
Btw die tweede persoon bij rabies ..nee laat maar
 

DeletedUser30462

Guest
Hey K,

Lang niet gezien, 'k wist niet dat je nog leefde
 

DeletedUser56631

Guest
Hey K,

Lang niet gezien, 'k wist niet dat je nog leefde

Heey draakje,

Klopt! Veel problemen gehad en lopen sukkelen met me gezondheid. Vandaar mijn plotselinge vertrek. Maar leven doe ik nog wel:) Lang geleden dat ik op tw heb gekeken, leuk om te zien dat jij en zoep nog actief zijn op w11! En blij om te zien dat de frieten zijn gevallen. Hoe gaat het voor de rest allemaal?

groetjes K
 

DeletedUser30462

Guest
Nou, Anaid is er niet meer, dus ik sluit me aan bij Obliterator:

Bij mij staat Gompio toch steevast op nummer 1 hoor!

Ik laat hierbij in het midden of ik nu on- of offtopic reageer. Wel weet je wat de mods ervan denken als ik geen aanmaning krijg hier :p

Of ik het over de originele dictator of de nieuwe bezetting heb laat ik dan maar weer buiten kijf ;)

p.s. .security ik zal je wel even pmmen
 
Bovenaan