Requiem VS Creation.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68032

Guest
Zeg even via pm ofzo?

Quiem is lekker bezig zie ik tegen punkerke
 

DeletedUser

Guest
Mij laten vegen? Gezien alle voorgaande pogingen waar ik wel aanwezig was gefaald hadden, dan zou je onderhand toch beter moeten weten. ;-)

Moest jammer genoeg werken. Dus je hebt er aardig van kunnen genieten voor zolang het duurde.

En ik kan vanalles tegen je gebruiken, geen nood.. ben tot nu toe (zeker offensief gezien) nog helemaal niet actief hier bezig geweest - oorlog op andere wereld was prioritair.

Nu ja, geniet ervan.. ik pak ze wel terug. Is niet omdat ik wat dorpjes kwijt ben dat je gewonnen hebt.. belange na niet ;-)

Keep on dreaming kiddo.
 

DeletedUser68101

Guest
Zeg even via pm ofzo?

Quiem is lekker bezig zie ik tegen punkerke

ja af en toe lopen edels eens dood op stacks plots en daarna pak je dorpen tja..
als ge zelf dorpen edeld waar de deff aant front staat :D
Zegt al genoeg? :rolleyes:
en hij heeft hem niet laten vegen ze men nachtrapporten zeggen toch wat anders :eek:
 

DeletedUser50613

Guest
Er zijn prioriteiten, en TW is daar geen van :) Heb in de namiddag eventjes gedeft en toen is er niet veel meer gepresteerd.. dat zegt mij genoeg.

Soit, het is een spelletje en tegenover jou hoef ik hier helemaal niets te bewijzen. Ga door tot het eind. De enige slechte spelers die ik ken zijn diegene die veel tamtam verkopen en dan gaan lopen zodra het eens wat tegenslaagt. (Smokey en Psyko waren hier helden in :p)

Maar goed.. ondanks het massale overwicht zijn de resultaten voor mij persoonlijk nog steeds vrij goed. En het feit dat je zo zit te verkondigen om een paar dorpjes van me te pakken vind ik een groot compliment. Meestal stelt het overnemen van kleine spelertjes niets voor.. dit is voor jou blijkbaar anders. ;-)
 

DeletedUser

Guest
Er zijn prioriteiten, en TW is daar geen van :) Heb in de namiddag eventjes gedeft en toen is er niet veel meer gepresteerd.. dat zegt mij genoeg.

Soit, het is een spelletje en tegenover jou hoef ik hier helemaal niets te bewijzen. Ga door tot het eind. De enige slechte spelers die ik ken zijn diegene die veel tamtam verkopen en dan gaan lopen zodra het eens wat tegenslaagt. (Smokey en Psyko waren hier helden in :p)

Maar goed.. ondanks het massale overwicht zijn de resultaten voor mij persoonlijk nog steeds vrij goed. En het feit dat je zo zit te verkondigen om een paar dorpjes van me te pakken vind ik een groot compliment. Meestal stelt het overnemen van kleine spelertjes niets voor.. dit is voor jou blijkbaar anders. ;-)

Kleine spelers met een grote bek zijn de ergsten...
 

DeletedUser50613

Guest
Gastjes die van niets weten zijn nog erger..

Maar vond het wel een leuke comment :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68101

Guest
Er zijn prioriteiten, en TW is daar geen van :) Heb in de namiddag eventjes gedeft en toen is er niet veel meer gepresteerd.. dat zegt mij genoeg.

Soit, het is een spelletje en tegenover jou hoef ik hier helemaal niets te bewijzen. Ga door tot het eind. De enige slechte spelers die ik ken zijn diegene die veel tamtam verkopen en dan gaan lopen zodra het eens wat tegenslaagt. (Smokey en Psyko waren hier helden in :p)

Maar goed.. ondanks het massale overwicht zijn de resultaten voor mij persoonlijk nog steeds vrij goed. En het feit dat je zo zit te verkondigen om een paar dorpjes van me te pakken vind ik een groot compliment. Meestal stelt het overnemen van kleine spelertjes niets voor.. dit is voor jou blijkbaar anders. ;-)

Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
[ 34.89.43 ] Silenceg (493|384) K34 9,417 Punkerke [.C] Silenceg [Quiem] 2013-03-09 00:54:16
[ 34.88.49 ] Silenceg (489|384) K34 9,733 Punkerke [.C] Silenceg [Quiem] 2013-03-08 14:23:36
[ 34.88.34 ] Silenceg (484|383) K34 9,265 Punkerke [.C] Silenceg [Quiem] 2013-03-08 13:35:27
[ 34.89.41 ] Silenceg (491|384) K34 9,733 Punkerke [.C] Silenceg [Quiem] 2013-03-08 13:31:44
[ 34.89.62 ] Silenceg (492|386) K34 9,477 Punkerke [.C] Silenceg [Quiem] 2013-03-08 12:17:22
[ 34.89.64 ] Silenceg (494|386) K34 5,605 Punkerke [.C] Silenceg [Quiem] 2013-03-08 09:48:35
[ 34.89.61 ] Silenceg (491|386) K34 9,477 Punkerke [.C] Silenceg [Quiem] 2013-03-08 07:41:54
[ 34.88.47 ] Silenceg (487|384) K34 9,733 Punkerke [.C] Silenceg [Quiem] 2013-03-08 06:49:05
[ 34.89.54 ] Silenceg (494|385) K34 9,733 Punkerke [.C] Silenceg [Quiem] 2013-03-08 05:45:46
[ 34.88.67 ] Silenceg (487|386) K34 9,477 Punkerke [.C] Silenceg [Quiem] 2013-03-08 05:22:42
[ 34.88.59 ] Silenceg (489|385) K34 9,733 Punkerke [.C] Silenceg [Quiem] 2013-03-08 03:39:58

zegt wel wat anders ;)
en ik ben geen runner :)
en de dorpen die ge ging weer pakken? zie er veel van :D
 

DeletedUser50613

Guest
Moet niet per se nu terugpakken? Nu je zelf aanwezig en actief bent he.

En als jij dit zo goed vind, kan ik het alleen maar als een compliment beschouwen :)

Vergeet wel niet Xanthippus te bedanken daarvoor!
 

DeletedUser

Guest
Er zijn prioriteiten, en TW is daar geen van :) Heb in de namiddag eventjes gedeft en toen is er niet veel meer gepresteerd.. dat zegt mij genoeg.

Soit, het is een spelletje en tegenover jou hoef ik hier helemaal niets te bewijzen. Ga door tot het eind. De enige slechte spelers die ik ken zijn diegene die veel tamtam verkopen en dan gaan lopen zodra het eens wat tegenslaagt. (Smokey en Psyko waren hier helden in :p)

Maar goed.. ondanks het massale overwicht zijn de resultaten voor mij persoonlijk nog steeds vrij goed. En het feit dat je zo zit te verkondigen om een paar dorpjes van me te pakken vind ik een groot compliment. Meestal stelt het overnemen van kleine spelertjes niets voor.. dit is voor jou blijkbaar anders. ;-)

Even heel eerlijk gezegd: dat je zulke grote verhalen op gaat hangen waarom je dorpjes verliest zegt wel genoeg ;) En er is genoeg gezeik van beide kante, maar dat je hier zo in de verdediging schiet over die paar dorpjes die je verliest zegt meer dan genoeg...
 

DeletedUser

Guest
Gastjes die van niets weten zijn nog erger..

Maar vond het wel een leuke comment :)

Ja klopt, ik heb een half jaar lang tegen je gelegen en nu speel ik in de stam die jou aanvalt, Maar ik weet van niks! :confused:

Ik weet dat jij gewoon een noob bent die hier nu een grote bek heeft, ik weet dat omdat ik ook lang bij jou in de stam gezeten heb, de enige reden waarom je nu nog op deze wereld bent is omdat iedereen het niet waard vond om je aan te vallen omdat je toch geen dreiging was. Maar toen was je de held die dorpjes van smokey en psyko kon pakken, en blijkbaar krijg jij daardoor een grote bek.
 

DeletedUser50613

Guest
Vind het gewoon amusant, heel dit forum is er gewoonweg om elkaar wat te bashen en propaganda te verkopen. Hoe serieuzer je het opneemt, hoe liever. :)

En jij hebt naast me gelegen? Toch geen spelertje van B-boo toendertijd zeker.. zou wel veel verklaren :)
Als je wist waar je over sprak dan weet je ook dat ik 80% van de tijd stamloos geweest ben. Maar goed, maak nog maar eens een postje met minstens 5 keer de verwijzing noob erin. Of probeer wat af te wisselen met andere verwijten, kwestie van het tof te houden.

Trouwens die dorpjes van Smokey en Psyko zijn door .C gepakt als stam. Ik heb zelf niet veel gedaan daaraan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52513

Guest
lol, nee dat was ik :D
daarom heb ik ook geen grote bek naar je omdat jij me verslagen had :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vind het gewoon amusant, heel dit forum is er gewoonweg om elkaar wat te bashen en propaganda te verkopen. Hoe serieuzer je het opneemt, hoe liever. :)

En jij hebt naast me gelegen? Toch geen spelertje van B-boo toendertijd zeker.. zou wel veel verklaren :)
Als je wist waar je over sprak dan weet je ook dat ik 80% van de tijd stamloos geweest ben. Maar goed, maak nog maar eens een postje met minstens 5 keer de verwijzing noob erin. Of probeer wat af te wisselen met andere verwijten, kwestie van het tof te houden.

Trouwens die dorpjes van Smokey en Psyko zijn door .C gepakt als stam. Ik heb zelf niet veel gedaan daaraan.

Ik was van king charles, jij durfde mij pas aan te vallen toen 3 kwart van mijn dorpen weg waren omdat ik werd geïnternd, held. Daarvoor kon je alleen maar wat bb-dorpjes veroveren of de grootste noobstam ooit: -b-boo

Dat je niet in een stam zat is niet relevant
 

DeletedUser68101

Guest
Moet niet per se nu terugpakken? Nu je zelf aanwezig en actief bent he.

En als jij dit zo goed vind, kan ik het alleen maar als een compliment beschouwen :)

Vergeet wel niet Xanthippus te bedanken daarvoor!

ik ben altijd actief..
En men buurman heb ik al ingame bedankt voor de geweldige actie op je :)
 

DeletedUser49029

Guest
moet quiem de stats van vlutje niet aan de oorlog toevoegen? lijkt mij eigenlijk wel logisch aangezien vlutje quiem hielp en .C doet daar nu toch een mooie massa op....
 

DeletedUser52513

Guest
lijkt me niet?
ze doen niet mee aan de oorlog, [BoK] heeft ons geholpen maar die bestaan niet meer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan