Requiem VS Creation.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68101

Guest
Vond dit eventjes leuk om te melden haha, misschien hoort het niet hier maargoed het is toch tegen een .C speler..

Perfect. (467|275) K24 9,481 fighter01 [.C] Aureomarginata [.A] 2013-03-06 04:58:50

Vannacht trouwens nog een dorpje van hem erbij te pakken :D

Tees is leuker :D

Rillanon (489|385) K34 9,733 Punkerke [.C] Silenceg [Quiem] 2013-03-08 03:39:58

^^
 

DeletedUser50613

Guest
Midden in de nacht edelen.. tsja ;-) alles wat je gebruikt kan vroeg of laat wel tegen je gebruikt worden ook he.

En alles wat ik verlies haal ik terug, met intrest :D
 

DeletedUser68101

Guest
Midden in de nacht edelen.. tsja ;-) alles wat je gebruikt kan vroeg of laat wel tegen je gebruikt worden ook he.

En alles wat ik verlies haal ik terug, met intrest :D

Owja dus gij zeit online en laat u gewoon vegen enzo?
Wtf dude..
En tja ge kunt denken dat het tegen me kan gebruikt worden ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50613

Guest
Mij laten vegen? Gezien alle voorgaande pogingen waar ik wel aanwezig was gefaald hadden, dan zou je onderhand toch beter moeten weten. ;-)

Moest jammer genoeg werken. Dus je hebt er aardig van kunnen genieten voor zolang het duurde.

En ik kan vanalles tegen je gebruiken, geen nood.. ben tot nu toe (zeker offensief gezien) nog helemaal niet actief hier bezig geweest - oorlog op andere wereld was prioritair.

Nu ja, geniet ervan.. ik pak ze wel terug. Is niet omdat ik wat dorpjes kwijt ben dat je gewonnen hebt.. belange na niet ;-)
 
Reactiescore
255
Mij laten vegen? Gezien alle voorgaande pogingen waar ik wel aanwezig was gefaald hadden, dan zou je onderhand toch beter moeten weten. ;-)

Moest jammer genoeg werken. Dus je hebt er aardig van kunnen genieten voor zolang het duurde.

En ik kan vanalles tegen je gebruiken, geen nood.. ben tot nu toe (zeker offensief gezien) nog helemaal niet actief hier bezig geweest - oorlog op andere wereld was prioritair.

Nu ja, geniet ervan.. ik pak ze wel terug. Is niet omdat ik wat dorpjes kwijt ben dat je gewonnen hebt.. belange na niet ;-)

Punkerke, je hebt een veels te grote mond voor wat je daadwerkelijk voorstelt. Wij vanuit Xanthippus hebben in het verleden maar één keer een poging gedaan, die was inderdaad mislukt, toen stond je over-stacked.

Nu heeft deze 'blitz' van Xanthippus en Silenceg succes, waardoor? Omdat je niet aanwezig was? Nee, want je postte vannacht nog, dus je was er wel. Gewoon vanwege het feit dat je nu niet gestacked stond en we daar nu de gevolgen van zien, hé :)? Tevens is er een groot deel overdag gestuurd, dus weeral kraam je onzin uit.
 

DeletedUser50613

Guest
Aanwezig? Als ik om 6u s'morgens ga werken, kijk ik natuurlijk wel eventjes. En overstacked? Toen had ik maar evenveel def als nu.

Tja, geloof in elk geval wat je wilt, ik weet 1 ding maar met zekerheid.. dat je niet veel kans maakt om met 2 spelers wat dubbel zo groot zijn om veel dreiging te vormen voor mij, als ik aanwezig ben om actief te deffen. ;-)

Het is een mooie 'blitz' (als je dat zo wil noemen), maar je ego overstijgt je prestaties op vele gebieden jammer genoeg..
 
Reactiescore
255
Aanwezig? Als ik om 6u s'morgens ga werken, kijk ik natuurlijk wel eventjes. En overstacked? Toen had ik maar evenveel def als nu.

Tja, geloof in elk geval wat je wilt, ik weet 1 ding maar met zekerheid.. dat je niet veel kans maakt om met 2 spelers wat dubbel zo groot zijn om veel dreiging te vormen voor mij, als ik aanwezig ben om actief te deffen. ;-)

Het is een mooie 'blitz' (als je dat zo wil noemen), maar je ego overstijgt je prestaties op vele gebieden jammer genoeg..

De aanvallen (op edels na) waren gisteren overdag verstuurd. Dus je had daar al lang op kunnen anticiperen, wat je niet gedaan hebt. Dat was duidelijk te zien. Dus moet je niet klagen over nachtelijke aanvallen, want ook dat kan je verwachten als je overdag al aanvallen ziet lopen. Tevens, afgaande van jullie profiel ben je '24-7´ online, ook daar kan het niet aan liggen dus. :D:D

Wat ik geloof, zijn de feiten. Daaruit blijkt dat jij op 't moment dorpjes aan het verliezen bent aan die '2 spelers'. Tevens, hoef je niet over grote verschil te beginnen, je hebt nog een hele stam achter je staan en dat je zo traag groeit/zo klein bent is eveneens door eigen toedoen.

Wellicht je eigen posten eens na-lezen, jij bent de gene die dingen roept als 'Geniet er nog maar van zolang het kan, je hebt geluk dat ik er niet was. etc etc.' dan denk ik eerder dat jij de gene bent met een -onterecht- ego. Jammer genoeg.
 

DeletedUser50613

Guest
Ik gun je je plezier ook. Maar zoals ik al eerder zei, een paar verloren dorpen zijn het einde niet.. ga geen Smokey'tje of psyko'tje doen ;-)

En in principe is/was het account ook 24/7 bemand.. maar dat zijn interne zaken tussen m'n co en mij.

Enfin, het is nog te vroeg om victory te kraaien, ben er nog, en ga er nog wel eventjes blijven ook :)
 

DeletedUser

Guest
Geen probleem hoor :) Je hebt ook een mooie cluster zijn, bijlange niet nodig om op te geven. Er wacht ons nog een leuke tijd!
 

DeletedUser68032

Guest
Ik zal het ook even hier vragen haha.
Wie van Creation. vindt mij een kneusje? :D
 

DeletedUser68101

Guest
Mij laten vegen? Gezien alle voorgaande pogingen waar ik wel aanwezig was gefaald hadden, dan zou je onderhand toch beter moeten weten. ;-)

Moest jammer genoeg werken. Dus je hebt er aardig van kunnen genieten voor zolang het duurde.

En ik kan vanalles tegen je gebruiken, geen nood.. ben tot nu toe (zeker offensief gezien) nog helemaal niet actief hier bezig geweest - oorlog op andere wereld was prioritair.

Nu ja, geniet ervan.. ik pak ze wel terug. Is niet omdat ik wat dorpjes kwijt ben dat je gewonnen hebt.. belange na niet ;-)

Lol zit hier denk nu een maand? :rolleyes:

Lord Vader wint altijd ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan