S.Inc back in business. Prepare for trolls and pwnage.

DeletedUser62862

Guest
Kregen hun zin niet in de stam , gaan ze zelf stam beginnen.
Krijgen niet wat ze willen want niemand stapte over gaan ze maar op delete :mad:

Daar komt ineens het aard van het beestje aan het licht.

Jammer voor het account van RC want daar was een andere speler op gekomen ( vriend van ##### )


Dus ##### regelt gewoon 2 accounts naar de klote.
 

DeletedUser62436

Guest
Nee, die was op vakantie gegaan, maar na een half jaar ofzo nog niet terug.
 

DeletedUser

Guest
Hoe jammer het ook moge zijn, gedane zaken nemen geen keer.

Nu moet ik wel opzoek naar een andere uitdaging om naar uit te kijken..
 

DeletedUser

Guest
Kregen hun zin niet in de stam , gaan ze zelf stam beginnen.
Krijgen niet wat ze willen want niemand stapte over gaan ze maar op delete :mad:

Daar komt ineens het aard van het beestje aan het licht.

Jammer voor het account van RC want daar was een andere speler op gekomen ( vriend van ##### )


Dus ##### regelt gewoon 2 accounts naar de klote.

Wahahahaha. Ik spreek David (de echte CR) nog regelmatig en die was voorstander van delete. Die vond 't sowieso al geen fijn idee dat er een nieuwe speler op kwam.

Nee, die was op vakantie gegaan, maar na een half jaar ofzo nog niet terug.
Heb al lang terug van hem gehoord dat die quit met TW wegens geen tijd dus nee.

Ik ben gequit door tijd te kort.

Volgens mij was het toch ash met de grote bek dat ze Heidi een lesje gingen leren. Niks van gezien. Ik vind het een laffe actie.
Ahahahaha, hoor wie het zegt. Ik heb nu een andere wereld en het plan was om nog een actie op HEIDI te doen voor op delete te gaan, maar dat is er niet van gekomen vorige week (toen had ik vakantie, wou toen aanvallen). Verder heb ik nooit gesproken over HEIDI "een lesje leren". Dus houd gewoon ff je bek. n00b.
 

DeletedUser

Guest
Ghehe, die mond is niet zo groot eh. :D

Wel een uitdaging sowieso, ook toffe kerels om af en toe mee te communiceren.
 

DeletedUser

Guest
Ahahahaha, hoor wie het zegt. Ik heb nu een andere wereld en het plan was om nog een actie op HEIDI te doen voor op delete te gaan, maar dat is er niet van gekomen vorige week (toen had ik vakantie, wou toen aanvallen). Verder heb ik nooit gesproken over HEIDI "een lesje leren". Dus houd gewoon ff je bek. n00b.

Het is dat ik geen zin hem om het dikgedrukte na te zoeken in het archief bij ons. Maar de woorden die je zei kwamen daar wel degelijk op neer.
 
Bovenaan