[speeltopic] Wvw #128

DeletedUser

Guest
no offence, maar ik en anth waren gewoon tegen elkaar bezig, en jullie liepen mee, wat nu om de tuin geleid. ik dacht dat bert + anth koppel waren, aangezien hun elkaar dik aan het verdedigen waren. En 20-6 spelers op voorhand noem je een mooie overwinning? :eek:

als ik niets had gezegd was cwk eruit gestemd ipv jij, dan was het uberhaupt niet tot een mooteman vs anthraxxis gekomen en hadden jullie gewoon gewonnen:eek:
en ik noem het een mooie overwinning omdat het gewoon mooi is dat ik win. overwinning is altijd mooi.
daarbij, ik heb al slechtje gewonnen terwijl ik nog steeds nog nooit wolf ben geweest, vind ik wel frappant haha
 

DeletedUser22681

Guest
ja als ziener vergeten te zieneren is best dom eigenlijk.
 

DeletedUser22681

Guest
Point proven. 48 uur lang slapen en onderwijl posten maar geen pm sturen is bijzonder knap.
 

DeletedUser1435

Guest
voor de deadline in slaap vallen..

en daarnaast iedereen die op mij gaat zit sowieso altijd fout
 

DeletedUser1435

Guest
als je om half 4 snachts er al uit moest dan is dat toch al 17 uur verder tsjaaa

kneusje
 

DeletedUser22681

Guest
Je hebt 2 dagen de tijd om een mailtje te sturen. Als je dan iemand anders verwijt dat hij zich niet naar zn rol gedraagd ben je op zn zachtst gezegd nogal hypocriet bezig.
 

DeletedUser

Guest
kijk, nu kan ik eindelijk rustig slapen :)
een paar dooien en een nachtkusje van je geliefde wolfje doen veel goed ^^
dankjewel voor het prachtige eindverhaal bappos, dat noem ik nou een echte schrijver.

Was verder ook een mooie overwinning, ik had echt gedacht dat jullie wel hadden zien aankomen dat wij g/s waren, maar blijkbaar heb ik jullie toch om de tuin kunnen leiden :)
cwk en ik zijn allebei bijna gelychncht, hebben elkaar beide keren gered en nog hadden jullie het niet door, mooimooimooi

lol we hebben als g/s koppel gewonnen, ik speelde niet low profile maar maak ervan wat je wilt.

1) Ik zei het vanmiddag al
2) Jullie waren inactief dus tsja 't is maar wat je leuk vind alleen CWK was wel actief meen ik.
3) Jullie zijn dood want ik schoot jullie dood (CWK)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een beetje jammer dat wij geen credits krijgen, is toch een prestatie om als g/s koppel te winnen.

Daarbij hebben we er echt voor moeten vechten want 2 dagen terug was Anne. dood geweest als ik Bik niet op 5 min voor de eindtijd had overgehaald op Aivb te stemmen.
Ik snapte alleen niet dat de goedjes op het einde het gehele plaatje niet zagen, want het was heel duidelijk dat Anne. en ik een koppel waren. Hierop had ik zelfs nog geïnsinueerd.

Maarja alles bijeen zeker een leuk potje!
Bedankt allemaal!
 

DeletedUser

Guest
1) Ik zei het vanmiddag al
2) Jullie waren inactief dus tsja 't is maar wat je leuk vind alleen CWK was wel actief meen ik.
3) Jullie zijn dood want ik schoot jullie dood (CWK)

Zie hier de quote maargoed ik moest jou wel te vriend houden mooteman die was toch de slechtste speler van het potje dat hij op anthraxxis ging :eek: achja

Hmm je had het met quotes kunnen bewijzen waarmee je wellicht Mootor had om kunnen praten.
Dat van het schot heb ik niet gelezen in het eindspel, wel jammer dan. Ik wist dat er nog een levensheks inzat maar dacht dat jij ziener was. Een 2e jager had ik niet verwacht.

Verder was ik het actiefste van iedereen, de stats bekijkende. Dus om het op inactiviteit te schuiven is beetje apart.
 
Bovenaan