[Speeltopic] Competitie der Kennis # 2 - Eredivise

DeletedUser

Guest
Eredivisionisten!!!


Blond * 10 punten * 31,05 doelpunten
image.php


Lieflap 8 punten * 41,75 doelpunten
image.php


Quechua 8 punten * 39,6 doelpunten
image.php


Slaro 8 punten * 39,25 doelpunten
image.php


Calamus Incendium * 8 punten * 33,5 doelpunten
image.php


Yube * 6 punten * 28,3 doelpunten
image.php


Flos453 4 punten * 29,4 doelpunten
image.php


Pr0sieeb * 2 punten * 21,6 doelpunten
image.php


Rukurt * 2 punten * 19,5 doelpunten
image.php


Bappos * 2 punten * 11,2 doelpunten
image.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Regels:
Iedereen speelt twee maal tegen elkaar. Een keer thuis en een keer uit. Bij de thuiswedstrijd heb je het lichte voordeel dat je één vraag na afloop van het stellen van alle tien vragen mag kicken, waardoor er voor die vraag geen punten zullen komen. Er zullen enkele veranderingen zijn in vergelijking met de vorige keer. Om het even duidelijk te maken hier een schema van hoe de wedstrijden zullen lopen:

1) Het stellen van vragen in een groepschat met de spelleider + 2 deelnemers
2) Spelers antwoorden in een privé chat
3) Dit gebeurt bij alle tien vragen
4) Daarna mag de thuisspeler één vraag verwijderen
5) Daarna zal op chronologische volgorde de vragen en antwoorden en punten per speler komen

Verder mag je geen google gebruiken of andere hulpmiddelen anders dan je hersenen, evident ja. Behalve als dat aangegeven wordt maar dat zal wel niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Speelschema Eredivisie (Weken beginnen maandag 00.00, eindigen zondag 23.59, met uitzondering van de eerste week om er een lange instap week van te maken. 


Week 1 (2-3-13 – 10-3-13)
Slaro v Lieflap 5,6 - 6,95
Quechua v Flos453 4,8 - 4,35
Calamus Incendium v Pr0sieeb 5,65 - 1,95
Blond v Yube 5,05 - 5,00
Rukurt v Bappos 2,35 - 2,45

Week 2 (11-3-13 – 17-3-13)
Flos453 v Calamus Incendium 6,4 - 5,45
Slaro v Quechua7,85 - 7,1
Pr0sieeb v Blond3,3 - 3,1
Yube v Rukurt 4,4 - 2,2
Lieflap v Bappos 8,15 - 1,5

Week 3 (18-3-13 – 24-3-13)
Quechua v Yube 6,1 - 3,15
Lieflap v Flos453 5,4 - 3,85
Blond v Rukurt 4,55 - 1,9
Bappos v Calamus Incendium 1,15 - 2,8
Slaro v Pr0sieeb 6,3 - 1,95

Week 4 (etc., maandag 00.00 t/m zondag 23.59)
Lieflap v Pr0sieeb8,5 - 5,7
Slaro v Bappos 7,6 - 2
Quechua v Rukurt8,1 - 3,4
Flos453 v Yube 7,65 - 4,25
Calamus Incendium v Blond 5,25 - 5,9

Week 5
Quechua v Lieflap8,6 - 8,2
Calamus Incendium v Slaro8,9-6,65
Yube v Bappos6,3-4,1
Rukurt v Pr0sieeb6,4 - 4,8
Flos453 v Blond7,2 - 7,4

Week 6
Bappos v Flos453
Yube v Pr0sieeb 5,2 - 3,9
Blond v Quechua
Calamus Incendium v Lieflap 5,45 - 4,55
Rukurt v Slaro 3,25 - 5,85

Week 7
Slaro v Blond
Pr0sieeb v Bappos
Lieflap v Yube
Flos453 v Rukurt
Quechua v Calamus Incendium

Week 8
Yube v Slaro
Blond v Lieflap
Rukurt v Calamus Incendium
Pr0sieeb v Flos453
Bappos v Quechua

Week 9
Pr0sieeb v Quechua
Rukurt v Lieflap
Flos453 v Slaro
Bappos v Blond
Yube v Calamus Incendium

Na deze 9 weken zal dit speelschema weer van voren af aan afgespeeld worden, met echter de ristrictie dat de thuisploeg (Eerstgenoemde in eerste 9 weken) nu niet de eerstgenoemde ploeg maar de laatstgenoemde ploeg zal zijn, zodat iedereen evenveel thuisspeelt.

Structuur
Winst: 2 punten
Gelijk: 1 punt
Verlies: 0 punten

Bij gelijke stand onderling zal het eigen aantal punten dat gescoord is de doorslag geven voor de stand op de ranglijst.

Na afloop van alle 18 speelweken zal de nummer 10 degraderen naar de eerste divisie en zal de nummer 1 van de eerste divisie promoveren naar de eredivisie. De nummer 9 van de eredivisie zal een bloedstollend duel aangaan met de nummer 2 van de eerste divisie om te strijden voor een plaats in de eredivisie. De verliezer neemt plaats in de eerste divisie. Dit zal een gevecht zijn van best-of-three waarin de eredivisionist bij geval van een derde wedstrijd het thuisvoordeel zal verkrijgen. Ditzelfde geldt voor de nummer 8 van de eredivisie tegen de nummer 3 van de eerste divisie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Thema's
1. herken de Kop
2. Sport
3. Films/Televisie
4. Topografie & Geografie
5. Muziek
6. Politiek
7. Geschiedenis
8. België & Nederland
9. Algemeen
10. Actualiteit
11. Raad de plaat (Een foto van een stad/land/iets)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De Quiz voor de eredivisie is open, al gespeeld door Lieflap & Slaro.

5,6 - 6,95 is de eindstand in het voordeel van de bezoekende ploeg dus.
 

DeletedUser

Guest
De lastigste wedstrijd van het seizoen meteen in winst om kunnen zetten door concurrent en aartsrivaal Slaro in eigen stadion te kijk te zetten, ha, het nieuwe seizoen had niet beter kunnen beginnen!!
 

DeletedUser

Guest
De eerste thuiswedstrijd, en vrijwel direct een belangrijke, matig beginnen, foutjes maken die niet gemaakt mocht worden, dan is het vragen om tegen deze gevaarlijke tegenstander doelpunten tegen te krijgen :( :(. Deze wedstrijd dient snel goed gemaakt te worden dus.
 

DeletedUser

Guest
Mededeling: Bappos en Glenn485 zullen wisselen van competitie aangezien bappos naar de eredivisie wilt en Glenn485 naar de eerste divisie.

Nu is de opstelling definitief..
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.149
Ik ga mezelf eerst ff een trainingskamp opleggen en hem eind van deze week spelen.

De eerste thuiswedstrijd MOET gewonnen worden!
 

DeletedUser

Guest
Ik zal een aantal vragen die ik voor de Eredivisie gebruik ook gebruiken in de eerste divisie dus gelieve niets hieromtrent te posten totdat de week afgelopen is of iedereen van beide divisies gespeeld heeft, bij voorbaat dank.
 

DeletedUser

Guest
Na een spannend duel versloeg Quechua Flos453 met licht verschil: 4,8 - 4,35!
 

DeletedUser13565

Guest
Ik had een dikkere overwinning verwacht moet ik toegeven. Angstgegner Flos jaja.
Was btw ook dikker geweest als ik niet een vraag had vervangen waar ik meer punten had
maar ach, gg!
 

DeletedUser

Guest
Eigen schuld dat je de vraag verkeerd verving Quechua!!! Niettemin niet onverdiend en prima gespeeld, dikker was wel onterecht geweest, goede uitslag dus gewoon.
 

DeletedUser

Guest
Rukurt - Bappos

2,35 - 2,45

Als hij een andere vraag had veranderd had hij ruim gewonnen met bijna een punt!! Maar het thuisvoordeel hielp Rukurt nu niet aan de overwinning door een sterke eindsprint van bappos.
 

DeletedUser

Guest
Bappos laat zien dat hij terecht in deze competitie zit door meteen een uitwedstrijd te winnen, Rukurt valt het verschil tussen beide competities wat zwaar zo te zien, benieuwd of hij stand kan houden in deze ware topcompetitie.
 

DeletedUser

Guest
Calamus Incendium - Pr0sieeb

5,65 - 1,95

Pr0sieeb moest huilen en besloot toen per direct te stoppen omdat hij te dom was voor deze competitie vond hij zelf denk ik. Ik zal een vervanger voor hem zoeken.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.149
Laten we niet alleen door dat nieuws mijn overwinning overschaduwen :(

De fans werden gek en wat een sfeer hing in het stadion, ongelooflijk. Daarna als een record werden er seizoenskaarten en kleding verkocht.

Dit belooft een mooi seizoen te worden. Met als inzet top 5!
 
Bovenaan