Goede aanvallen/Goede verdedigingen.

DeletedUser16285

Guest
was trouwens een backtime hij had treintje gestuurd die gesniped werd
 

DeletedUser

Guest
Damn, das incasseren voor beide :eek:.
Best wel dom om je full clear zo te verliezen imo.
 

DeletedUser16285

Guest
bij treintje zat er uiteraard 100 ms tussen en die backtime tussen de 1 en 1.7 sec
 

DeletedUser51944

Guest
Hij veegt je wel degelijk van de kaart:(
En ik denk dat ik lekkerder ga als jou op moment:p
En die 8,6 was geilen anders niet dus ik zie het niet als een prestatie maar zie hier wel frustratie ;)
En dat Noobje aan het eind maakt hem wel, vooral nu jij mij gewoon totaal niet ken:D noobje

Hij veegt me van de kaart ja maar in je eerst post zei je nog iets anders erbij, als ik geen partij ben voor bik wie wel?
En dat zeg ik nu niet uit mijn zogenaamd te grote ego.

Je kunt nu wel een beetje slimme leuke stoere postjes maken maar uiteindelijk ben jij degene die het nodig vind om een week geleden een nieuw forumaccountje aan te maken, en dus beoordeel ik jou als een random noobje die grappig probeert te doen op een topic waar grote jongens in discussie zijn, en dan ben ik niet gefrustreerd omdat ik mijn dorpen kwijt ben want ik speelde niet zo actief meer (geen excuus want toen ik aangevallen werd heb ik wel mijn zeiltjes bijgezet), maar deze aanval had ik wel aan zien komen en dat boeide me niet zoveel, zolang ik Thijs (Bik) maar niet als eerste zou aanvallen voelde ik dat ik in mijn recht stond.
Maar dan ben ik wel gefrustreerd omdat een random noobje hier de grote stoere jongen komt uithangen.

Uiteraard, maar ik dacht dat je een paar weken geleden nog zei in een skypechatje met mij dat degene die als eerste aanviel in het nadeel was :p? Anyway, was een leuk gevechtje, had geluk dat ik op tijd bedacht dat het wel eens handig kon zijn een beetje te splitten anders was hij dik sniped (Beide treinen) en was ik ge b-timed en zo goed als dodo:p

Nee ik zei dat toen er gesprekken waren met elkaar dat we elkaar pijn konden doen en elkaars start konden verpesten.
By the way respect dat je over je haantjes gedrag heen bent en normaal op mijn post en op "het gevecht" kan ingaan ipv me verradertje te noemen, want ik heb jou niet verraden en ik heb niemand aangevallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zowel medio gallo als slnc lopen nu wel een 3 a 4 daagjes achterstand op zou je zeggen. Of meer. Zonde van die clear van slnc, maar kon medio gallo niet dodgen op zo veel tijd, had ik wel verwacht, ik zei nog dat die 100% zeker gedodged en b timed zou worden :p
 
Reactiescore
4

Lekkah hoar :p

Zowel medio gallo als slnc lopen nu wel een 3 a 4 daagjes achterstand op zou je zeggen. Of meer. Zonde van die clear van slnc, maar kon medio gallo niet dodgen op zo veel tijd, had ik wel verwacht, ik zei nog dat die 100% zeker gedodged en b timed zou worden :p


Blijkbaar niet BERT ..
Als er deff geplaatst kan worden waarom dan vergeten die off weg te sturen :confused:
Beetje raar , of die deff moest er al staan..
ByTheWay, Pr0 actie :rolleyes: I Dunno. :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Je kan zeggen wat je wil. Maar de edelman is wel weg ^^ Doel gelukt:eek:?
 

DeletedUser33379

Guest
de laatste van de 4.. de eerste 3 waren al gesloopt met een snipe ;)
 

DeletedUser

Guest
de laatste van de 4.. de eerste 3 waren al gesloopt met een snipe ;)

Oww, dan snap ik de hele aanval niet. Want je weet dat je die verlezen kan krijgen. Of ging hij voor de adelslachter award? kan ook nog
 

DeletedUser

Guest
Oww, dan snap ik de hele aanval niet. Want je weet dat je die verlezen kan krijgen. Of ging hij voor de adelslachter award? kan ook nog

Anders had hij binnen een dag weer 3 edels gebouwd, en kwamen de aanvallen weer gewoon opnieuw?
 
Reactiescore
4
Hij heeft niet gezien dat het een backtime was blijkbaar :p

1 sec is ruim genoeg om dmv FA bijv je bijl/lc de deur uit te doen...

Heb ik wel gezien :).
Maar zoals je zegt 1 seconden is genoeg via FA je bijl en lc wegtesturen , snap niet dat daar niet voor gekozen is.
Tacktiek zeggen we dan maar ?
 

DeletedUser

Guest
Ik denk neit dat het een tactiek is om zo veel mogeiljkt roepen te laten doodgaan nee.
 
Reactiescore
4
Ik denk neit dat het een tactiek is om zo veel mogeiljkt roepen te laten doodgaan nee.

Nou.. dan word er een verkeerd idee afgegeven na dat rapportje ..
kan aan mij liggen :rolleyes:
 
Reactiescore
420
Ordinary Speculation: Je hebt er duidelijk geen verstand van. Niks afdoende van de prestatie van Bik mag hier toch wel gezegd worden dat van de kaart vegen een grote uitspraak is he :) In dit stadium van het spel is een trein krijgen van een ervaren spelen gelijk aan dood zijn. Bik stuurde een aanval of 6 op mijn vriend Sterkind. Omdat hij weg moest deed ik de vv. Pro zijnde als ik ben ging ik als een master snipen. Ik zat tussen zijn aanval en trein + nog eens 2x tussen de edels. Maar bik had gewoon super goed gesplit. En op dit moment heeft elke fatsoenlijke offence speler nog niet genoeg defence om een zo goed als volle nuke te blocken. Dus voor je iets zegt denk dan eerst 2x na :)

@ Bikkie: Jij bent ook een vriend hoor en het was een hele mooie actie.
 
Bovenaan