Goede aanvallen/Goede verdedigingen.

DeletedUser

Guest
Waarop gebasseerd dat ik een verrader zou zijn? Ik leave een stam waar ik het niet in zie zitten is dat verraden?
Jij valt mij aan terwijl wij een soort persoonlijk bondgenootschap hadden.

Ik was voetballen vanaf 2u ofzo, dus vandaar, ik had je al bijna met mijn lc gesniped, scheelde alleen 2x 100ms.
Daarbij timede jij je clear 2secs voor je trein, daar had ik t over:D

1) Je verlaat onze stam, lijkt me duidelijk dat dat een soort van verraden is :p. Ik gunde je OMDAT JE IN DE STAM zat lekkere dorpjes en ligging, en dan verlaat je de stam :p kom op hé wat denk jij dan xD
2) Nee, langniet met alle LC gesniped. Slechts 600 ofzo die ik beide 2x300 bashte met mijn splitjes.
3) Clear van 1000/500 ja LOL, BOEIEN. Die clear was enkel ter afleiding, maar dat heeft jouw pro-sensor blijkbaar niet kunnen detecteren. Want die erna was pas de "echte" aanval met flink wat meer troepjes.

Beetje matig verhaal verkondig je hier, ik hoop dat je normaal wel wat meer inhoud hebt want anders had ik me wel in je vergist hmm hmm. En als je ziet dat het 100 ms scheelt dan trek je normaal terug, althans, dat lijkt me toch :p
 

DeletedUser51944

Guest
1) 1.Je verlaat onze stam, lijkt me duidelijk dat dat een soort van verraden is :p. Ik gunde je OMDAT JE IN DE STAM zat lekkere dorpjes en ligging, en dan verlaat je de stam :p kom op hé wat denk jij dan xD
2) Nee, langniet met alle LC gesniped. Slechts 600 ofzo die ik beide 2x300 bashte met mijn splitjes.
3) 2.Clear van 1000/500 ja LOL, BOEIEN. Die clear was enkel ter afleiding, maar dat heeft jouw pro-sensor blijkbaar niet kunnen detecteren. Want die erna was pas de "echte" aanval met flink wat meer troepjes.

3.Beetje matig verhaal verkondig je hier, ik hoop dat je normaal wel wat meer inhoud hebt want anders had ik me wel in je vergist hmm hmm. En als je ziet dat het 100 ms scheelt dan trek je normaal terug, althans, dat lijkt me toch :p

1. En dus ben ik geen verrader, Voila.
2. Pro-sensor of niet, je had hem beter kunnen timen.
3. Beetje matig verhaal? Heb jij je eigen posts wel gelezen? Die raken kant noch wal en staan alleen vol met het verhaaltje, ik ben goed en jij niet, het ondersta van je eingen post dubbel en dwars meegerekend.

PS: Als die (slecht getimede) aanval niet belangrijk was, had dan niet de moeite genomen om hem in de buurt te timen en had hem niet gestuurd en pas gestuurd op het moment van backtimen, zodat ik een goede backtime kans minder gehad had (in het geval dat ik gesniped zou hebben, wat je wist dat kon gebeuren). Dan konden die troepen zo lang farmen en konden ze nog wel nuttig zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach we kunnen erover discussieren wat we willen maar het komt erop neer dat jij je main dorp kwijt bent.
 

DeletedUser33379

Guest
Ach je kunt ook gewoon zeggen dat je geen argumenten meer hebt.

waarom zou je met argumenten moeten komen?

hij lacht nog steeds in zijn vuistje, en jij baalt waarschijnlijk gewoon van je dorpverlies..
had precies hetzelfde gehad als ik jou was.
 

DeletedUser68300

Guest
Of je bent gewoon geen partij voor bik:eek: hij veegt je in korte tijd van de kaart:)
 

DeletedUser51944

Guest
Of je bent gewoon geen partij voor bik:eek: hij veegt je in korte tijd van de kaart:)

Achja, in feite is het gewoon wie het eerst aanvalt is in het voordeel, zeker in beginfase waarin ik bijna geen def tegenover zijn gesplitte trein kan brengen.

Daarbij vind ik dat jij nog helemaal niks te zeggen hebt hier want jij presteert ook niet veel volgens mij, dus ga mij niet vertellen dat bik mij van de kaart veegt, want zover was ik ook al wel hoor. :rolleyes:

En nee, 8,6k dorpen plunderen is geen prestatie. Noobje.
 

DeletedUser

Guest
Zelfs als je slim bent heb je nog een bepaalde grote aan troepen nodig om een gesplitte trein te stoppen he.
En als je dat al niet hebt dan houd het op. :)
Uiteraard, maar ik dacht dat je een paar weken geleden nog zei in een skypechatje met mij dat degene die als eerste aanviel in het nadeel was :p? Anyway, was een leuk gevechtje, had geluk dat ik op tijd bedacht dat het wel eens handig kon zijn een beetje te splitten anders was hij dik sniped (Beide treinen) en was ik ge b-timed en zo goed als dodo:p
Achja, in feite is het gewoon wie het eerst aanvalt is in het voordeel, zeker in beginfase waarin ik bijna geen def tegenover zijn gesplitte trein kan brengen.

Daarbij vind ik dat jij nog helemaal niks te zeggen hebt hier want jij presteert ook niet veel volgens mij, dus ga mij niet vertellen dat bik mij van de kaart veegt, want zover was ik ook al wel hoor. :rolleyes:

En nee, 8,6k dorpen plunderen is geen prestatie. Noobje.
 

DeletedUser68300

Guest
Achja, in feite is het gewoon wie het eerst aanvalt is in het voordeel, zeker in beginfase waarin ik bijna geen def tegenover zijn gesplitte trein kan brengen.

Daarbij vind ik dat jij nog helemaal niks te zeggen hebt hier want jij presteert ook niet veel volgens mij, dus ga mij niet vertellen dat bik mij van de kaart veegt, want zover was ik ook al wel hoor. :rolleyes:

En nee, 8,6k dorpen plunderen is geen prestatie. Noobje.

Hij veegt je wel degelijk van de kaart:(
En ik denk dat ik lekkerder ga als jou op moment:p
En die 8,6 was geilen anders niet dus ik zie het niet als een prestatie maar zie hier wel frustratie ;)
En dat Noobje aan het eind maakt hem wel, vooral nu jij mij gewoon totaal niet ken:D noobje
 

DeletedUser

Guest
Hij veegt je wel degelijk van de kaart:(
En ik denk dat ik lekkerder ga als jou op moment:p
En die 8,6 was geilen anders niet dus ik zie het niet als een prestatie maar zie hier wel frustratie ;)
En dat Noobje aan het eind maakt hem wel, vooral nu jij mij gewoon totaal niet ken:D noobje

Je bent in deze fase nog al wasted als je een gesplitte trein krijgt;)
No matter of je 4/5 dorpen hebt.

Als je niet genoeg def hebt ben je er gewoon aan;)
Op 27 had ik een team met 5 dorpen 2 dorpen van gepakt terwijl ik er maar 1 had:D
Maarja op gegeven moment kreeg hij wel def van buurtgenoten.

Maar als hij op 5/6uur had gelegen ipv 8/12 had hij geheel genobled geweest:D

ze probeerden ook me te snipen.
met al hun lc ik had amper verlies;)

splitten is een logische optie en daar is vrij weinig tegen te doen.
In deze fase
 
Bovenaan