10 slechtste spelers

DeletedUser27685

Guest
Bij mij staat Gompio toch steevast op nummer 1 hoor!

Ik laat hierbij in het midden of ik nu on- of offtopic reageer. Wel weet je wat de mods ervan denken als ik geen aanmaning krijg hier :p
 

DeletedUser

Guest
Het zijn duistere tijden voor dictators, sommige van mijn collega's hebben het zelfs niet overleefd. Maar aan mijn trouwe volgelingen kan ik melden dat ik leef ! De tijden zullen keren !
 

DeletedUser30312

Guest
Hebben wij die nodig dan? We zijn zo braaf met z'n allen.
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt. Niet dat er hier nog meerdere kampen zijn.

Vision gaat lekker in het uiterste westen trouwens, eindelijk weer wat vorderingen. Maar waarom is Plopmeister weg?
 

DeletedUser50192

Guest
Waarom plopmeister weg is, is iets tussen Vision en plopmeister zelf. En tenzij plopmeister zelf een verklaring wilt geven, gaan wij uiteraard niet hier op het forum een uitleg geven daarover. Mag duidelijk zijn :).
 

DeletedUser50192

Guest
Euhm, juist. Nou, gefeliciteerd dan... Hopelijk ben je er blij mee :).
 

DeletedUser30462

Guest
Volgens mij is er maar 1 speelster die het recht heeft om de hele top 10 te claimen,
Voor de dame die van internen een stamreligie heeft weten te maken,
Applaus voor de nominaties 1 t/m 10:

- Anaid

ik denk dat de rest in het niets valt,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach deze opmerking zegt meer iets over jouw haat dan over mijn spel :D

Maar typisch dat je jezelf nu ineens laat horen na al die tijd. Heb daar ook een mening over, maar hou die lekker voor me. Niet mijn niveau om zo met modder te gooien.

Ik heb mijn persoonlijke doel gehaald.
Zwelgje en TPO met haar spionnen en psychische oorlogsvoering en streken van W11 overleven.

doe je Swiebertje nog de groeten :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27685

Guest
Ik heb mijn persoonlijke doel gehaald.
Zwelgje en TPO met haar spionnen en psychische oorlogsvoering en streken van W11.

Haar "persoonlijk doel". En dat uit de mond van een FFC'er, leider van de spion-, bedrieg- en backstabstam bij uitstek. Moest je niet sinds december 2008 zo hebben zitten wurmen en mensen zitten wegpesten om je leidersplekje binnen die rotte stam te behouden, zou men misschien nog overwegen om je wat geloofwaardigheid te gunnen. De enige die wat integer was, was Gent, en die zijn omgangsniveau zakte ook evenredig met de tijd die hij bij jullie doorbracht.

We zien wat je ervan hebt gebakken: slappe friet. Knap werk, stamleider, Vision is je dankbaar! Druk nu maar gewoon op delete en dan zijn we ook eindelijk van die frietpraat af.

Volgende graag.

Niet haar niveau om met modder te gooien, lol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
Heb nog altijd respect voor Anaid. Keuzes niet slim, maar voldoende bereikt;)
 

DeletedUser30462

Guest
Keuzes wel of niet slim, da's toch de reden om wel of niet genomineerd te worden ;)

'k Vind de reactie wel typisch. Er komt een nominatie op basis van het indrukwekkende intern beleid van ~FFC~. 't Is alleen al knap dat ze dat 4 jaar volgehouden hebben. In plaats van inhoudelijk in te gaan op de nominatie vliegt echter meteen off-topic de modder in het rond, of was "jou persoonlijke doelstelling behalen" (1 enkele speelster de wereld uit werken wanneer je een overmacht van 20:1 tot je beschikking hebt) nog meer reden tot nominatie, Anaid?
 
Bovenaan