Grootste voor/nadelen van de wereld.

DeletedUser

Guest
Wanneer ben jij weer terug gekomen? :p

Sinds deze classic begonnen is :p

Natuurlijk weet jij daar niks van, alzof jij iets te zeggen hebt. Veel plezier met falen noobje.

Meneertje met de grote bek, ik wist pas vanochtend dat ik met hem zou gaan spelen. Hij had nog wel vaag verteld over zo'n dergelijk plan maar toen heb ik meteen gezegt dat ik daar niet op zat te wachten.


Yeaah
 

DeletedUser63611

Guest
mee eens ik ben 1 uur later begonnen en ik sta echt achter precies met mijn gs lvl
 

DeletedUser38984

Guest
Sinds deze classic begonnen is :p



Meneertje met de grote bek, ik wist pas vanochtend dat ik met hem zou gaan spelen. Hij had nog wel vaag verteld over zo'n dergelijk plan maar toen heb ik meteen gezegt dat ik daar niet op zat te wachten.



Yeaah

Das nog is lang geleden
 

DeletedUser63611

Guest
Voor de eerste keer in een lange tijd ben ik te vrede met de instellingen van de wereld -o-
 

DeletedUser24106

Guest
Eerst en vooral op die eerste 5pagina's gespamm,gaat je hele leven om dit spel fzo? Doe is relax het is maar een spel hoor :D

Voordelen zijn :

Geen Extra Pa functies
Speed 4

Nadelen zijn :

Je kan niemand farmen (wat anders ook een snellere opbouw veroorzaakt,langs de andere kant vraagt het meer denkvermogen maarja farmen is toch soms leuk :p)
 

DeletedUser24106

Guest
Als je dagelijks zoveel gs'en extra kan farmen is dit voor sommigen een voordeel :p nu is het eigenlijk wie snel begonnen is en het rapst nu gs veldjes aanklikt :D
 
Reactiescore
43
En farmen is wie het hardste nolifed en dus het meest buitmaakt... hier heb je meer tactisch inzicht voor nodig, als je klaagt over de instelling "no-haul" zijn er een kleine 20 andere werelden waar je op proberen kan :p
 

DeletedUser24106

Guest
En farmen is wie het hardste nolifed en dus het meest buitmaakt... hier heb je meer tactisch inzicht voor nodig, als je klaagt over de instelling "no-haul" zijn er een kleine 20 andere werelden waar je op proberen kan :p

Inderdaad dat zei ik ook dat je meer denkwerk nodig hebt :p en inderdaad met farmen hebben de 24/7 account nog een groter voordeel daarom dat ik toch deze meedoe:D
 

DeletedUser

Guest
Logisch dat ik een nadeel ben, aangezien ik 100% ga winnen en jullie niet. proficiat dat jullie noobjes eindelijk is iets nuttigs zeggen!

Wij noobjes iets nuttigs?
Ik den kdat jij zo ongeveer de enige noob hier bent :p
Laat staan dat je iets nuttigs zegt...
 
Bovenaan