Mijlpalen

DeletedUser

Guest
Dit is zeker een mooie mijlpaal en ikzelf ben trots hier deel van uit te maken :), sommigen uit DEI zijn ondertussen zelfs RL vrienden geworden en er zijn zeker mooie vriendschappen hier :)
 

DeletedUser2522

Guest
Proficiat voor dei :) Maar als ik had geweten dat 2 jaar als stam íets betekent, dan had ik het voor Still ook een half jaar geleden gedaan :eek:
 

DeletedUser21830

Guest
Dat doen we over een jaar wel. 1 jaar is ook al wat. ;)

ps.
(en drank verbroederd)
 

DeletedUser

Guest
heb jij er weer iemand bij :eek: en GJtjeeeee :D of moet ik mousje zeggen :eek: nee, GJtjee, 3 pro's :eek: dat gaat er weer over he :(
 

DeletedUser64408

Guest
heb jij er weer iemand bij :eek: en GJtjeeeee :D of moet ik mousje zeggen :eek: nee, GJtjee, 3 pro's :eek: dat gaat er weer over he :(

Idk hoe je me noemen wilt xd. Als je al mn oude accs te voorschijn wilt toveren kan je dat ook gaan doen xd

@ beertje, wij moeten is een keer praten :D
 

DeletedUser

Guest
jepla, beertje heeft een vriendinnetje en de muis wilt ze afpakken, wie zou het sterkste zijn. beer vs mouse :eek:
 

DeletedUser

Guest
ik ken jou vriendinnetjes :D

euh nee die ken je niet:confused::eek::cool:

Ik wil ze niet kennen :p

owjawel :D

Idk hoe je me noemen wilt xd. Als je al mn oude accs te voorschijn wilt toveren kan je dat ook gaan doen xd

@ beertje, wij moeten is een keer praten :D

Bro, doen we dagelijks al :p

jepla, beertje heeft een vriendinnetje en de muis wilt ze afpakken, wie zou het sterkste zijn. beer vs mouse :eek:

zowieso ikke maar muisje is mijn Bro dus vechten doen wij niet ;)

Ik heb mijn eigen vriendin dus hoef ik die van hem niet te hebben hoor ;)

idd :D, we hebben elk een prachtexemplaar :eek:
 

DeletedUser

Guest
zoveel quota's, gek :eek: maar dat is niet nieuw zeker voor je als ik zeg dat je gek bent --'
 
Bovenaan