De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Waarom voel jij je aangesproken ?
Ik lig tegen wel 10 mensen van fruit dus wat doet jou denken dat het over jou gaat ?

En jij bent eerder tot 20 linies ver gestackt maar kom :p


Aangezien mosseltje ook al liep te klagen :p En als je er niet tegen kan dan ga je toch lekker op een acc van plague bij fresist/fresh spelen? :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Klaag ik dan dat ik er niet tegen kan ? :rolleyes:
Volgens mij kan jij er niet tegen dat ik je niet antwoord ingame en ga je daarom hier ook maar zo doen.
 

DeletedUser

Guest
Klaag ik dan dat ik er niet tegen kan ? :rolleyes:
Volgens mij kan jij er niet tegen dat ik je niet antwoord ingame en ga je daarom hier ook maar zo doen.

whahaha dat is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord:p kan mij niks schelen wat jij doet, als jij me wilt negeren doe je best, dat jij alleen maar zielig achter me rug om tegen me stamleden gaat zeggen dat je me naam lelijk vind:eek:
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik was gewoon in gesprek met hem en toen veranderde jou naam en om even over iets anders te beginnen zei ik daar iets over.
De naam trekt dan ook gewoon nergens op. is al even erg als de change van Showtime -> WTBF !
Heeft niks te maken met zielig achter jou rug, ik zag gewoon het nut niet om daarvoor een pm naar jou te sturen, heb echt wel wat beter te doen.

Als jij eens terug normaal gaat doen zal ik miss in het vervolg op je pm nog eens reageren (normaal = zoals een tijd geleden)
 

DeletedUser

Guest
Ik was gewoon in gesprek met hem en toen veranderde jou naam en om even over iets anders te beginnen zei ik daar iets over.
De naam trekt dan ook gewoon nergens op. is al even erg als de change van Showtime -> WTBF !
Heeft niks te maken met zielig achter jou rug, ik zag gewoon het nut niet om daarvoor een pm naar jou te sturen, heb echt wel wat beter te doen.

Als jij eens terug normaal gaat doen zal ik miss in het vervolg op je pm nog eens reageren (normaal = zoals een tijd geleden)


Tuurlijk :rolleyes:
 

Deleted User - 24028

Guest
Wat is er joh ? Krijg je alleen maar bepaalde deeltjes van het gesprek te zien ? Enkel de deeltjes die volgens J door jou en door fruit gezien mogen worden ? Ocharme dutske...
 

DeletedUser

Guest
Wat is er joh ? Krijg je alleen maar bepaalde deeltjes van het gesprek te zien ? Enkel de deeltjes die volgens J door jou en door fruit gezien mogen worden ? Ocharme dutske...

Haha jou antwoorden slaan zo nergens op..., ik zie meer dan jij denkt, niet dat ik zin heb om al die zielige aanbiedingen van je wil lezen, echt zo zielig..
 

Deleted User - 24028

Guest
Owwwwh waarover ging het dan vlak voor "ik over jou begon ?"

Zielige aanbiedingen hahaha, hij krijg de beste aanbieding voor zichzelf die er is.
Jij mag van geluk spreken dat hij gehecht is aan een paar Fruit spelers jah.

Ga jij nog wat vv's draaien van al die leden die zelf niet kunnen deffen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Owwwwh waarover ging het dan vlak voor "ik over jou begon ?"

Zielige aanbiedingen hahaha, hij krijg de beste aanbieding voor zichzelf die er is.
Jij mag van geluk spreken dat hij gehecht is aan een paar Fruit spelers jah.

Ga jij nog wat vv's draaien van al die leden die zelf niet kunnen deffen :rolleyes:

Beste aanbieding? een aanbieding van niks...
Een aanbieding van jou aannemen is het zelfde als verraad, dat jij nou op die manier het spel wil winnen...
 

DeletedUser

Guest
Ik was gewoon in gesprek met hem en toen veranderde jou naam en om even over iets anders te beginnen zei ik daar iets over.
De naam trekt dan ook gewoon nergens op. is al even erg als de change van Showtime -> WTBF !
Heeft niks te maken met zielig achter jou rug, ik zag gewoon het nut niet om daarvoor een pm naar jou te sturen, heb echt wel wat beter te doen.

Als jij eens terug normaal gaat doen zal ik miss in het vervolg op je pm nog eens reageren (normaal = zoals een tijd geleden)

Ja want -Toxication- is een coole naam al helemaal met die streepjes. Nee niet dus. Stil gewoon ff. Je bent gewoon gaar dus opbokken of zo.
 

DeletedUser55740

Guest
Ach ach mensen toch, moest het niveau weer dalen?

Wederom werd er weer gespeeld met statistieken, en wederom was er discussie over welke stammer er nou wel of niet bij horen, zeker wanneer wordt gekeken naar de langere tijdschaal.

Daarom wil ik even ingaan op hoe het westelijk verbond presteerd tegen de alliantie, tijdschaal op altijd insteld. Geen getallen, puur even hoe dat ik dat op dit moment zie. Daarop mag dan gereageerd worden, en als je arguemten gebruik kan ik daar dan weer op reageren, en dan houden we hier wat we noemen een discussie. Discussies hebben de fijne eigenschap dat ze door sommige, waaronder ik, interessant gevonden worden. In tegenstelling tot het over en weer gooien van statistieken.

Als we kijken naar de lange termijn, dan zijn er over en weer lange tijd maar weinig overnames geweest, en over het algemeen was er niet echt een peil te trekken op wie er winnende over verliezende was, omdat de dorpenaantallen beperkt bleven. Over het algemeen denk ik dat we kunnen stellen dat het westelijk verbond meer dorpen verliezen dan dat ze veroveren van de alliantie, maar dat we de groot wel hebben weten te stoppen. Frontaccounts aan beide kanten enorme edeloverschotten, het wachten is tot de echte doorbraakt, en account die echt helemaal plat gaat bij een massa. Het geluk van het westelijk verbond is dat de fronten relatief veel gefragmenteerd zijn, waardoor zelfs bij het slopen van een account vaak de dorpenverliezen nog niet zo enorm zijn.
Samengevat: we remmen de groei van de op dit moment dominerende topstammen.
Gevolg: als we zo door blijven gaan met langzaam verliezen, zullen we steeds minder def beschikbaar hebben, terwijl de alliantie zelf nog wel intern/edelruimte heeft en hun hoeveelheden off dus toenemen. Daardoor moeten wij offensieve succesen gaan boeken willen we het op de lange termijn vol houden.

Dan nog even over de discussie over stacken. Vaak wordt er beweert dat er bij het westelijk verbond met absurde hoeveelheden wordt gestacked, en dat wij niet zouden kunnen deffen zonder grote hoeveelheden def. Ik zie dit als nonsens. Er zullen vast wat gevallen zijn van overmatig stacken, maar over het algemeen streven wij (PR) altijd naar dynamisch stacken: voldoende permanent en verder zo veel mogelijk mobiel houden. De keuze voor stacken is ook logisch, want het is de meest effetieve manier van verdedigen op de lange termijn.
 

Deleted User - 24028

Guest
Beste aanbieding? een aanbieding van niks...
Een aanbieding van jou aannemen is het zelfde als verraad, dat jij nou op die manier het spel wil winnen...

Een aanbieding om in een top 2 stam te komen spelen is een aanbieding van niks dan ?
En jah verraad... dat is dan ook de enige reden dat hij het niet aanneemt hee.
Enige wat hij zou moeten opgeven om zelf beter te worden is zijn stam, en ik heb respect voor hem dat hij dat niet doet. Maar als hij moet wachten tot iemand van fruit het hem leert kan hij nog lang wachten :p

Owww en de deeltjes in iemand zijn post gewoon negeren omdat je het antwoord er op niet weet maar toch daarvoor al beweerd hebt het antwoord wel te weten is zo lame.

Warre is gewoon triest ;)

Dankje.. jij ook ;)

Ja want -Toxication- is een coole naam al helemaal met die streepjes. Nee niet dus. Stil gewoon ff. Je bent gewoon gaar dus opbokken of zo.

Haha deze reactie had ik al verwacht. Iedereen zijn mening natuurlijk...
Maar ik vind een neutrale naam toch beter dan een naam die insinueert dat de spelers van het acc de beste zijn.
En dat dan nog terwijl het helemaal niet waar is :D

Geweldige naam: -Toxication- :rolleyes:

geweldige naam: The Exotic Fruit Police :rolleyes:

Streepjes als versiering gebruiken FTW. Niet dus. :eek:

Lange naam kiezen zodat er een lelijke afkorting uit komt FTW. Niet dus :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als we kijken naar de lange termijn, dan zijn er over en weer lange tijd maar weinig overnames geweest, en over het algemeen was er niet echt een peil te trekken op wie er winnende over verliezende was, omdat de dorpenaantallen beperkt bleven.

Er zijn wel degelijk redelijk wat overnames geweest in 'De Grote Oorlog' (in totaal 4325, wel met WAR meegerekend) Dat is niet weinig, maar tot voor een paar maanden geleden bleef de verhouding overnames van de Alliantie/overnames van het Westelijk Verbond ongeveer gelijk. Ik heb echter wel de indruk dat die verhouding lichtjes in ons voordeel aan het toenemen is momenteel, maar één actie (zoals die van jullie op SkyLie) kan dat uiteraard doen kantelen.

Over het algemeen denk ik dat we kunnen stellen dat het westelijk verbond meer dorpen verliezen dan dat ze veroveren van de alliantie, maar dat we de groot wel hebben weten te stoppen. Frontaccounts aan beide kanten enorme edeloverschotten, het wachten is tot de echte doorbraakt, en account die echt helemaal plat gaat bij een massa. Het geluk van het westelijk verbond is dat de fronten relatief veel gefragmenteerd zijn, waardoor zelfs bij het slopen van een account vaak de dorpenverliezen nog niet zo enorm zijn.

Net doordat bij jullie zowat alle spelers front hebben, blijft het leuk :) Als het ene front (zowel bij de Alliantie als bij het Westelijk Verbond) verliezen lijdt, wint het andere front wat enz. Dat is het leuke aan deze oorlog. Ik denk niet dat een echte doorbraak trouwens snel gaat komen. Op SkyLie was veel dorpenverlies, maar dat was geen echte doorbraak. Het account staat er nu terug. Ook bij PR lukt dat niet. We kunnen klappen aanbrengen, maar iedereen blijft gewoon lekker voortspelen.

Samengevat: we remmen de groei van de op dit moment dominerende topstammen.
Gevolg: als we zo door blijven gaan met langzaam verliezen, zullen we steeds minder def beschikbaar hebben, terwijl de alliantie zelf nog wel intern/edelruimte heeft en hun hoeveelheden off dus toenemen. Daardoor moeten wij offensieve succesen gaan boeken willen we het op de lange termijn vol houden.

Jullie remmen de groei inderdaad lichtjes af, maar er zijn geen enorm significante groeistagneringen. Spelers aan het front met jullie kunnen wel redelijk goed blijven doorgroeien. Edeloverschotten zijn er trouwens niet alleen door het front, maar ook gewoon omdat de prijs voor goudmunten enorm laag is. Ook niet front-spelers zouden in principe edels op overschot kunnen hebben.
Sowieso denk ik ook wel dat jullie te deffensief gericht spelen. Ik ken veel spelers die nauwelijks clears hebben. Of jawel, in hun hoofdcluster, helemaal in de rim. In hun jumpclusters zijn ze dan full def. Natuurlijk dat ze dan niet echt kunnen doorbeuken. Anderzijds kunnen wij daardoor ook niet compleet doorbeuken ;) Dat is dus een beetje een dubbel gevoel dat ik heb.

Dan nog even over de discussie over stacken. Vaak wordt er beweert dat er bij het westelijk verbond met absurde hoeveelheden wordt gestacked, en dat wij niet zouden kunnen deffen zonder grote hoeveelheden def. Ik zie dit als nonsens. Er zullen vast wat gevallen zijn van overmatig stacken, maar over het algemeen streven wij (PR) altijd naar dynamisch stacken: voldoende permanent en verder zo veel mogelijk mobiel houden. De keuze voor stacken is ook logisch, want het is de meest effetieve manier van verdedigen op de lange termijn.

Ik denk dat je je in die dynamische def nog serieus kunt vergissen. Er zijn veel accounts in mijn buurt die gewoon vol gestackt staan (8-10 defjes) en die weinig tot geen mobiele def hebben. Dan wordt het voor degenen die wel skills hebben in PR uiteraard lastig om daar dan iets te gaan betekenen, wat dan nefast is voor heel PR. Normaal stacken vind ik geen enkel probleem, dat is logisch, maar overmatig stacken haat ik echt ;)
 

DeletedUser

Guest
Namens Fruit en Pollow wilde ik graag eventjes een held in het zonnetje zetten:

Pollow 09.02.13 20:14
Beste Thunderia,

Vanmiddag heeft een oud co van mij ingelogd op mijn account, hij heeft toen onder andere xxxxxxx gedaan. Ik denk dat je wel begrijpt dat dit voor mij een rot situatie oplevert.
Vandaar dat ik nu een beroep op jouw doe, van een TW speler naar de andere TW speler, om onze strijd eerlijk te laten verlopen.


Mvg,

Patrick - [player]pollow[/player]

thunderia 09.02.13 20:56
Patrick,

Dit is inderdaad een rotsituatie. Ik zet het dorp leeg zodoende dat er niets doodgaat.

Groeten,
Gijs

Pollow 09.02.13 21:10
Bedankt Gijs,

Dit waardeer ik heel erg.

Mvg,

Patrick

thunderia 09.02.13 21:25
Np, winnen of verliezen maakt me niet zoveel uit, maar hier xxxxxxxx leek me redelijk laag :)

boeket_geel
 
Bovenaan