Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken? Stabberdestabstab

DeletedUser58227

Guest
+1
0143-heart.png
 

DeletedUser71860

Guest
Lachen dit. Jaspeeer123 is de enige waarvan ik 100% zeker weet dat die gespioneerd heeft, die heeft ooit via het AF contact met mij opgezocht en ook via het AF print-screens van het Sweet-forum toegestuurd. Volgens mij niet eens op verzoek of iets dergelijks, maar heb de PM's helaas verwijderd. Beetje hypocriete opstelling van je dus, jaspeeer123.

Heerlijke sfeer ook die je kan opsnuiven uit die tijden :D. Als voorbeeldje wil ik de reputatie van jasper diep onder het nulpunt steken. Dieper dan diepste zee

Nu ik alles zo teruglees, ga ik weer nostalgisch worden. Ik was niet van zin om deze gebeurtenis in mijn overzicht op te nemen. Maar ik ga het toch doen. You're in Sensation :D
 

DeletedUser71860

Guest
Hier vond Mark Stan nog een geweldige speler. Hoe snel hij toch van mening verandert :eek:

En om die reden vind ik Fulltime een gigantische n00b. Ingame maar slapjes + waait met de wind + praat alleen anderen na in zijn posts.

Niet iemand om mee naar de oorlog te trekken :eek:

Dan snap je het waarschijnlijk nog niet, zodra je beschuldigd wordt van een stab op het AF is er geen mogelijkheid meer om dat uit te leggen, dan ben je al veroordeeld.

Het was maar een spelletje. Ik heb je altijd een goede speler gevonden. Een van de beste zelfs. PR concurrentieel maken met een stam als LawZzZ was een grootse prestatie.

Caporzo. Dat was nog eens een speler :)
 

DeletedUser

Guest
En om die reden vind ik Fulltime een gigantische n00b. Ingame maar slapjes + waait met de wind + praat alleen anderen na in zijn posts.

Niet iemand om mee naar de oorlog te trekken :eek:




Het was maar een spelletje. Ik heb je altijd een goede speler gevonden. Een van de beste zelfs. PR concurrentieel maken met een stam als LawZzZ was een grootse prestatie.

Caporzo. Dat was nog eens een speler :)

Serieus je praat zonder maar iets te weten over hem :D
 

DeletedUser71860

Guest
Serieus je praat zonder maar iets te weten over hem :D

Reden 2 en 3 bewijst hij nochtans keer op keer op deze fora. Onder andere in dit topic. Zoals Frozenduck al aanhaalde. Reden 1 baseer ik op het noobige mb-account Full-Time, de acties op Aegon, en het feit dat hij op dit forum al verkondigd heeft dat hij zelf een n00b is :)

Jij wil echt graag gebasht worden door Steven he? :D:D

Ik ben liefdevol vandaag :D
 

DeletedUser60153

Guest
En om die reden vind ik Fulltime een gigantische n00b. Ingame maar slapjes + waait met de wind + praat alleen anderen na in zijn posts.

Niet iemand om mee naar de oorlog te trekken :eek:



Het was maar een spelletje. Ik heb je altijd een goede speler gevonden. Een van de beste zelfs. PR concurrentieel maken met een stam als LawZzZ was een grootse prestatie.

Caporzo. Dat was nog eens een speler :)

Ik wil totaal geen veer in mijn reet steken maar onderschat de rol van Koen en mij niet. We hadden destijds accounts met leidersrechten gekregen en waren eigenlijk de 2 mede leiders van Bas. (caporzo) Daar hebben we nog veel vv's gedraait, offensief als deffensief.

Voor de rest ben ik het met je eens, het was een held. Ik heb hem zo graag naar Resist willen halen, maar hij kon PR niet los laten op dat moment.

En speeders, doe aub niet zo kortzichtig. Jij snapt echt niets van dit forum en hoe steven praat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser45033

Guest
Ik wil totaal geen veer in mijn reet steken maar onderschat de rol van Koen en mij niet. We hadden destijds accounts met leidersrechten gekregen en waren eigenlijk de 2 mede leiders van Bas. (caporzo) Daar hebben we nog veel vv's gedraait, offensief als deffensief.

Voor de rest ben ik het met je eens, het was een held. Ik heb hem zo graag naar Resist willen halen, maar hij kon PR niet los laten op dat moment.

En speeders, doe aub niet zo kortzichtig. Jij snapt echt niets van dit forum en hoe steven praat.

Je hebt al zo veel veren in je reet zitten dat je er bijna uitziet als een pauw :D:D:D:D:D
 
Bovenaan