The Wolfpack

DeletedUser21830

Guest
Beste mensen,

Een kort verhaal, een nieuwe stam. Ontstaan uit still en stamp, met wat versterking. Een afsluiting van een verleden en een nieuwe kans. Zowel bij still als stamp hebben we toch een poosje stil gestaan, want beide mini-stammen hadden zo hun eigen identiteit.

Onze fusie: The Wolfpack
Tag: TW
8441411938_7b25df1fc6.jpg

8441407908_efaf92638d_b.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
786
Wel jammer van de geschiedenis van de stam Still.
Maar toch zeer veel succes toegewenst!
 

DeletedUser

Guest
Veel succes het zal een moeilijke wereld worden
wel nice plaatje^^

rens202
 

DeletedUser21830

Guest
Tnx man. :D
Door die recrute-move van DEI hoefden we voor de eerste stap van 4 naar 3 niets te doen. Welkoms cadeautje van DEI.
Meningen kunnen plots veranderen.
~~/ Er zijn echt geen plannen om vanuit TEVA/grego/Stamp/wie dan ook iets te recruiten, gewoon het team dat 2 jaar geleden is gestart:)
Lijkt me wel beregezellig, zoveel makke schapen in 1 hok.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tnx man. :D
Door die recrute-move van DEI hoefden we voor de eerste stap van 4 naar 3 niets te doen. Welkoms cadeautje van DEI.
Meningen kunnen plots veranderen.
Lijkt me wel beregezellig, zoveel makke schapen in 1 hok.

beregezellig is het zeker ;)
 

DeletedUser

Guest
Tnx man. :D
Door die recrute-move van DEI hoefden we voor de eerste stap van 4 naar 3 niets te doen. Welkoms cadeautje van DEI.
Meningen kunnen plots veranderen.
Lijkt me wel beregezellig, zoveel makke schapen in 1 hok.

Waar zegt Tommie iets over ROFL? xD ex-ROFL zijn al heel lang lieve vriendjes van Dei geweest, ze waren al practisch 1 stam
 

DeletedUser21830

Guest
Waar zegt Tommie iets over ROFL? xD ex-ROFL zijn al heel lang lieve vriendjes van Dei geweest, ze waren al practisch 1 stam
hier staat dat DEI niet meer recruit. Over die mening had ik het. En ze vallen idd ook onder "wie dan ook". Met deze strategisch goede zet voorkom je dat ROFL misschien ook op eigen benen zou willen staan, maakt DEI stevig en de woorden van dhr. Braam tot gebakken lucht.
~~/We hebben nu een team van 29 spelers, die spelers gaan/~~/de rest afronden. ~~/gewoon het team dat 2 jaar geleden is gestart:)
 

DeletedUser

Guest
Waar zegt Tommie iets over ROFL? xD ex-ROFL zijn al heel lang lieve vriendjes van Dei geweest, ze waren al practisch 1 stam

Praktisch 1 stam? Als je dat hoopje ellende dat al tijden word overlopen een stam kan noemen dan mag je mij edelen xD
Zo veel halen die lui niet uit en nu zitten jullie met een giga massa stam waar straks het overzicht kwijt is.

Ik hoorde er al een paar via de PM zeuren dat ze dit liever ook zo niet zagen maar hee, luister maar niet naar je leden!

Tonnie <3
 

DeletedUser

Guest
bij deze is het begin van de 2de wereldoorlog opnieuw begonnen:(..

op 7 december 1941 viel Japan de United States Pacific Fleet bij Pearl Harbor aan en bombardeerde. de Verenigde Staten prompt Japan de oorlog verklaarde. tevens was hier iets gebeurt wat zeer laag was (of het een fout was of niet) het hoort dat je eerst de oorlog verklaart was pas later gebeurde.


op 07.02.13 10:23:32 heeft de stam TW ons de oorlog verklaard.

hiervoor werd de aanval al ingezet.

[Divide et impera] (749|308) K37 10,019 MansonM [Dei] William Anker [TW] 2013-02-07 04:16:21.

zeer laag dit. hierbij vergelijk ik de stam TW met de japanners. dus ook aan de nazi's.

tom
 

DeletedUser52513

Guest
mee eens, dit is het laagst van het laagste...
van bg naar vijand in 5 weken :/
 

DeletedUser

Guest
bij deze is het begin van de 2de wereldoorlog opnieuw begonnen:(..

op 7 december 1941 viel Japan de United States Pacific Fleet bij Pearl Harbor aan en bombardeerde. de Verenigde Staten prompt Japan de oorlog verklaarde. tevens was hier iets gebeurt wat zeer laag was (of het een fout was of niet) het hoort dat je eerst de oorlog verklaart was pas later gebeurde.


op 07.02.13 10:23:32 heeft de stam TW ons de oorlog verklaard.

hiervoor werd de aanval al ingezet.

[Divide et impera] (749|308) K37 10,019 MansonM [Dei] William Anker [TW] 2013-02-07 04:16:21.

zeer laag dit. hierbij vergelijk ik de stam TW met de japanners. dus ook aan de nazi's.

tom

Had niet van je verwacht zo "narrow-minded" te zijn. Kijk maar wat je laag noemt: een strategische (maar te verwachten) verrassingsaanval of je vijand uitmaken voor nazis.

Als je dit niet zag aankomen vrees ik dat je met ooglappen rondloopt.
 
Bovenaan