Hoeveel lc heb je?

DeletedUser38984

Guest
Van me leven niet :D, alleen w28 omdat je op die wereld de tijd van je leven kan nemen :cool:



LOL, doe al lange tijd mee op werelden zoals w14., waar veel oorlog is.



:p

W14 valt induigen nu. Niks oorlog, oorlog is leuk op een wereld zoals W18, niet meer dat je met 40 man 2000 sweeps gaat sturen zodat iemand lekker kan deffen. Dat is suf en laf. Dus commentaar lever je maar daar en niet hier.
 

DeletedUser62766

Guest
W14 valt induigen nu. Niks oorlog, oorlog is leuk op een wereld zoals W18, niet meer dat je met 40 man 2000 sweeps gaat sturen zodat iemand lekker kan deffen. Dat is suf en laf. Dus commentaar lever je maar daar en niet hier.

Jij noemt het laf, ik zou het eerder tactiek noemen.
 

DeletedUser62766

Guest
komt omdat ik eerst niet veel kon farmen nu wel want nu clear ik velen en nu begint het pas
maar het begint leuk te worden als de edelman er is

Btw: wij zitten inmiddels op 90 lc (3 dagen achterstand) en kunnen nu fulltime lc rekruteren dus 150 morgen moet haalbaar zijn.
 

DeletedUser

Guest
Oh van die rippers die zelf niet eens een stamnaam kunnen verzinnen en dan de stamnaam van een vrij bekende stam pakken... Waarom zou je die stam in je handtekening zetten? Idem voor de stam PLAGUE daar trouwens...

Zover ik weet is de stamnaam misschien wel het opbelangrijke van een stam, maar dat is zo met de mens, als het er maar mooi uitziet... De stam was trouwens een goeie stam, heb er een tijdje ingezeten en was voor een stam met amper bekende spelers een stam met veel samenspel en een goeie leiding ;) Natuurlijk kunnen ze niet aan S.Inc tippen, maar boeit de stamnaam echt?
 

DeletedUser

Guest
Ik ken je wel ;)
(Zeg verder niks over kennen :D)


Hahaha, ik niks kunnen :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Grappenmaker :(..
En w27 is poep wereld..

Vanaf w25 zijn er alleen nog maar *** werelden bij gekomen...

W27 is lang een prima wereld geweest ;)
En het belooft de komende tijd nog weer erg leuk te gaan worden.

Praat dus niet over dingen die je niet (kan weten) weet...
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
W27 is lang een prima wereld geweest ;)
En het belooft de komende tijd nog weer erg leuk te gaan worden.

Praat dus niet over dingen die je niet (kan weten) weet...

Precies, w27 was eerst zeer leuk, nu ff een kleine depressie maar met de recente activiteiten word het denk ik een spetterende eindstrijd :)
 
Bovenaan