Resist vs Fresh

DeletedUser

Guest
Een samenloop van omstandigheden is het zeker. Echter kan je niet stellen dat het dankzij Resist te wijten is dat de stam nu aan het vallen is. En dat doen je stammies alleen maar hier ;)

En ik deel die mening. Deels. Of alles? Ah ja, we zouden nog een paar dagen kunnen doorgaan met deze discussie, maar er is vandaag al genoeg internetpapier aan verspild :D
 

DeletedUser

Guest
omgekeerd wel dan :confused:

Als er iemand recht heeft op de eer jegens Fresh zijn wij dat wel. Wij zijn tegen het zuidelijke deel al sinds maanden alwel niet jaren aan het strijden en steeds valt er 1 weg per actie die we doen.
 

DeletedUser62436

Guest
Je slaat de spijker op z'n kop, paars :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
Gaarne reactie van de dappere dodo's uit resist..
In mijn eigen woorden: de reactie's welke hunnie (resist) hebben gegeven hebben we mooi ontkracht. In nog mooiere woorden daar hebben we ons reet mee afgeveegd. Zo dan..

Ik mis de Hurei'tjes!

Ik ben ziek, later reageer ik hier nog op. Vind het jammer om Resist niet te kunnen verdedigen terwijl ik zelf persoonlijk de aanval heb ingezet. Toch de energie kunnen vinden, veel leesplezier:

Ik zie dat er in iedergeval door de alliantie genoeg BS wordt gelult. Bijv die ex-sweet leden. Ze hebben een aanvraag gedaan om bij ons in de stam te komen, dat wilden we niet want wisten in hoeverre hun er kwalitatief voor stonden. Toen zijn ze naar Fresh gegaan.

Maar misschien moet ik jullie een geschiedenis les geven over het noorden, wat ik al in het rapportjes topic had gedaan. Jullie kramen echt BS uit, vooral ettie met z'n geschiedenis lesje.

Hoi,

Geschiedenis lesje:
Ooit was er een grote stoere stam genaamd Crows, of zo leek het toch aan de buitenkant. Echter de kleine rimstam genaamd MoM mocht niet te veel worden aangevallen en na verloop van tijd werd zelfs hun vijand HAP! uitgenodigd voor een fusie van de 2 stammen. Reden: angst voor de dichterbij komende leden van de Alliantie.

Een nieuwe reus was geboren onder de naam Anti, met als claim dat zij een pilletje zouden hebben tegen alles wat er zich op w21 aan stammen bevond. Echter, nog steeds werd er terughoudend om gegaan met de kleine rimstam MoM en ook op het aanbod van bijv. P|R om het de Alliantie eens flink moeilijk te maken door gezamenlijk aan te vallen werd niet in gegaan. De enige remedie waarvoor het pilletje Anti blijkbaar voor was ontwikkeld: het beteugelen van de eigen angst voor de dichterbij komende Alliantie.

Zoals al door menig AF bezoeker was voorspeld bleek de genoten angst een slecht lijmmiddel te zijn voor een stam, ook van het formaat Anti. Al snel ging het rommelen binnen Anti en bleken de ego'tjes daar niet met elkaar door 1 deur te kunnen. En zelfs ruim voordat de stam zijn instabiliteit naar buiten zou tonen door uit elkaar te vallen in 3 splintergroepen, werd er contact opgenomen met leden van de Alliantie met voorzichtige pogingen om te joinen of te kijken of een samenwerkingsverband tot de mogelijkheden zou behoren. De reden laat zich natuurlijk raden... juist: angst.

De opstelling van de Alliantie is daarbij steeds geweest dat men zich niet wilde mengen in deze externe en vaak persoonlijk getinte ruzies. De toenaderingspogingen zijn dan ook diplomatiek en vriendelijk van de hand gewezen.

Heden:
Daar waar op deze wereld de hoop was dat er een mooie en langdurige strijd zou gaan plaatsvinden tussen de 2 kampen genaamd Fresh en Recist, blijkt deze hoop al snel te zijn vervlogen. De claims dat van bepaalde acc's alle off en kerkdorpen zijn vernietigd en dat andere Fresh acc's reeds op bb zijn gegaan, bewijzen dat er van strijd inmiddels nauwelijks nog sprake is.

Hoe kan Anti. nou de oorlog gaan verklaren met Lawzzz en Plague terwijl de stam zelf een rotzooitje is? Lijkt mij niet heel verstandig of wel? Ik snap dat jullie dat gewoon zouden doen met jullie tactisch inzicht ;)

Ik kan trouwens precies hetzelfde doen als ettie:

Waarom hebben Lawzzz en Plague destijds niet de oorlog verklaard aan Anti. 1 ding: ANGST

Overigens werd Par. (know your facts ettie) non-stop onder vuur gezet door Crows. Destijds heb ik 100den uren vv moeten doen om niet al te grote verliezen te draaien. En geloof me, er is totaal geen angst bij Resist voor Lawzzz. Kom maar op zou ik zeggen. We lussen jullie rauw.

Dus, de overwinning wordt geclaimd door het kamp Recist na slechts een paar keer wat cleartjes sturen en nu LawZzZ zich een paar dorpen van inactieve acc's wil toe-eigenen is het commentaar niet van de lucht, maar is dit terecht?
1. De overwinning blijkt Recist helemaal niet toe te komen, als het gaat om wie er het langste aanvalt kan maar 1 partij deze overwinning opeisen namelijk en dat zijn de bloedbroeders van LawZzZ die bekend staan onder de naam: Plague
2. Het versturen van een paar keer wat clears waarbij het aantal waves wss op 1 hand te tellen zijn, kan toch moeilijk als geweldig grote overwinning worden gezien...
3. LawZzZ snoept nu wat dorpen mee van Fresh, de stam die het duidelijk lijkt te hebben opgegeven. LawZzZ heeft duidelijk woord gehouden en het einde van de strijd afgew8 en nu komt daar commentaar op? Waarom was dit commentaar niet eerder hoorbaar, toen dit al werd aangekondigd voordat de strijd überhaupt was begonnen?

Er worden nu grote woorden gebruikt door acc's die op een veilige afstand liggen van de Alliantie spelers en wederom een voormalig vijand hebben leeg geplukt genaamd MoM (jaja, dat kleine rimstammetje dat ze niet durfden aan te vallen). Blijkbaar gaan de nu roepende acc's nog steeds liever schuilen achter de rokken en brokstukken van haar oude stamgenoten en leider Sir Lorre. Hetgeen bij mij het beeld oproept van de jongetjes van de Basisschool die dapper tekstjes roepen naar de grote jongens van de nabijgelegen voortgezet onderwijs school, terwijl ze weten dat de leerkracht zo weer op het schoolpein zal verschijnen.

Typisch praatjes van een paar dappere Dodo's..... en we weten allemaal wat daarmee is gebeurd... :D

Groetjes

1. Ik ga je de onstaan geschiedenis van Fresh vertellen. Binnen Anti waren er 3 groepen "dragende" spelers. In Resist waren het Hurei, Andre, Target en Unknownn., Hap waren het de bekende happers, en in Fresh Merel, Sirlorre en hawkmaster. De sweet leden waren amper van belang, redelijk inactief en ook niet echt capabel. Maar goed, het zou tactisch wasted zijn om hun niet in Anti aan te nemen toch? ;)

Toen Anti viel maakte Hawkmaster, merel en sirlorre de nieuwe stam aan waarin de sweet leden uiteindelijk als laatst kwamen, nadat ze bij hap en resist waren afgewezen. Niet echt de key-players of wel?

Ze zijn ook echt allemaal zwaar under-skilled. Bijv doggie12, wij wisten dat hij het belang van kerken niet snapte. Target heeft ooit nog in z'n hele acc kerken gemaakt. Terwijl hij rang 6 ofzo stond... Noob. Ik zou echt trots zijn op de geweldige prestatie die daar geleverd is, chapeau Plague

2. Grappig. Laat ik hier enkel hard om lachen en niet serieus op in gaan want is dit uberhaupt wel serieus te noemen? Vind het wel leuk dat jullie in dat idee blijven haken.

3. Het is mee snoepen, en als jullie dat nou erkennen heb ik er geen problemen mee, enkel ontkennen jullie alles en beginnen zelfs rare dingen te roepen over Crows en Anti. en Plague die Resist klein heeft gekregen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
Kleine toevoeging: Het lijkt me veelzeggend dat er 5 spelers van Resist (dus ong de helft) in de top 20 ODA staan...
 

DeletedUser37444

Guest
3. Het is mee snoepen, en als jullie dat nou erkennen heb ik er geen problemen mee, enkel ontkennen jullie alles en beginnen zelfs rare dingen te roepen over Crows en Anti. en Plague die Resist klein heeft gekregen.

Dat staat er en nog ga je erover zeuren dat het niet zou zijn gezegd? Zal wel komen omdat je ziek bent ...

... of mss de angst dit te moeten erkennen? :D
 

DeletedUser60153

Guest
Je erkent toch niet dat wij Fresh hebben klein gekregen? :p En ik gok het ook, staat er wel echt overduidelijk in haha
 

DeletedUser37444

Guest
Je erkent toch niet dat wij Fresh hebben klein gekregen? :p En ik gok het ook, staat er wel echt overduidelijk in haha

In elk geval omschrijf jij nu dat de zogenaamde "overwinning" die jullie zouden hebben behaald op Fresh niet al te hoog mag worden aangeslagen. Dus waar je al dat gedoe nu om begonnen bent... :cool:
 

DeletedUser60153

Guest
Nee, ik geef aan dat de overwinning die Plague heeft gemaakt niet hoog mag worden aangeslagen...
 

DeletedUser

Guest
Nee, ik geef aan dat de overwinning die Plague heeft gemaakt niet hoog mag worden aangeslagen...

Dit is natuurlijk net zo'n grote BS (om in jouw termen te spreken) dan je zelf uitkraamt. Waarom zou die van jullie meer waard zijn dan die van ons?

Dat jullie met 5 man in de top 20 ODA staan zegt niks. Wij hebben er 3 in de top 10 ODA (Jullie lopen er hier 1 achter). 4 in de top 20 (Lopen er hier 1 voor). En 9 in de top 40 (Lopen er hier 2 achter). Maar de ODA heeft verder totaal niks te maken met tactisch inzicht of weet ik veel wat dan ook.

Je kan hier wel minachtend komen doen over de prestatie die Plague tegen Fresh neerzet en neer gezet heeft. Echter moet je dan al helemaal niet verwachten dat we jullie "prestatie", want in je eigen woorden is het geeneens een prestatie, dan wel op die waarde gaan schatten.
 

DeletedUser60153

Guest
Zoepie, ik weet toch hoe verdomt slecht Wildcard, Doggie etc zijn? Wij hebben toch met hun in de stam gezeten? Lijkt mij dat wij beter een oordeel kunnen feilen over wie er kwaliteit heeft en wie niet.
 

DeletedUser65039

Guest
Ik ben ziek, later reageer ik hier nog op.

Beterschap

Waarom hebben Lawzzz en Plague destijds niet de oorlog verklaard aan Anti. 1 ding: ANGST

Als je goed in de stats kijkt kun je zien dat er vanuit Plague wel degelijk aanvallen richting Anti zijn gegaan.
Zelfs een account dat tijdens het Anti tijdperk zijn ondergang tegemoet ging: yakari.

Opgeteld zijn er vanuit Plague (147), Lawzzz (4) en Blacks (32) 183 dorpen veroverd in de korte tijd dat Anti bestond.
Vanuit Anti zijn er van Plague (69), Lawzzz (5) en Blacks (0) slechts 74 dorpen (terug) veroverd.

Wij hebben geen oorlog nodig om dorpen van een potentiële vijand te veroveren en om die vijand aan te vallen.
 
Bovenaan