Grappige Aanvallen/Goede verdedigingen

DeletedUser

Guest
en teva is weer op de recruit toer zucht...

Speler Actie Datum/Tijd Punten
Grigo Toegetreden 20th January 2013 - 11:13 5,378,686
alloallo29 Toegetreden 19th January 2013 - 18:11 13,097,452
firedragon3 Toegetreden 19th January 2013 - 10:11 1,895,893
 

DeletedUser

Guest
Lol er is er 1 tje op zijne teentjes getrapt :)

Hoe hete deze topic ook alweer ?


Juist ja


Gr Dracona *DEI*
 

DeletedUser

Guest
Lol er is er 1 tje op zijne teentjes getrapt :)

Hoe hete deze topic ook alweer ?


Juist ja


Gr Dracona *DEI*

Geloof me, hij is niet op zijn teentjes getrapt;), maar hierdoor vind hij zichzelf nu wel pro:D

Desalnietemin staat het punt dat je Grego(uit mijn hoofd:eek:) uitlacht omdat ze na 40 uur de dorpen niet hebben gedodged, of gedefft....feit is dat Dei dat dan iig ook niet doet, zelfs niet bij een looptijd van 120 uur:D
 

DeletedUser

Guest
Geloof me, hij is niet op zijn teentjes getrapt;), maar hierdoor vind hij zichzelf nu wel pro:D

Desalnietemin staat het punt dat je Grego(uit mijn hoofd:eek:) uitlacht omdat ze na 40 uur de dorpen niet hebben gedodged, of gedefft....feit is dat Dei dat dan iig ook niet doet, zelfs niet bij een looptijd van 120 uur:D

Ik maak toch echt zelf uit of ik lach ja ,en wie ben jij dan wel :rolleyes:, het gebeurt andersom ook dat gelach en hij is zeker op zijn teentjes getrapt anders reageer je niet zo hahahaha en ik vind het idd achterlijk dat je dorpen na 40 uur niet Dodst of Deft.Dat dat bij DEI ook gebeurt is na 120 uur lijkt me sterk maar als jij er bewijzen voor heb dan zal dat wel,en als dat idd zo is vind ik dat ook achterlijk ja.En of ik me pro mag noemen uhhhh daar laat ik andere wel over uit;) Zie ranking oda die is er niet zomaar hoor :p er spelen in ieder geval geen noobs op het account dracona de spelers op dit account hebben genoeg ervaring met het spelletje :p


Dracona (DEI)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Geloof me, hij is niet op zijn teentjes getrapt;), maar hierdoor vind hij zichzelf nu wel pro:D

Desalnietemin staat het punt dat je Grego(uit mijn hoofd:eek:) uitlacht omdat ze na 40 uur de dorpen niet hebben gedodged, of gedefft....feit is dat Dei dat dan iig ook niet doet, zelfs niet bij een looptijd van 120 uur:D

Klein verschil tussen X aantal inc van remora en een paar duizend inc van grego...
 

DeletedUser64408

Guest
Ik maak toch echt zelf uit of ik lach ja ,en wie ben jij dan wel :rolleyes:, het gebeurt andersom ook dat gelach en hij is zeker op zijn teentjes getrapt anders reageer je niet zo hahahaha en ik vind het idd achterlijk dat je dorpen na 40 uur niet Dodst of Deft.Dat dat bij DEI ook gebeurt is na 120 uur lijkt me sterk maar als jij er bewijzen voor heb dan zal dat wel,en als dat idd zo is vind ik dat ook achterlijk ja.En of ik me pro mag noemen uhhhh daar laat ik andere wel over uit;) Zie ranking oda die is er niet zomaar hoor :p er spelen in ieder geval geen noobs op het account dracona de spelers op dit account hebben genoeg ervaring met het spelletje :p]


Dracona (DEI)

Die zitten op Spekky, dat weet je :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik maak toch echt zelf uit of ik lach ja ,en wie ben jij dan wel :rolleyes:, het gebeurt andersom ook dat gelach en hij is zeker op zijn teentjes getrapt anders reageer je niet zo hahahaha en ik vind het idd achterlijk dat je dorpen na 40 uur niet Dodst of Deft.Dat dat bij DEI ook gebeurt is na 120 uur lijkt me sterk maar als jij er bewijzen voor heb dan zal dat wel,en als dat idd zo is vind ik dat ook achterlijk ja.En of ik me pro mag noemen uhhhh daar laat ik andere wel over uit;) Zie ranking oda die is er niet zomaar hoor :p er spelen in ieder geval geen noobs op het account dracona de spelers op dit account hebben genoeg ervaring met het spelletje :p


Dracona (DEI)

Wie is er nu op zijn teentjes getrapt?:D Ik zal kijken of de desbetreffende speler de berichten nog heeft, en ze door wil sturen;)

En ik had het pro voelen over flexibility....niet over jouw. De speelstijl van Flex ken ik, die van jouw niet, ondanks je ODA:eek:

Klein verschil tussen X aantal inc van remora en een paar duizend inc van grego...

Waren geen inc van Grego....W14 is niet alleen Dei en Grego:p
 
Reactiescore
786
Wees toch eens allemaal lief voor elkaar :)
 

DeletedUser

Guest
Dus dan is het nog steeds wel erg makkelijk om als argument te gebruiken dat de clears na 120u nog niet waren gedodgd
 
Bovenaan