Resist vs Fresh

DeletedUser

Guest
@Resist. Krijgen jullie bij merel25 meer tegenstand? Ook daar lopen de verliezen in 2dagen nu snel op.
 

DeletedUser62436

Guest
Volgens mij doen ze bij fresh echt niks. Geen speler die echt tegenstand geeft ofwel?
 

DeletedUser60153

Guest
De titel mag worden veranderd naar Resist & Lawzzz vs Fresh. Slappe actie dat jullie nu wij ze hebben afgemaakt gaan meedelen in de feestvreugde / opleuking van jullie oorlogstatistieken.
 

DeletedUser62436

Guest
hoe kun je daar +1 voor doen? begrijp geen reet van die "zin"
 

DeletedUser

Guest
De titel mag worden veranderd naar Resist & Lawzzz vs Fresh. Slappe actie dat jullie nu wij ze hebben afgemaakt gaan meedelen in de feestvreugde / opleuking van jullie oorlogstatistieken.

Juist een sterke, waarom zouden wij niet beginnen als de tijd er rijp voor is?
Dit stond al veel langer op de planning.

En wij werken niet samen met Resist. Je jank niveau is weer erg hoog!!
 

DeletedUser

Guest
Juist een sterke, waarom zouden wij niet beginnen als de tijd er rijp voor is?
Dit stond al veel langer op de planning.

En wij werken niet samen met Resist. Je jank niveau is weer erg hoog!!


ja en heeft hij geen gelijk ??
maar maakt niet uit wij weten dat we iedergeval 1 van de beste stammen zijn op w21 ....

niet qua grootte maar wel qua eer , die grootte komt nog wel en dan gaan we wat beleven :D :D
 

DeletedUser

Guest
ja en heeft hij geen gelijk ??
maar maakt niet uit wij weten dat we iedergeval 1 van de beste stammen zijn op w21 ....

niet qua grootte maar wel qua eer , die grootte komt nog wel en dan gaan we wat beleven :D :D

Gozer, als jij de beste van W21 wilt zijn, geen enkel probleem. Je bent de beste!!
Wij hadden deze aanval al even staan, en doen alles op ons gemak. Van alle kanten krijgen we pb's dat we dit niet kunnen maken etc etc jank jank. Maar wij bepalen zelf wie en wanneer we aanvallen. Als het gebied wat nu aanvalt er nu klaar voor is beuken we er volgas in, geef mij eens 1 reden dit niet te doen?

Voor ons een leuke actie tegen een stam waar we geen banden mee hebben, de enige band met wie we iets hebben is Plague.
 

DeletedUser

Guest
*geeuw* *geeuw* sommige zijn zooooo slaap verwekkend met hun poging tot bijdehand doen ...
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: LawZzZ
Zijde 2:
Stammen: Fresh

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 38
Kant 2: 0
Verschil: 38

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 370,151
Kant 2: 0
Verschil: 370,151

chart
 

DeletedUser60153

Guest
Volgens mij doen ze bij fresh echt niks. Geen speler die echt tegenstand geeft ofwel?

zo ver ik weet niet.

Gozer, als jij de beste van W21 wilt zijn, geen enkel probleem. Je bent de beste!!
Wij hadden deze aanval al even staan, en doen alles op ons gemak. Van alle kanten krijgen we pb's dat we dit niet kunnen maken etc etc jank jank. Maar wij bepalen zelf wie en wanneer we aanvallen. Als het gebied wat nu aanvalt er nu klaar voor is beuken we er volgas in, geef mij eens 1 reden dit niet te doen?

Voor ons een leuke actie tegen een stam waar we geen banden mee hebben, de enige band met wie we iets hebben is Plague.

Onder het motto van als je gaat showen doe het dan goed:

Zijde 1:
Stammen: Fresh
Zijde 2:
Stammen: Resist

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 136
Verschil: 136

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 1,310,192
Verschil: 1,310,192

chart


Overigens moet je niet ontkennen dat het gewoon zielig is dat jullie de oorlog hebben verklaard. Je kan hun gerust aanvallen en dorpen overnemen maar een oorlogsverklaring noem ik gewoon opleuking van de oorlogstats nadat een andere stam hun op de knieën hebben gekregen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je wilt zeggen dat jullie moeite moeten doen voor de dorpen, Freso? Hoeveel ODA heb je al behaald tot het komen van die mooie stats?
Jij mag je mening hebben over ons, ik kan me daar niet echt druk om maken wel voel ik de behoefte hier wat over te nuanceren namelijk dat wij hebben besloten Fresh aan te vallen, aan onze kant staat de boel gewoon dicht dus wij moeten slopen. Elk dorp moet geleegd worden, bij ons in het groepje wat aanviel was er de behoefte deze stats bij te houden, ODA, dorp overnemen etc etc. Gewoon omdat wij dat leuk vinden.

Een oorlogsverklaring geven aan een stam die over een paar weken geschiedenis is hebben wij niet echt de behoefte, in dat context hoef je deze verklaring niet te zien. Wij zijn deze verklaring als een stats bijhouder, niets meer niets minder. Alles wat je er meer van maakt is teveel.

Ik hoop dat je het nu snapt, zo niet zal ik het je wederom uitleggen.

@bingo ik vroeg je wat.
 

DeletedUser

Guest
Je wilt zeggen dat jullie moeite moeten doen voor de dorpen, Freso? Hoeveel ODA heb je al behaald tot het komen van die mooie stats?
Jij mag je mening hebben over ons, ik kan me daar niet echt druk om maken wel voel ik de behoefte hier wat over te nuanceren namelijk dat wij hebben besloten Fresh aan te vallen, aan onze kant staat de boel gewoon dicht dus wij moeten slopen. Elk dorp moet geleegd worden, bij ons in het groepje wat aanviel was er de behoefte deze stats bij te houden, ODA, dorp overnemen etc etc. Gewoon omdat wij dat leuk vinden.

Een oorlogsverklaring geven aan een stam die over een paar weken geschiedenis is hebben wij niet echt de behoefte, in dat context hoef je deze verklaring niet te zien. Wij zijn deze verklaring als een stats bijhouder, niets meer niets minder. Alles wat je er meer van maakt is teveel.

Ik hoop dat je het nu snapt, zo niet zal ik het je wederom uitleggen.

@bingo ik vroeg je wat.

moet je zelf weten idd wie je aanvalt ... geef alleen fresomania gelijk ...
dat je niet al te stoer moet doen met stats tegen fresh. (als die intentie er zou wezen om stoer te doen )

want wij hebben fresh klein gekregen en komt dus op conto van resist niets meer en niets minder en alles wat je er meer van maakt is teveel ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Volgens mij doen ze bij fresh echt niks. Geen speler die echt tegenstand geeft ofwel?

Je wilt zeggen dat jullie moeite moeten doen voor de dorpen, Freso? Hoeveel ODA heb je al behaald tot het komen van die mooie stats?
Jij mag je mening hebben over ons, ik kan me daar niet echt druk om maken wel voel ik de behoefte hier wat over te nuanceren namelijk dat wij hebben besloten Fresh aan te vallen, aan onze kant staat de boel gewoon dicht dus wij moeten slopen. Elk dorp moet geleegd worden, bij ons in het groepje wat aanviel was er de behoefte deze stats bij te houden, ODA, dorp overnemen etc etc. Gewoon omdat wij dat leuk vinden.

Een oorlogsverklaring geven aan een stam die over een paar weken geschiedenis is hebben wij niet echt de behoefte, in dat context hoef je deze verklaring niet te zien. Wij zijn deze verklaring als een stats bijhouder, niets meer niets minder. Alles wat je er meer van maakt is teveel.

Ik hoop dat je het nu snapt, zo niet zal ik het je wederom uitleggen.

@bingo ik vroeg je wat.

200 mil ODA voor 11 spelers is redelijk veel hoor. Om even een beeld te schetsen:

b4yljn.jpg


Nu hoeven we niet veel moeite meer te doen, dat is tijden lang wel zo geweest.
 

DeletedUser

Guest
Ff voor de duidelijkheid. We gebruiken enkel de stats, wij hebben geen enkele behoefte op te scheppen over een oorlog. Een oorlog is dorpen pakken over en weer, dit gebeurd niet maar we willen enkel intern de stats bijhouden.
 

DeletedUser55740

Guest
Als deze aanval al zo lang gepland stond, waarom gooide relax dan een week geleden clears op Eddy? Als frontspeler zou je dan toch wel wat zuiniger zijn?
 
Bovenaan