De Grote Oorlog.

DeletedUser37444

Guest
Zijde 1:
Stammen: LawZzZ
Zijde 2:
Stammen: .P|R.

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 121
Kant 2: 8
Verschil: 113

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,068,782
Kant 2: 77,192
Verschil: 991,590

chart


Kwee ni, zou het besmettelijk zijn?

Zo ja, wie heeft dan wie besmet? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, Zoepie toch, hoe onkarakteristiek van je :D

Ik ben de zever op het AF gewoon zat. Weinig mensen die nog echt serieuze posts maken die ook daadwerkelijk een stuk propaganda in zich dragen of voor een goede discussie garant staan..
 

DeletedUser64848

Guest
Zijde 1:
Stammen: LawZzZ
Zijde 2:
Stammen: .P|R.

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 121
Kant 2: 8
Verschil: 113

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,068,782
Kant 2: 77,192
Verschil: 991,590

chart


Kwee ni, zou het besmettelijk zijn?

Zo ja, wie heeft dan wie besmet? :confused:

Omieworld heeft PR besmet, een mooie actie van jou op counter en caporzo en dan nog wat dorpen van Strike Back...

Tu quoque, fili mi.

Mmmm ik betwijfel of je er nog meer kent en kom niet af met veni vidi vici ;p
 

DeletedUser

Guest
Alea iacta est
Ora et labora
De gustibus et coloribus non est disputandem

Die stats zijn trouwens ook mede door SAVARO.
 

DeletedUser

Guest
Niet moeilijk met spelers als Omieworld... En @Jan, Ik heb ook de vv gedaan op Eddy en heb hem wel moeten droppen vanmorgen bij capor omdat ik de hele ochtend weg was...

Omieworld heeft PR besmet, een mooie actie van jou op counter en caporzo en dan nog wat dorpen van Strike Back...



Mmmm ik betwijfel of je er nog meer kent en kom niet af met veni vidi vici ;p

Bij ons besmet iemand ook wel eens de boel.. Neemt niet weg dat fruit en pr het heel moeilijk gaan krijgen.
 

DeletedUser64848

Guest
Bij ons besmet iemand ook wel eens de boel.. Neemt niet weg dat fruit en pr het heel moeilijk gaan krijgen.

Klopt, daar zit een grote waarheid in. Maar we gaan het LawZzZ toch ook een stukje moeilijker maken als ze hopen...

En @jan, komt idd door jou prestaties tegen SAVARO
 

DeletedUser55740

Guest
Niet moeilijk met spelers als Omieworld... En @Jan, Ik heb ook de vv gedaan op Eddy en heb hem wel moeten droppen vanmorgen bij capor omdat ik de hele ochtend weg was...

Dat was zaterdagochtend, vrijdag werd ik ermee verrast.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, daar zit een grote waarheid in. Maar we gaan het LawZzZ toch ook een stukje moeilijker maken als ze hopen...

En @jan, komt idd door jou prestaties tegen SAVARO

SLD heeft meer gepakt dan wij, dus credits moeten grotendeels naar hen gaan ;)
 

DeletedUser62436

Guest
Fruit en pr mogen de komende tijd hun borst nat maken, We gaan weer knallen :D
 

DeletedUser

Guest
Wat ik me afvraag:

is de BG tussen .P|R. en Fruit en IR nog zo sterk? Op het AF wordt al blijk gegeven van weinig sympathie voor elkaar en als je naar dit kaartje kijkt, kun je zien dat een paar leden van Fruit en PR makkelijk een gezamenlijke actie op LawZzZ-spelers kunnen uitvoeren. Waarom zouden ze dit dan niet doen? Ik zie er enkel maar voordelen in: je front schuift op, je kunt accountjes een zware klap geven, ...Waarom heb je anders BG? Omdat je zo gezellig kunt praten? :rolleyes: Trouwens, niet enkel gezamenlijke acties blijven uit, ook stamgebonden acties zien we hier niet. Wanneer is de laatste keer dat een actief acc'je in het zuiden een massa over zich kreeg? 6 maanden geleden ofzo (Moises had 400 inc, dus dat is geen massa)? PR beperkt zich tot stacken en af en toe eens een prikje uitdelen, waarmee ze dan een paar dorpjes winnen, maar die een tijd later toch weer kwijt geraken. Maar met je in te graven, bereik je uiteraard geen goede resultaten. Die tactiek merk je ook in de stand van de Grote Oorlog: een verschil van 1515 dorpen!

Nu kun je zeggen: 'Ja, maar die stats zijn al van lang geleden, toen was WAR er nog bij en jullie MB-stammen staan er niet bij.' Dat klopt. Daarom heb ik de stats van afgelopen maand opgezocht, en die zijn niet veel beter voor PR en Fruit.
Zijde 1:
Stammen: Plague, LawZzZ, BLACKS, WANTED
Zijde 2:
Stammen: Fruit., .P|R.

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 424
Kant 2: 44
Verschil: 380

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,856,650
Kant 2: 413,729
Verschil: 3,442,921

chart




Zoals jullie zien: er zit iets grondig fout bij het Westelijk Verbond. Dan kan je wel, zoals PR komen klagen over de activiteit bij bepaalde spelers (omieworld) en dat die spelers van het faalhaas-type zijn, maar er zijn daar ook actieve spelers die geen hulp krijgen/het laten afweten. Om eens een voorbeeld te geven: SAVARO. Die jongen ligt onder aanval, maar niemand wilt/kan er deffen. Dat is wel redelijk vreemd: op 54 (leden van Fruit + PR)-1-nog wat interns=circa 44 leden moet er toch wel iemand zijn die vv wilt draaien? Of er moet van het BG'tje toch iemand zijn die def kan missen? Metaladx200 heeft nog massa's def beschikbaar, genoeg om alles (zelfs dorpen van de 4de lijn) te stacken met +80k eenheden . Kan die dan niet wat tijdelijke def missen, of wilt hij gewoon geen def sturen naar een niet-stamlid? Hoogstwaarschijnlijk is het die laatste reden, omdat de laatste tijd steeds meer blijkt dat de BG tussen PR en Fruit verwatert.

Waarom is die BG er nog? Omdat ze bang zijn voor wederzijdse aanvallen? Of is de activiteit voor een 2de oorlog gewoonweg te laag? Of, wat mij het meest logisch lijkt, is de def op? Kunnen jullie de grensdorpen niet met belachelijke aantallen stacken? Zijn jullie bang om in een situatie als LawZzZ en Plague terecht te komen, waarbij iedereen front heeft en je vooral voor je eigen def moet zorgen? Dan kunnen de spelers van PR niet aan. Caporzo moet al als vv'er gaan bijspringen als het acc ook maar een paar inc heeft, terwijl ze nog heel veel def kunnen aanvragen. Wat zou dat dan wel niet zijn moesten ze het enkel en alleen moeten doen met hun eigen def? Dat zou het directe einde betekenen van PR. De BG tussen die 2 is er al lang niet meer uit tactische overwegingen, maar des te meer omdat ze allebei te zwak zijn om elkaar de oorlog te verklaren.

Nu, ik heb het al een hele tijd over PR en Fruit, maar hoe zit het dan met IR, de stam die al sinds haar bestaan in de luwte ligt? De stam die nauwelijks front heeft en wel eens smalend de defsletten van Fruit wordt genoemd. Als jullie dit kaartje bekijken, zullen jullie meteen zien wat ik bedoel: Enkel Fruit heeft front met Plague. IR ligt helemaal verscholen in de rim. Hun bijnaam def-slet klopt dus. Natuurlijk, er zijn al redelijk wat leden overgestapt van IR naar Fruit, maar nog steeds kun je zien waar ze ongeveer lagen. Waarom hadden zij eigenlijk zo lang een BG? Ook weer puur omdat beide stammen bang waren van oorlog. Nuja, in het geval van IR begrijp ik dat wel :D Zij hebben al hun def uitstaan bij Fruit :D Ik zou ook geen oorlog willen beginnen zonder def. Maar wat ook geldt, is dat IR Fruit gebruikt als buffer tegen Plague. Ze steken liever hun tijd en energie in internen i.p.v. edelen van Plague.

En dat is dan nog een tactiek van het Westelijk Verbond: alles, zelfs tot het kleinste barbarendorpje, wegedelen. Ze hebben, omdat ze dat zelf zo gewild hebben qua cluster nog nauwelijks plaats om te groeien. Ze moeten ook als gekken beginnen jumpen om überhaupt nog iets te kunnen edelen. Daardoor zien ook hun clusters er enorm lelijk uit en, doordat Caporzo steeds moet gaan deffen bij PR bijvoorbeeld, leren de andere PR-leden niet deffen, het zou me verbazen moesten ze kunnen snipen (nouja, afgaande op de 20 seconden-treinen van sommige leden, denk ik het antwoord al te kennen :D) Over Ejo's skills zullen we het nu maar niet hebben zeker? :rolleyes: Daar zijn de laatste tijd al genoeg woorden aan vuilgemaakt en hij heeft nu wel bewezen over hoe weinig skills en tactisch inzicht hij beschikt.

In elk geval: Plague en LawZzZ zullen op het elan zoals ze nu bezig zijn blijven doorgaan, en Fruit en PR langzaam aan wegwerken. Het zou natuurlijk helpen moest één van beide stammen het lef hebben de BG op te zeggen (alhoewel het voor ons dan wel makkelijk zou worden) maar zelfs met een BG ownen we jullie toch. Het is voor jullie een kwestie van aftellen tot jullie gebasht zijn en voor ons een kwestie van aftellen tot we 85% van de wereld in handen hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan