Grappige Aanvallen/Goede verdedigingen

DeletedUser21830

Guest
Dat was te voorspellen. berko2 op BB allo allo eruit. restjes teva r.i.p. Afgesloten hoofdstuk. Toch jammer.
 
Reactiescore
786
[SUB][/SUB]
Dat was te voorspellen. berko2 op BB allo allo eruit. restjes teva r.i.p. Afgesloten hoofdstuk. Toch jammer.

Zijn nieuwe stamnaam vindt ik wel grappig xd
 

DeletedUser

Guest
Teva is niet helemaal weg maar wat schilt het
ze zouden een paar bondgenoten in de buurt nodig hebben
he wobke?

rick>>>rens202
 

DeletedUser

Guest
Ja, we wilde nog eens gestabt worden. Dus wij dachten: Wrm niet bij TEVA, die zijn daar goed in.

Slijmen bij de vijand, en dan plat op hun geuk gaan. En dan hebben we natuurlijk een pro BG erbij, die bashen wel dwars door Prince,Christa en meerdere zwakke spelers van Dei heen.

Althans voor Teva, want die zijn natuurlijk oppermachtig tegen elke tegenstander ze uitdagen. Ik bedoel kijk eens naar ROFL die worden compleet weggespeeld door TEVA.

*zucht*:rolleyes:

@ Rens, blijf maar op het stamforum brallen, en niet hier;)
 

DeletedUser

Guest
we hebben 5actieve spelers
we hebben met 10spelers uit rofl of dei een front
dan zijn die spelers gemiddelt nog dubbel zo groot
wat kan je dan nog bereiken?
al hadden we nou wat meer spelers in plaats van al die bb dorpen dan kwam je al wat verder
en wanneer heb jij dan voor het laatst een dorp geedelt dat niet uit je eigen stam kwam
kan je lang zoeken wili je die vinden
 

DeletedUser43720

Guest
In het kader van de recente aanvallen op onze uitbreiding in de BB-zee
http://nl14.tribalwars.nl/public_report/41d5344b49d001c5def036e3f5fb5754

is hier maar 1 antwoord op mogelijk
bever.png

(met dank aan Odeka)
 

DeletedUser

Guest
we hebben 5actieve spelers
we hebben met 10spelers uit rofl of dei een front
dan zijn die spelers gemiddelt nog dubbel zo groot
wat kan je dan nog bereiken?
al hadden we nou wat meer spelers in plaats van al die bb dorpen dan kwam je al wat verder
en wanneer heb jij dan voor het laatst een dorp geedelt dat niet uit je eigen stam kwam
kan je lang zoeken wili je die vinden

2013-01-02 23:11:52 1 van flower....verder nog vragen?

En typisch dat je niet ingaat op de vorige diplomatie...

Overigens, wil ik binnenkort ook wel andere TEVA-leden edelen, maar dan ben ik bang dat de rest van de wereld te snel door TEVA heen is:p
 

DeletedUser

Guest
Ja bb dorpen edelen is nog moeilijker
Je hebt met meerdere deiers een front daar kan je tog wel wat pakken
 

DeletedUser21830

Guest
Ach zo, zocht wobke steun bij TEVA?:)
Ach heer Braam, vandaar de omdraaiing van de feiten? Een cynisme? een kwinkslag? Een speler van teva zocht steun bij mij, en je weet hoe sociaal ik ben met mijn goede hart. Het was voor mij tevens een gelegenheid om eens bij teva binnen te kijken, met toestemming van de leiding daar. Leerzaam? Nee. Bevestiging van wat ik wist? ja, helaas.
 

DeletedUser44159

Guest
Wat een mens allemaal niet moet doen om proberen een wereld te winnen:rolleyes:
Ken je niet maar had je een stuk hoger ingeschat,tja een mens kan zich blijkbaar serieus vergissen.
Zonde dat je zo laag gaat.

Gestopt!!
 

DeletedUser

Guest
Wat een mens allemaal niet moet doen om proberen een wereld te winnen:rolleyes:
Ken je niet maar had je een stuk hoger ingeschat,tja een mens kan zich blijkbaar serieus vergissen.
Zonde dat je zo laag gaat.

Gestopt!!

1. Gaat blind uit van Braam's volledig foute uitspraak

2. "Ken je niet maar had je een stuk hoger ingeschat" --> WUT.

Sinds wanneer ben jij zo'n zeurkous kerel. :p
 

DeletedUser

Guest
Ja bb dorpen edelen is nog moeilijker
Je hebt met meerdere deiers een front daar kan je tog wel wat pakken

Normaal ben ik niets te beroerd een fout of iets toe te geven, maar jij geeft MIJ kritiek op internen? Ik ben tot de 30 pagina's gekomen op jouw stats, waarin je Hattus,TEVA,BB's en niet te vergeten een gebackstabde speler genaamd Grigo edelt. En dan zeg jij dat ik me eens moet gaan verdiepen in mijn Dei-front omdat daar niets gebeurd?

Jij presteert zoiezo niet beter als ik, Want dat ene ROFL-dorp waar je mee zou mogen stoefen ben je ook alweer kwijt:cool:

btw, meerdere deiers....zijn er 2:eek: en jij...je ligt ook tegen 2 ROFL-spelers aan:eek:, dus wat is het verschil? Nou dat ik een fatsoenlijk front heb, en jij een een paar veredelde BB's hebt. Nu probeer je mij op punten pakken, die ook voor jouw gelden;)
 

DeletedUser

Guest
jij loopt tegen mij en de rest van teva te zeggen dat wij slecht zijn etc etc
maar zelf doe je het ook niet beter
jij edelt ook niet meer dan een paar bb dorpen en dorpjes van iemand uit je eigen stam
je speelt voor een stam niet alleen voor jezelf en 1+1-1blijft nog steeds 1
en dan jij zegt tegen mij dat ik dat dorp kwijt ben, dat is ook zo
maar jij verliest ook gewoon dorpen aan flowerwarior
en wat dacht je dan
als ik begin met deze wereld dat ik dan gelijk een front met de sterkste spelers ga opzoeken?
jij hebt het wel over teva maar jij stelt volgens mij ook niet veel voor
je wil alleen maar zo overkomen

rick
 

DeletedUser21830

Guest
Je hoeft geen bakker te zijn om een slechte taart te kunnen herkennen.
 
Bovenaan