Het jaar 2012

DeletedUser29151

Guest
Zoals we jaarlijks doen, kunnen we ook nu weer de lijstjes maken. Ze zullen niet zo spraakmakend zijn als de spor(s)ter van het jaar, of het nieuws moment van het jaar, maar het zal zeker goed voer voor een discussie zijn. Dus maak je lijstje!

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2012 het meeste van zichzelf laten zien?
1-
2-
3-

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-
2-
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-
2-
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-
2-
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2012 - Met welke speler moeten in 2013 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2012 - Met welke stam moeten we in 2013 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-
 

DeletedUser23694

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2012 het meeste van zichzelf laten zien?
1- spelers van Pi


Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-Pi


Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Oponn


Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-FreekerT


Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-FreekerT


Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-ons forum is deud


Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-De spelers van CA


Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-Het ownen van Pi op w9 :p


Meest Veelbelovende Speler van 2012 - Met welke speler moeten in 2013 serieus rekening mee houden?
1-Oponn


Meest Veelbelovende Stam van 2012 - Met welke stam moeten we in 2013 serieus rekening mee houden?
1-Laten we dit jaar het jaar van het eindspel maken :p
 

DeletedUser23133

Guest
Je bent en blijft een verwijderd he Moon ,ook in het nieuwe jaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
daar zit mss meer achter dan enkel falen van de rest ;)

Is ook waar. Maar als de rest zo slecht is. Waarom zijn stammen zoals jullie gehate CA dan nog steeds niet kapot? denk dat pi te maken krijgt of heeft zoals elke topstam in elke wereld. Naarmate de wereld meer in de greep komt van een stam (pi in dit geval) ebt motivatie weg en dus ook stootkracht.
 

DeletedUser29151

Guest
Is ook waar. Maar als de rest zo slecht is. Waarom zijn stammen zoals jullie gehate CA dan nog steeds niet kapot? denk dat pi te maken krijgt of heeft zoals elke topstam in elke wereld. Naarmate de wereld meer in de greep komt van een stam (pi in dit geval) ebt motivatie weg en dus ook stootkracht.

Klopt wel gedeeltelijk, maar aan de andere kant, ik ben wel terug gekomen, dus ik denk dat onze stootkracht er niet minder van wordt :)
 

DeletedUser

Guest
En mijn stootkracht wordt er ook niet minder op, off maken FTW!!!

BB's FTW!
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2012 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Moon (dik nummer 1 geworden)
2- Oponn (veel aangevallen, weinig verloren, veel gewonnen)
3- Freek49 (Veel winst gemaakt, en lekker aanvallend gespeeld)

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Pi
2- CA
3- GDB

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Oponn
2- SINT TODOR
3- Tipsy

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Freek49
2- Jagdp@nzer
3- olimen

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Freekert
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Naabs van D3M wegens schijt in hun broek op delete ^^
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2012 - Met welke speler moeten in 2013 serieus rekening mee houden?
1- Oponn
2- Dark Rainbow
3- Freek49

Meest Veelbelovende Stam van 2012 - Met welke stam moeten we in 2013 serieus rekening mee houden?
1- Pi
2-
3-
 

DeletedUser37875

Guest
danke sendert (snolletje van me :))

Is ook waar. Maar als de rest zo slecht is. Waarom zijn stammen zoals jullie gehate CA dan nog steeds niet kapot? denk dat pi te maken krijgt of heeft zoals elke topstam in elke wereld. Naarmate de wereld meer in de greep komt van een stam (pi in dit geval) ebt motivatie weg en dus ook stootkracht.

ik denk dat motivatie op gans W9 bij veel spelers laag zit... al geruime tijd... mss moet er idd maar eens 'n eindspel ingezet worden, zou motivatie kunnen aanwakkeren^^
aan stootkracht is er volgens mij geen gebrek... onze ODA blijft goed stijgen :D

door ons gehate CA: hebben we officiëel nog steeds BG mee vr zover ik weet, dus jah... de ene zal al wat meer haten dan de andere dan wsl :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ja lol goede bg. Heb ik gemerkt^^
Maargoed is geen aanval op Pi hoor. Vind het verreweg de beste stam in w9. Maar vond jullie vroeger beter.
Wat heel begrijpelijk is. Vind dat TW in elke wereld een beetje te lang wacht met de eindfase van een wereld.
Wat heel jammer is omdat je dan over het algemeen het eindspel gaat spelen met weinig orginele spelers.
Dat is zonde want de orginele spelers van een wereld hebben de wereld bepaald waarin hij zit
 

DeletedUser37875

Guest
op 20-tal dorpen na ben ik nog de "originele" speler :)
 

DeletedUser20830

Guest
Zit ff te kijken ,en zie dat we allemaal al spelen vanaf 2008,2009
Ouwe rakkers:eek::eek:
 

DeletedUser37875

Guest
zomer 2008 onder eigen naam gestart, pas later hier acc aangemaakt^^
 

DeletedUser

Guest
Zomer 2008 een dorpje gesticht en speel nog steeds.
Dus origineel en alleen.
(nee, niet onder hetj13)
 
Bovenaan