Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken? Stabberdestabstab

DeletedUser

Guest
Typisch dat de grootste stabber van heel w21 dit topic moet starten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik wacht met reageren tot S.hier zelf reageeert ,meteen even het grazoen van toenmalig sweet oppoetsen dan .:)
 

DeletedUser55740

Guest
Dan snap je het waarschijnlijk nog niet, zodra je beschuldigd wordt van een stab op het AF is er geen mogelijkheid meer om dat uit te leggen, dan ben je al veroordeeld.
 

DeletedUser

Guest
Dan snap je het waarschijnlijk nog niet, zodra je beschuldigd wordt van een stab op het AF is er geen mogelijkheid meer om dat uit te leggen, dan ben je al veroordeeld.

Ik wil het niet uitleggen ,ik wil enkel de redenen verduidelijken van de stab .
 

DeletedUser

Guest
Als die reageert ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jawel ,maar niets is zo leuk als hem nogmaals met de neus op de feiten te drukken waar hij bij is :p
 

DeletedUser58227

Guest
Vertel het eens noobje, wat zit je dwars?
Heb je nog een maand langer de tijd om hier naartoe te jumpen, of ben je gewoon te bang?:D

Btw heb ik dit topicje gebumpt omdat iemand op Skype daarom vroeg :p
 
Reactiescore
1.728
Vertel het eens noobje, wat zit je dwars?
Heb je nog een maand langer de tijd om hier naartoe te jumpen, of ben je gewoon te bang?:D

Btw heb ik dit topicje gebumpt omdat iemand op Skype daarom vroeg :p

Niemand vroeg ernaar :p
 

DeletedUser

Guest
Goed nu hij hier gereageerd heeft ,zal ik mijn verhaal doen. Misschien eerst even schetsen wie ik was op dat moment : ik was M-147 het voormalige MB-account van bisdejugend en heb het dus van kortbij gevolgd.
Reden 1 : Sensation hier had beloofd aan bisdejugend om mij op te gaan leiden als co op de prof , dat deed hij ,jammer genoeg voor hem niet , hij trapte me al na drie dagen van het account .Niet zo een verstandige beslissing ,aangezienn ik me geliefd had gemaakt bij de Voormalige Sweetleiding (Bisdejugend,Bismarck en Yakari).
Reden2: Wat velen hier waarschijnlijk niet meer zullen weten,is dat niet Sensation maar Rick ,eigenaar was van het account De Prof.Rick gaf het echter door aan Stan onder bepaalde voorwaarden .één van die voorwaarden was je positief opstellen naar andere stamgenoten toe .Dat deed je niet , Je was arrogant (Ja dat was je ! en ben je nog steeds) ,je ging in discussie's met andere stamgenoten ..., je wilde altijd je gelijk halen .Ja je deed mee met massa's ,maar als je je arrogant gedraagt t.o.v. je stamgenoten kan je zulke actie's verwachten.
Reden3 :Je spioneerde wel degelijk voor Plague,ontkennen heeft geen zin , ik was je co en heb de pm's naar Twiki gelezen en doorgestuurd naar de Sweet -Leiding , Verder vraag ik me af hoe je ,zonder contact te hebben, kan weten Dat Onze vriend Ash hier ,de toenmalige sweetchat binnenkwam met zijn mail-adres : je reageerde met : ''De spionnen lopen hier ook al binnen."Verder toen je verraad ontdekt was ,kreeg ik volgend bericht op msn of iets in die aard : "Stommeling ,nooit geef ik je nog een kans . " Verder heb ik ook, het vermoeden dat je verraad wilde plegen t.o.v. sweet ,en hebenze dat verijdeld .EN o ja ,als je zodani front met me wil : Jump jij maar lekker naar mij dan :)
 
Bovenaan