Beste of Slechtste ligging

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nu hebben we een heerlijke ligging:p
 
Reactiescore
116
6qe8ec.png

Ongeveer 875 bb's in een loopafstand (heen) van zo'n 10u.. Niet slecht vind ik persoonlijk :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Ik lig redelijk goed vind ikzelf, 3 barbaren rond me zover na 2 dagen spelen, hoop dat dit er meer worden, maar niet teveel hé, er moet natuurlijk iemand meegroeien dat ik kan overnemen daarna héhé ;)
 

DeletedUser

Guest
Paar dagen geleden begonnen, ik lig redelijk. Uiteraard nog weinig barbaren, maar die zijn er binnen een week of twee als de beginners bescherming afgelopen is :)!
 

DeletedUser67010

Guest
momenteel heb ik nu 100 bb dorpjes op een loopafstand van MAX 2 en een half uur:D\

vandaag effe lvl 3 plunderaar halen:D
 

DeletedUser67261

Guest
Zat in het begin ook zeer slecht, weinig keus, weinig tijd, dus speel nu maar speeds ;d
 

DeletedUser

Guest
Haha jij bent iets te zelfzeker.. Iets waar je stamgenoot iets te laks in was. :D

Ik weet niet of het verliezen van zijn dorpje veel met zelf zelfvertrouwen te maken heeft aangezien hij nog even een snelcursus snipen nodig had..
Het dorp heb je dus wel terecht verdient ;)
 

DeletedUser3435

Guest
Ik weet niet of het verliezen van zijn dorpje veel met zelf zelfvertrouwen te maken heeft aangezien hij nog even een snelcursus snipen nodig had..
Het dorp heb je dus wel terecht verdient ;)
Haha ja, een edeltrein dodgen is wel 'in' op die nieuwe werelden zo te zien. :D
 

DeletedUser

Guest
Zijn er eigenlijk nog mensen die een bepaalde vorm in hun cluster kunnen zien, een Trollface ofzo?
 
Bovenaan