[Speeltopic] Expeditie Forumson #3

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Expeditie Forumson #3

Bappos krijgt het lastig. Ik ben op koers voor plek 2 maar wil uiteraard meer. Ik heb nog een klein kansje.
 

DeletedUser16768

Guest
Re: [Speeltopic] Expeditie Forumson #3

Ik kan al niet meer winnen :p.
 

DeletedUser40402

Guest
Komaan zeg mensen, alsof het zo moeilijk is eens een tijd af te spreken wanneer jullie met 3 kunnen online zijn. Jullie hebben zelf mij niet meer nodig! Als dit niet binnenkort gespeeld wordt schrap ik het gewoon en is het pech voor degene die nog konden winnen.
 

DeletedUser40402

Guest
Een hallo terug!
emoticon-00128-hi.gif
 

DeletedUser40402

Guest
Als Senne ook hier voor dinsdagavond niet meer reageert wordt hij 3e in het laatste gedeelte en krijgt hij zijn bonuspunten niet. Dan kunnen bappos en lieflap verder.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben er de hele tijd hoor. Alleen ik wacht tot er een afspraak gemaakt word, dat is niet mijn taak toch. Als ik een afspraak maak dan houd ik me er aan. Woensdag bijvoorbeeld kan ik de hele middag en avond tot 8 uur.
 

DeletedUser

Guest
Jij als spelleider moet afspraken maken m'n beste vrind. Dat ga ik niet doen als ik tentamens heb. Dan kom ik liever niet op dit forum namelijk, aangezien dat mijn leerprestaties op een slechte manier beïnvloedt. Dat snap je toch wel hoop ik? Daarom wacht ik tot jij me iets opdraagt en dan zorg ik dat ik er ben.
 

DeletedUser

Guest
Mijn tentamens zijn nu klaar dus dan zal ik zelf maar met wat voorstellen komen:

Vanavond na 22u
Morgenochtend tussen 11 en 2 uur 's middags
Zaterdagmiddag tussen 15u en 18u
Zondag kan ik de hele dag bijna alleen moet ik werken tussendoor dus dat moeten we even goed afstemmen.
 

DeletedUser40402

Guest
Bappos is vanavond druk en morgen op vakantie. Vandaar dat ik zei 2013, wat het ook wrs zal worden :p
 

DeletedUser40402

Guest
Meestal is Lieflap er dan niet en ik denk dat Bappos dan wel zal inpakken, maar mocht het toch kunnen, doe maar! Wacht zeker niet op mij, ik ben toch niet nodig voor dit :p
 

DeletedUser40402

Guest
Wanneer er op 4 januari 23u59 nog niet is gespeeld dan schrap ik ze!

Zo! Dat is dan ook geregeld.
 
Bovenaan