Awards 2010 - W12

DeletedUser66026

Guest
Correctie:
Frappant dat Graaf098 wordt vergeten. Er is daar het beste verdedigd in de geschiedenis van W12. In de tijd van iets meer dan een maand werd daar een hele ruime miljard aan ODD verzameld, zonder dat ook maar één edel ooit zijn doel bereikte. Daar komt nog bij dat geen enkele van de duizenden clears van Done destijds ooit meer dan 20k ODA won, omdat we muren op level 20 wilden behouden. Ren rens ODD dateert uit 2011 en thebos heeft - uitgesmeerd over drie jaar - zo'n 1000 dorpen ingeleverd, dus zij kwalificeren zich niet bepaald.;)

En thebos vecht al 3 jaar voor zijn dorpjes? Ik denk dat jullie wel wat meer os hebben dan wij eerlijk gezegd:p

Stacken is geen kunst...
 

DeletedUser

Guest
Een bende clears uitgesmeerd over 3 jaar is wat gemakkelijker te verdedigen dan diezelfde clears binnen een maand gepropt. Tenzij je ze allemaal doorlaat en je dorpen laat wegkapen natuurlijk, dan komen ze telkens terug.

Wat die OS betreft; toen Graaf aangevallen werd, had Ice ongeveer 10k dorpen, waarvan grofweg de helft om mee te verdedigen. Dus nee
 

DeletedUser66026

Guest
Een bende clears uitgesmeerd over 3 jaar is wat gemakkelijker te verdedigen dan diezelfde clears binnen een maand gepropt. Tenzij je ze allemaal doorlaat en je dorpen laat wegkapen natuurlijk, dan komen ze telkens terug.

Wat die OS betreft; toen Graaf aangevallen werd, had Ice ongeveer 10k dorpen, waarvan grofweg de helft om mee te verdedigen. Dus nee

Ja, is wel makkelijker over 3 jaar maar 3 jaar een strijd leveren is ook niet niets.

Ja, maar wij hebben onze os wel wat meer verspreid jullie hebben meer safe gebied of gebied die niet risicovol is.
 

DeletedUser

Guest
Ja, is wel makkelijker over 3 jaar maar 3 jaar een strijd leveren is ook niet niets.
't Is kennelijk een vetpot:D

Ja, maar wij hebben onze os wel wat meer verspreid jullie hebben meer safe gebied of gebied die niet risicovol is.
Tegenwoordig wel inderdaad. En we gaan er stukken beter mee om. PHX haalt soms namelijk gewoon veel ODA binnen als gevolg van ontzettend slordig verdedigen.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet hoe de situatie met Graaf is maar TheBoss met echt knokken.
 

DeletedUser66026

Guest
't Is kennelijk een vetpot:D


Tegenwoordig wel inderdaad. En we gaan er stukken beter mee om. PHX haalt soms namelijk gewoon veel ODA binnen als gevolg van ontzettend slordig verdedigen.

Haha:D

Ja en dan nog rekenen dat we door 1 acc heel negatief staan maargoed. Ja de defence regeling in onze stam zal volgen jullie niet echt op wieltjes lopen. Maar ik weet wel dat familieland veel clears plundert van me op momenten dat ik niet on ben dus daar ligt de oda ook;).
 

DeletedUser

Guest
En ik denk dat wij toch niet minder deff hebben dan jullie. Ik bedoel dan het deff dat gebruikt word.
 

DeletedUser

Guest
Ja de defence regeling in onze stam zal volgen jullie niet echt op wieltjes lopen. Maar ik weet wel dat familieland veel clears plundert van me op momenten dat ik niet on ben dus daar ligt de oda ook;).
Vooruit werken?

En ik denk dat wij toch niet minder deff hebben dan jullie. Ik bedoel dan het deff dat gebruikt word.
Tegenwoordig stikken we er in, dat klopt. Done heeft het laatste half jaar dan ook geen enkele poging ondernomen daar iets aan te doen.
 

DeletedUser66026

Guest
Vooruit werken?

Tegenwoordig stikken we er in, dat klopt. Done heeft het laatste half jaar dan ook geen enkele poging ondernomen daar iets aan te doen.

Je moet ook weten dat wij denk ik als enigste stam ons front zo leeg laten staan denk ik omdat het gewoon onmogelijk is om alles te stacken en dat weten jullie goed genoeg.

Ik wil maar zeggen en familieland merkt dat ook als ik er niet ben dat al mijn clears aan het front en de def dorpen eraan vliegen.
 

DeletedUser

Guest
Correctie:
Frappant dat Graaf098 wordt vergeten. Er is daar het beste verdedigd in de geschiedenis van W12. In de tijd van iets meer dan een maand werd daar een hele ruime miljard aan ODD verzameld, zonder dat ook maar één edel ooit zijn doel bereikte. Daar komt nog bij dat geen enkele van de duizenden clears van Done destijds ooit meer dan 20k ODA won, omdat we muren op level 20 wilden behouden. Ren rens ODD dateert uit 2011 en thebos heeft - uitgesmeerd over drie jaar - zo'n 1000 dorpen ingeleverd, dus zij kwalificeren zich niet bepaald.;)
Excuus hiervoor. Ik moet toegeven dat ik wat weinig zicht heb op de exacte gebeurtenissen aan jullie kant. Dat jullie het goed doen was mij natuurlijk wel bekend.
 
Bovenaan