Gefeliciteerd -DR- !!

DeletedUser11552

Guest
Laten we op het af eens wat meer motiverende gesprekken houden aub!! Daarvoor zou ik 2 personen overduidelijk gaan negeren vanaf nu.

Zullen we maar eens beginnen.

De massa van -DR- gaat zeer goed , aan de stats te zien :). (ODA)
 

DeletedUser

Guest
image.php


ODD van Famous gaat nóg beter.

Maar we komen er wel doorheen..
 

DeletedUser

Guest
Haha, best grappig die discussies hier :) . Sommige mensen doen de moeite om letter per letter te lezen en dan persoonlijk op te pakken en woedend reageren... Hierna krijg je een jojo effect.

Mensen die hun spelnaam niet kenbaar maken, zijn het reageren niet waard :) . Als ze niet normaal communiceren, kunnen ze ook niet als normaal behandeld worden.

DR zou dit nooit bereikt hebben zonder hun bekwame leden en leiding, die perfect inspelen op elkaar. We zullen dit éénjarig bestaan uiteraard vieren in 2013. Met veel glimmer en glatter ;) . Het beste moet nog altijd komen uit DR en dat zullen onze tegenstanders in de toekomst ondervinden.


"Cédric"

W25 Remco-
W14 Bekro2 (gestopt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, best grappig die discussies hier :) . Sommige mensen doen de moeite om letter per letter te lezen en dan persoonlijk op te pakken en woedend reageren... Hierna krijg je een jojo effect.

Mensen die hun spelnaam niet kenbaar maken, zijn het reageren niet waard :) . Als ze niet normaal communiceren, kunnen ze ook niet als normaal behandeld worden.

DR zou dit nooit bereikt hebben zonder hun bekwame leden en leiding, die perfect inspelen op elkaar. We zullen dit éénjarig bestaan uiteraard vieren in 2013. Met veel glimmer en glatter ;) . Het beste moet nog altijd komen uit DR en dat zullen onze tegenstanders in de toekomst ondervinden.


"Cédric"

W25 Remco-
W14 Bekro2 (gestopt)
mensen die niet weten hoe ze een handtekening instellen op een AF stellen ook niet echt veel voor..
evenmin die IG spelers die in het begin sterk gegroeid zijn door interns en barbaars,
zoals jij dat hebt gedaan op Remco-

wie ben jij om te oordelen over hoe k me wel zou moeten gedragen.
Wie weet heb ik er een hele goeie reden (en dat is ook zo) waardoor ik me niet bekend kan maken.

Ga nog wat 1k barbaartjes edelen gast... Dat deed je goed
 

DeletedUser

Guest
mensen die niet weten hoe ze een handtekening instellen op een AF stellen ook niet echt veel voor..
evenmin die IG spelers die in het begin sterk gegroeid zijn door interns en barbaars,
zoals jij dat hebt gedaan op Remco-

wie ben jij om te oordelen over hoe k me wel zou moeten gedragen.
Wie weet heb ik er een hele goeie reden (en dat is ook zo) waardoor ik me niet bekend kan maken.

Ga nog wat 1k barbaartjes edelen gast... Dat deed je goed

Jij bent niks
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jij bent niks

grappig hoe jij zo je posts bewerkt van;
"ik geef je geen deftig antwoord tot je zegt wie je bent"
naar
"jij bent niks"

en dat nog rond middernacht, serieus man.
Het is kerst, doe es gek en ga het vieren ipv zielig voor je computer te zitten.
Koop een cadeautje, verras je moeder. Beleef een goede tijd met je vriendin, maar doe toch iets..
Zoek desnoods een vriendin (of een vriendje).

Maar dan op kerstavond zitten "bashen" op tribalwars.. Ja, men jongen.. Jij bent goed bezig zeg..

en to be honnest, IK HEB MEER PUNTEN ALS JE OP TRIBALWARS ZONDER EEN ZAK TE DOEN

noob.

en nu ben ik weer weg,
kerstkraampjes in antwerpen roepen me,
jenever, Je viens mon ami <3
 

DeletedUser

Guest
grappig hoe jij zo je posts bewerkt van;
"ik geef je geen deftig antwoord tot je zegt wie je bent"
naar
"jij bent niks"

en dat nog rond middernacht, serieus man.
Het is kerst, doe es gek en ga het vieren ipv zielig voor je computer te zitten.
Koop een cadeautje, verras je moeder. Beleef een goede tijd met je vriendin, maar doe toch iets..
Zoek desnoods een vriendin (of een vriendje).

Maar dan op kerstavond zitten "bashen" op tribalwars.. Ja, men jongen.. Jij bent goed bezig zeg..

en to be honnest, IK HEB MEER PUNTEN ALS JE OP TRIBALWARS ZONDER EEN ZAK TE DOEN

noob.

en nu ben ik weer weg,
kerstkraampjes in antwerpen roepen me,
jenever, Je viens mon ami <3

Wat deed jij op die tijdstippen op het forum? :D

Ik weet goed genoeg wie je bent, Stop met je frustraties te uiten op DR en zijn leden :p
 

DeletedUser

Guest
Eerst zeuren dat ie zijn spelnaam niet bekend maakt en dan weet je het, vertel je het niet...
Dan is het dus nog geen cent waard om te weten.
 

DeletedUser

Guest
mensen die niet weten hoe ze een handtekening instellen op een AF stellen ook niet echt veel voor..
evenmin die IG spelers die in het begin sterk gegroeid zijn door interns en barbaars,
zoals jij dat hebt gedaan op Remco-

wie ben jij om te oordelen over hoe k me wel zou moeten gedragen.
Wie weet heb ik er een hele goeie reden (en dat is ook zo) waardoor ik me niet bekend kan maken.

Ga nog wat 1k barbaartjes edelen gast... Dat deed je goed

Je voelt je nogal aangesproken :D
Hij heeft geen naam genoemd.

Handtekening?? Hij zet het er tenminste bij en heeft een account.
Jij blaast alleen maar hoog van de toren...een hoop blabla...:p
 
Bovenaan