Phalanx Vs. Equinox

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ruzie tussen onderlinge spelers in Phalanx, het loopt supergoed in Phalanx :rolleyes:
Verder hebben we ook liever dat de overlopertjes er eerst en vooral uit zijn, dan hebben we daar al geen last meer van.

Want in EQUI hebben ze nooit onderlinge strubbelingen :eek: Dat kan zelfs bevorderlijk zijn voor prestaties, als je elkaar niet op de man af afzeikt natuurlijk...

Ben je daarvoor weggegaan? :eek:

Nee, heeft ie al 100 keer uitgelegd, omdat meer dan de helft van de leden niks uitvoert, of geen verstand van zaken heb, ongeveer dezelfde reden als mij dus :) Je mag nog met het beste initiatief afkomen, ofwel komt er helemaal niks van, ofwel word het maar half uitgevoerd...
 

DeletedUser

Guest
Zolang de smerige spelers maar blijven zitten é agonoize -.-

Hah! Je was nog zo lief en vriendelijk tegen me in-game toen je in EQUI zat. Het vergiftigd taalgebruik van Phalanx doet je klaarblijkelijk geen goed.
 

DeletedUser

Guest
Je bent gewoon een smerig overlopertje, hoe je het ook draait en keert, net als Everlast.

Een overloper wel, smerig neen. En de meest smerige persoon kan daarover beter zwijgen want je hebt nog minder recht van spreken dan ik ;)
 

DeletedUser

Guest
Je bent gewoon een smerig overlopertje, hoe je het ook draait en keert, net als Everlast.

Ween ween, als we toch zo noob en slecht zijn, waarom dan huilen dat we weg zijn :eek: Ohja, dat is de helft van jullie VV's minder :') En zoals J. als mooi verwoordde, jij bent echt de laatste die iets over smerig moet gaan zeggen. Daarbij, de overstap was zo clean als maar kon...
 

DeletedUser

Guest
Jij moet je grote mond houden. Jij hebt nog niks uitgevoerd in |P|. Je zit continu te slijmen bij de "pro's" en jezelf op de borst te kloppen, terwijl je op Qualified nog geen fuck hebt uitgevoerd. Het enige wat je hebt gedaan is dorpen verliezen. Jij hebt geen enkele reden tot arrogantie, iedereen van EQUI kijkt op je neer en zelfs door je stamgenoten wordt je regelmatig met de grond gelijk gemaakt. Walgelijk figuur.

Nog niets uitgevoerd? Als er iemand is die continu een vv op zak heeft, dan is hij het wel. Als hij aan 't vv'en is dan komt er geen enkel dorp binnen hoor bij de vijand, of het moet onmogelijk zijn ;) Hahahahaha oooh nee iedereen van EQUI kijkt neer op me, nu quit ik W18 wel hoor :rolleyes: hilarisch.

Dé 'deffer' van |P| op het AF:D

Zijn skills van deffen worden zwaar underrated hoor. Hij zegt van zichzelf dat die niet kan deffen, net zoals die van zichzelf zegt dat hij geen goede speler is. Bullshit dus ;) Hij defft beter dan ieder lid van EQUI, dat kan ik je verzekeren. 't Is niet omdat die van zichzelf vindt dat die niet goed kan deffen, dat dat ook daadwerkelijk zo is. I.v.m. Howlin of L. deffen hier op W18 niet veel spelers goed hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Nog niets uitgevoerd? Als er iemand is die continu een vv op zak heeft, dan is hij het wel. Als hij aan 't vv'en is dan komt er geen enkel dorp binnen hoor bij de vijand, of het moet onmogelijk zijn ;) Hahahahaha oooh nee iedereen van EQUI kijkt neer op me, nu quit ik W18 wel hoor :rolleyes: hilarisch.

tumblr_mapt7odtki1r26x2xo2_500.png

:p
 

DeletedUser

Guest
Dr. Smith moest in het zand bijten tegen mij, met maar liefst 175 incs op de teller :eek: Heb mezelf op VVs denk ik ook meer dan nuttig gemaakt. Ik zat amper 2 weken op Qualified, niet moeilijk dat ik behalve 76,5mio ODD en 13,4mio ODA behalen maar weinig heb kunnen uitvoeren :eek: Op dat ene dorpje van fissie na dan :D

Zit ik mezelf op de borst te kloppen ? Citaatje graag ? Dorpen verliezen... Hmm, ohja, die 3 dorpjes die KR op zo'n stoere manier 's nachts kon clearen en daarna edelen, ja, dat is wel verschrikkelijk falend, eerder belachelijk resultaat voor 2 weken onophoudelijk incomings, hoeveel zijn het er geweest ? Een kleine 4000 ofzo :') En dan nog met nachtfucken, zegt genoeg...

Word ik met de grond gelijk gemaakt ? Oh, die ene keer door krepox, toen hij boos was omdat ik niks deed, ja, dat hebben er wel meer in |P| :)
Inactieve spelers edelen is natuurlijk ook echt een noemenswaardige prestatie. 13,4mio ODA zeg je? Ik lees in de afgelopen 7,2 mio af. Als je met 7,2mio ODA geen enkel dorp weet te veroveren kun je gerust zeggen dat je aanvallen zwaar mislukt zijn. Ik weet niet wat er voorafgegaan is aan de massa, maar als jij er zo weinig verlies op hebt gemaakt kan hij nooit heel goed zijn geweest. De teller zegt dan niet zoveel.

Ik heb geen citaten nodig om aan te geven dat het enige was jij hier doet bestaat uit opscheppen met andermans resultaten en op je eigen account niks maar dan ook helemaal niks klaarspelen. Krepox is niet de enige. Essential Values is ook een keer langs geweest, en ik heb meerdere mensen gesproken die zich niet hier op het AF uitspreken.

Eigenlijk heeft B. de afgelopen week bijzonder veel uitgevoerd in Phalanx.
Dat hij VV't wil ik geloven, maar dorpjes edelen via VV is geen kunst. De kunst is om jezelf in een positie te krijgen waar je de dorpen kan overnemen. Dat is onze held absoluut niet gelukt, zelfs niet op een account als Qualified. Tja, hij zal wel een handig slaafje zijn in |P| ja.
Nog niets uitgevoerd? Als er iemand is die continu een vv op zak heeft, dan is hij het wel. Als hij aan 't vv'en is dan komt er geen enkel dorp binnen hoor bij de vijand, of het moet onmogelijk zijn ;) Hahahahaha oooh nee iedereen van EQUI kijkt neer op me, nu quit ik W18 wel hoor :rolleyes: hilarisch.

Als zelfs de gemiddeld minder goede spelers van EQUI je recht in het gezicht uitlachen en belachelijk maken, dan doe je toch iets verkeerd. Als dan vervolgens de spelers waar je wel op zou moeten kunnen rekenen je zelfs op het Algemene Forum afbekken dan is dat al helemaal om van te huilen.

En niet dat deffen erg moeilijk is als je 24/7 online bent.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er maar heel weinig spelers in EQUI zijn die kwalitatief boven B. uitsteken. Overigens heeft hij voornamelijk verdedigd dus die vlieger gaat helemaal niet op.
 

DeletedUser

Guest
Er is echter niemand in EQUI die zich zo "pro" gedraagt als B. en dat is het verschil.
 

DeletedUser

Guest
En aangezien je toch altijd zoveel commentaar hebt, The Rafinator, wat heb jij zoal bereikt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan