Lievelingsspeler

DeletedUser

Guest
Hmm voel ik hier enig wrok tegen deze speler? Ben je uit zijn account gegooid?

Oja, tis dat benny en yolanda ooit een co hebben gehad. Stop maar voordat je je kopje nog bezeert men kind ;)
Sherlock gedoe is niets voor jou

ik vond het toch een mooi lijstje en goed over na gedacht. ik heb tenminste niet alleen maar leden uit me eigen stam ik heb deze echt serieus ingevuld

serieus ingevuld zeg je.. Je kent deze spelers niet eens.
 

DeletedUser

Guest
Oja, tis dat benny en yolanda ooit een co hebben gehad. Stop maar voordat je je kopje nog bezeert men kind ;)
Sherlock gedoe is niets voor jou



serieus ingevuld zeg je.. Je kent deze spelers niet eens.

Natuurlijk ken ik deze spelers wel
 

DeletedUser54620

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?buzzzlightyear^^
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?julien de brutes 01
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?tatty teddy
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?owndyou
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?als het maar een uitdaging is!
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? omringd worden door kleine spelers waar je geen moraal op hebt die de bb's edelen-_-
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?benny24 heeft de skills en de ideale ligging
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?dust raiders of grace!
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? C1RCA oude speler. me co's op wereld 18
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?tatty teddy
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler LBaway maar die zit er al
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? sowieso master-d bij famous kunnen ze ook leuk deffen:)
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) 34tmysh0rts
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) LBaway
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat niemand echt eigenlijk vind sommige famous spelers wel kneusjesj^^
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? stam mama esmie
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? skillz, ervaring, activiteit

no hard feelings

Benny skills?
Probeer je nu iedereen te entertainen of ben je gewoon echt dom? :confused:
 

DeletedUser

Guest
I know retorische vraag :p

Dus iedereen met een andere mening als jou is dom of wat insinueer je nu?

Starmed geeft zijn mening als die met jouw mening verschilt dan mag je dat gerust zeggen maar jij begint alweer direct anderen uit te schelden. Getuigt dan ook weer van veel respect en hoe kinderachtig mensen soms kunnen reageren. ;)

Stef
 

DeletedUser

Guest
Dus iedereen met een andere mening als jou is dom of wat insinueer je nu?

Starmed geeft zijn mening als die met jouw mening verschilt dan mag je dat gerust zeggen maar jij begint alweer direct anderen uit te schelden. Getuigt dan ook weer van veel respect en hoe kinderachtig mensen soms kunnen reageren. ;)

Stef

Ok
 

DeletedUser11552

Guest
Ik lach me zot met die mensen die hier alleen maar mensen uitmaken of kritiek hebben.
Vooral met diegene die zichzelf nog anoniem houden ook. Achja , laten we dan maar denken dat we iets niet mogen weten van hun. Vind dat best wel grappig :p.

& als starmed die mening heeft. Dan moet je daar respect voor hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik lach me zot met die mensen die hier alleen maar mensen uitmaken of kritiek hebben.
Vooral met diegene die zichzelf nog anoniem houden ook. Achja , laten we dan maar denken dat we iets niet mogen weten van hun. Vind dat best wel grappig :p.

& als starmed die mening heeft. Dan moet je daar respect voor hebben ;)

"clickt op nedankt"
 

DeletedUser65748

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Jinny
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? julien de brutus 01
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Jinny
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Kloetinge
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Kloetinge
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? julien de brutus 01
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? -DR-
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? FlorijnI
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Elysium, Milo001
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? 34tmysh0rts
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Jinny
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? julien de brutus 01
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Kloetinge
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? FlorijnI
17. Waarop baseer jij jouw team en de mensen rondom je? Hulpvaardigheid

coolegast36
 

DeletedUser54620

Guest
Dus iedereen met een andere mening als jou is dom of wat insinueer je nu?

Starmed geeft zijn mening als die met jouw mening verschilt dan mag je dat gerust zeggen maar jij begint alweer direct anderen uit te schelden. Getuigt dan ook weer van veel respect en hoe kinderachtig mensen soms kunnen reageren. ;)

Stef
Juist ja, wil je een tissue om de tranen van je gezicht te vegen? :eek:


blijkt wel wie hier dom is lol. je hebt geen verstand van het spel zie ik wel.
Ik attendeer je erop dat je intellectueel op hetzelfde niveau bent als een appel pit.
Jij gaat mij vertellen dat een speler, die niet eens een edeltreintje in een seconde kan timen, alleen maar loopt te bashen en niet doordacht aanvalt en slechts met een enorme overmacht resultaten kan behalen op andere spelers, zelf een goede speler is, die 'skills' heeft?

Met andere woorden, je loopt maar wat uit je nek te kletsen, je kent 'm niet en hebt niet te tijd genomen om je bronnen te checken. Mag ik daaruit concluderen dat je dom bent? Tenminste niet slim genoeg om zulke dingen op een rijtje te zetten voor jezelf. Nu jij weer. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54620

Guest
Bedankt voor deze opnieuw heel waardevolle reactie!
Probeer me niet uit te dagen, ik ga mijn tijd niet verdoen aan een klein kind ;)

Stef

Dit is een P&P forum, als je daar niet tegen kan ga je toch lekker naar een of andere kus-en-knuffelsite?
 

DeletedUser

Guest
Dit is een P&P forum, als je daar niet tegen kan ga je toch lekker naar een of andere kus-en-knuffelsite?

Ow het is een P&P forum! Ja nu snap ik het!

Had dat eerder gezegd dan had ik al veel langer mensen persoonlijk aangevallen en gezegd dat ze in RL dom zijn!

Komaan kerel, het is een spel en ja een spel over oorlog maar daarom moet je nog niet mensen op RL vlak aanvallen omdat ze hun mening geven. ;)

Stef
 

DeletedUser

Guest
Ow het is een P&P forum! Ja nu snap ik het!

Had dat eerder gezegd dan had ik al veel langer mensen persoonlijk aangevallen en gezegd dat ze in RL dom zijn!

Komaan kerel, het is een spel en ja een spel over oorlog maar daarom moet je nog niet mensen op RL vlak aanvallen omdat ze hun mening geven. ;)

Stef

Momenteel ben jij de zeikerd.
 

DeletedUser11552

Guest
Juist ja, wil je een tissue om de tranen van je gezicht te vegen? :eek:

Lol , best wel kinderachtig.
I.p.v. zo te reageren zou ik persoonlijk feiten opsommen om jouw antwoord te staven of gewoon een leuke reactie geven in plaats van altijd kritiek te geven.

achjaa :rolleyes:
 

DeletedUser54620

Guest
Lol , best wel kinderachtig.
I.p.v. zo te reageren zou ik persoonlijk feiten opsommen om jouw antwoord te staven of gewoon een leuke reactie geven in plaats van altijd kritiek te geven.

achjaa :rolleyes:

Dat is dus het verschil tussen een noobje en mij. :D
 
Bovenaan