De top-20 + Golden Awards

DeletedUser15022

Guest
Je bent zeker niet in gegaan op de mogelijkheid van nieuwe spelers op het account zetten? :eek:

Zoals ik vanmiddag ook al in het topic topspelers heb gezegd, was het plaatsen van andere spelers op het account voor mij geen optie.
Heb daar erg nare ervaringen mee helaas.
 

DeletedUser9420

Guest
fusies / interns zijn altijd leuk voor buitenstaanders om dorpjes mee te pikken ;)
 

DeletedUser67007

Guest
Ik kan erg goed begrijpen dat Triple Peter geen speler op zijn acc wilt hebben. En wie zou er geen gratis dorpjes aannemen? Volgens mij is iedereen gewoon een beetje jaloers op Sorry Babe x...

Dus ik zou zeggen laat het met rust en jullie merken wel of Sorry Babe x op de Top blijft ;) En zoals hij al eerder zei: 'wie het niet gelooft, kan hem altijd uitdagen.
 

DeletedUser

Guest
Je bent zeker niet in gegaan op de mogelijkheid van nieuwe spelers op het account zetten? :eek:



Het is en blijft rang geilen, linksom of rechtsom. Het wel of niet aankunnen van de snelheid is iets wat de toekomst uit moet wijzen indd, daar kan nog niks over gezegd worden.

Je bent zeker te dom om te bedenken dat Triple peter niemand anders op zijn account wilt laten spelen? Je bekijkt het wel extreem vanuit je eigen visie, zonder te bedenken dat er andere opties zijn.

Ranggeilen? Waarom zou hij dit voor de rang doen? Als er dan een intern op je pad komt, in dit stadium van het spel, is het alleen maar positief voor je account.

Maar nee hoor, alles wat jij denkt is correct, zou ik maar lekker van uit gaan als ik jou was. :rolleyes:
 

DeletedUser9420

Guest
Ranggeilen? Waarom zou hij dit voor de rang doen? Als er dan een intern op je pad komt, in dit stadium van het spel, is het alleen maar positief voor je account.
:

Is dat zo ? Constant munten slaan om de "intern" weg te werken en minder aandacht aan troepen om je veroverde dorpen te kunnen behouden? Ik weet niet of dat dat altijd positief is voor een account. Als je buren wat actief zijn kunnen die zeker ervoor zorgen dat je in een lastig parket komt.
 

DeletedUser54620

Guest
Je bent zeker te dom om te bedenken dat Triple peter niemand anders op zijn account wilt laten spelen? Je bekijkt het wel extreem vanuit je eigen visie, zonder te bedenken dat er andere opties zijn.

Ranggeilen? Waarom zou hij dit voor de rang doen? Als er dan een intern op je pad komt, in dit stadium van het spel, is het alleen maar positief voor je account.

Maar nee hoor, alles wat jij denkt is correct, zou ik maar lekker van uit gaan als ik jou was. :rolleyes:

Dat 1e stukje kan ik nog voor inkomen gezien zijn #1 positie op andere wereld. Maar dat valt geheel weg als je gewoon betrouwbare spelers op je account zet. Ben jij dan te dom en te naïef, ofwel te vriendloos dergelijke spelers te vinden?

Juist ja, als jij zulke idiote dingen roept dan kan ik inderdaad bij m'n eigen standpunt blijven want oh oh oh, jij hebt er blijkbaar niks van begrepen. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Is dat zo ? Constant munten slaan om de "intern" weg te werken en minder aandacht aan troepen om je veroverde dorpen te kunnen behouden? Ik weet niet of dat dat altijd positief is voor een account. Als je buren wat actief zijn kunnen die zeker ervoor zorgen dat je in een lastig parket komt.

De gehele clear blijft heel, waarmee er enorme aantallen gefarmd kunnen worden, + de clear hoeft niet op reis om te edelen. Nuja, je hebt ook gelijk. Maar ik ga ervan uit, en ging ervan uit in wat ik zei, dat de spelers waar ik op doel (sorry babe in dit geval, maar ook in het algemeen), de troepenrekrutering toch echt 24/7 in alle (of: de meeste) dorpen aan hebben . En naast die rekrutering makkelijk de munten geslagen kunnen worden.

Wat met de muntenvlag & de sowieso al gereduceerde muntkosten niet zo moeilijk is, om lekker door te blijven slaan naast de noodzakelijke rekrutering en het mogelijke uitbouwen van de dorpen zelf. En dan blijf ik erbij, dat het internen nu positief is. Als je tenminste door hebt hoe je ermee om moet gaan.

Dat 1e stukje kan ik nog voor inkomen gezien zijn #1 positie op andere wereld. Maar dat valt geheel weg als je gewoon betrouwbare spelers op je account zet. Ben jij dan te dom en te naïef, ofwel te vriendloos dergelijke spelers te vinden?

Juist ja, als jij zulke idiote dingen roept dan kan ik inderdaad bij m'n eigen standpunt blijven want oh oh oh, jij hebt er blijkbaar niks van begrepen. :eek:

Het gaat er niet om, of je er spelers op kán zetten. Maar sommige spelers, wíllen gewoon geen nieuwe spelers op een account. Om wat voor reden dan ook. Dan doet het er niet toe, of je iemand anders kán vinden. Als de eigenaar het WW niet wil weggeven, dan gebeurt dat ook niet.

En dan dat tweede stukje.. Leg het me maar uit dan ;)
Waarom is een intern negatief voor je account? Vertel. Maak er geen 'als dit, als dat' verhaal van, maar kom direct met je onderbouwing waarom het in alle gevallen negatief moet zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54620

Guest
De gehele clear blijft heel, waarmee er enorme aantallen gefarmd kunnen worden, + de clear hoeft niet op reis om te edelen. Nuja, je hebt ook gelijk. Maar ik ga ervan uit, en ging ervan uit in wat ik zei, dat de spelers waar ik op doel (sorry babe in dit geval, maar ook in het algemeen), de troepenrekrutering toch echt 24/7 in alle (of: de meeste) dorpen aan hebben . En naast die rekrutering makkelijk de munten geslagen kunnen worden.

Wat met de muntenvlag & de sowieso al gereduceerde muntkosten niet zo moeilijk is, om lekker door te blijven slaan naast de noodzakelijke rekrutering en het mogelijke uitbouwen van de dorpen zelf. En dan blijf ik erbij, dat het internen nu positief is. Als je tenminste door hebt hoe je ermee om moet gaan.

Is het hypocriet om te stellen dat internen nu positief zou zijn doordat:
1. De gehele clear heel blijft
2. De clear niet op reis hoeft.
3. Naast munten ook kazernes/stal/werkplaats 24/7 draaien

In een later stadium zou dit dan enkel een positief effect hebben op elkaar? :eek:
Met andere woorden, je clears blijven allemaal heel, je kan meer farmen, ze hoeven niet lang te lopen en je kan naast muntjes slaan alles op je troepen zetten.

Maar dan vindt opeens 90% van de mensen dat het gewoon bullshit is, wat het ook gewoon is hoor daar niet van. Het maakt dus geen reet uit of het nu in dit stadium gebeurt of in een later stadium, het is leuk voor je account dat je snel in de ranglijst stijgt, maar je hebt de dorpen gekregen en niet zelf gepakt.

Het gaat er niet om, of je er spelers op kán zetten. Maar sommige spelers, wíllen gewoon geen nieuwe spelers op een account. Om wat voor reden dan ook. Dan doet het er niet toe, of je iemand anders kán vinden. Als de eigenaar het WW niet wil weggeven, dan gebeurt dat ook niet.
Dat is wat Triple Peter ook al zei, denk je werkelijk dat ik het na 1x lezen niet begrijp? Niet iedereen hier heeft het intelligentieniveau van een fruitvlieg.

En dan dat tweede stukje.. Leg het me maar uit dan ;)
Waarom is een intern negatief voor je account? Vertel. Maak er geen 'als dit, als dat' verhaal van, maar kom direct met je onderbouwing waarom het in alle gevallen negatief moet zijn.

Ten eerste hebben we het hier niet over 1 intern maar over een gehele speler van zo'n beetje 45 - 50k, wat gelijk stond aan het puntenaantal van Sorry Babe x voordat ie begon te internen. En JIJ maakt ervan dat het in alle gevallen slecht is, iets dat ik niet gezegd heb ;)

Waarom denk je dat men er weinig aandacht aan schenkt als er iemand een intern heeft? Zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Maar een hele speler internen is andere koek. Je bent dus volop muntjes aan het slaan puur om te kunnen blijven internen, wat volgens mij de omgekeerde wereld is hoor. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hahaha dat er een hele discussie ontstaat door mij. Ik heb het even snel gemaakt, en ik ken sorry babe x ook van de speeds, dusja. En Noire, meer omdat ik de naam vet vind. ja er zit geen argumentatie achter maar dat boeit me geen wortel.
 

DeletedUser54620

Guest
Hahaha dat er een hele discussie ontstaat door mij. Ik heb het even snel gemaakt, en ik ken sorry babe x ook van de speeds, dusja. En Noire, meer omdat ik de naam vet vind. ja er zit geen argumentatie achter maar dat boeit me geen wortel.

Hahah jaa ik wilde je lijstje kopiëren, maar mag blijkbaar niks aanpassen anders wordt Triple boos. :rolleyes2:
 

DeletedUser

Guest
Is het hypocriet om te stellen dat internen nu positief zou zijn doordat:
1. De gehele clear heel blijft
2. De clear niet op reis hoeft.
3. Naast munten ook kazernes/stal/werkplaats 24/7 draaien

In een later stadium zou dit dan enkel een positief effect hebben op elkaar? :eek:
Met andere woorden, je clears blijven allemaal heel, je kan meer farmen, ze hoeven niet lang te lopen en je kan naast muntjes slaan alles op je troepen zetten.
Als je nou een ander woord dan hypocriet gebruikt, zou ik wellicht begrijpen wat je bedoelt. Maar de betekenis van hypocriet, komt niet overeen met wat je schijnbaar wilt zeggen :confused:

Maar dan vindt opeens 90% van de mensen dat het gewoon bullshit is, wat het ook gewoon is hoor daar niet van. Het maakt dus geen reet uit of het nu in dit stadium gebeurt of in een later stadium, het is leuk voor je account dat je snel in de ranglijst stijgt, maar je hebt de dorpen gekregen en niet zelf gepakt.
Je begrijpt of interpreteert wat ik zeg anders dan hoe ik het bedoelde. Waarom is internen slecht voor je account?

Het maakt het spel er niet leuker op. Het gaat er uiteraard om om dorpen te veroveren, en de kans op slagen of falen bij een opgezette aanva dankzij de kwaliteiten van je tegenstander maakt het alleen maar leuker/spannender om het spel te spelen. Maar daar ging het in deze niet om, het gaat erom of internen slecht voor je account is. En dat heb je me nog steeds niet uitgelegd.

Je zegt dat mijn uitspraak niet klopt (of letterlijk: 'idioot is') als ik zeg dat internen positief voor je account is, waarom klopt dat dan niet?

Dat is wat Triple Peter ook al zei, denk je werkelijk dat ik het na 1x lezen niet begrijp? Niet iedereen hier heeft het intelligentieniveau van een fruitvlieg.

Waarom kom jij er dan óók zelf weer op terug? Jij begon als reactie op mij over triple peter en daar reageer ik dan weer op; blijkbaar begreep je het zelf niet na 1 keer, gezien de eerste reactie daarna weer van jou was :eek:. Ik geloof dat ik hier meer het recht heb het woordje 'hypocriet' te gebruiken dan hoe jij het gebruikt.

Ten eerste hebben we het hier niet over 1 intern maar over een gehele speler van zo'n beetje 45 - 50k, wat gelijk stond aan het puntenaantal van Sorry Babe x voordat ie begon te internen. En JIJ maakt ervan dat het in alle gevallen slecht is, iets dat ik niet gezegd heb ;)

Waarom denk je dat men er weinig aandacht aan schenkt als er iemand een intern heeft? Zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Maar een hele speler internen is andere koek. Je bent dus volop muntjes aan het slaan puur om te kunnen blijven internen, wat volgens mij de omgekeerde wereld is hoor. :eek:
Hoe groot de intern is doet er niet toe. Verder ook niet dat het 'de omgekeerde wereld' zou zijn. Ik vraag je enkel waarom jij internen slecht vindt, en daar klets je nu vrolijk omheen zonder een direct antwoord te geven.

Als je dan zegt, dat jou stam in relatief dorpenaantal niet stijgt maar gewoon dezelfde dorpen blijft behouden (welke alleen van speler wisselen) zonder dat er een echte groei is qua dorpen van de stam, had ik je moeten nageven dat je daarin gelijk hebt. Maar verder gaat het hier ook voornamelijk over 1 account en niet over een stam, dus wellicht zou ik dit beter buiten beschouwing laten.

Dikgedrukte moet ik je overigens nageven, dat heb ik zelf zo geïnterpreteerd. Mijn fout als dat verkeerd bekeken is.
 

DeletedUser54620

Guest
Als je nou een ander woord dan hypocriet gebruikt, zou ik wellicht begrijpen wat je bedoelt. Maar de betekenis van hypocriet, komt niet overeen met wat je schijnbaar wilt zeggen :confused:


Je begrijpt of interpreteert wat ik zeg anders dan hoe ik het bedoelde. Waarom is internen slecht voor je account?

Het maakt het spel er niet leuker op. Het gaat er uiteraard om om dorpen te veroveren, en de kans op slagen of falen bij een opgezette aanva dankzij de kwaliteiten van je tegenstander maakt het alleen maar leuker/spannender om het spel te spelen. Maar daar ging het in deze niet om, het gaat erom of internen slecht voor je account is. En dat heb je me nog steeds niet uitgelegd.

Je zegt dat mijn uitspraak niet klopt (of letterlijk: 'idioot is') als ik zeg dat internen positief voor je account is, waarom klopt dat dan niet?



Waarom kom jij er dan óók zelf weer op terug? Jij begon als reactie op mij over triple peter en daar reageer ik dan weer op; blijkbaar begreep je het zelf niet na 1 keer, gezien de eerste reactie daarna weer van jou was :eek:. Ik geloof dat ik hier meer het recht heb het woordje 'hypocriet' te gebruiken dan hoe jij het gebruikt.


Hoe groot de intern is doet er niet toe. Verder ook niet dat het 'de omgekeerde wereld' zou zijn. Ik vraag je enkel waarom jij internen slecht vindt, en daar klets je nu vrolijk omheen zonder een direct antwoord te geven.

Als je dan zegt, dat jou stam in relatief dorpenaantal niet stijgt maar gewoon dezelfde dorpen blijft behouden (welke alleen van speler wisselen) zonder dat er een echte groei is qua dorpen van de stam, had ik je moeten nageven dat je daarin gelijk hebt. Maar verder gaat het hier ook voornamelijk over 1 account en niet over een stam, dus wellicht zou ik dit beter buiten beschouwing laten.

Dikgedrukte moet ik je overigens nageven, dat heb ik zelf zo geïnterpreteerd. Mijn fout als dat verkeerd bekeken is.


lol ik reageer vanavond wel, heb er nu geen tijd voor. :)
 

DeletedUser67007

Guest
Is dat zo ? Constant munten slaan om de "intern" weg te werken en minder aandacht aan troepen om je veroverde dorpen te kunnen behouden? Ik weet niet of dat dat altijd positief is voor een account. Als je buren wat actief zijn kunnen die zeker ervoor zorgen dat je in een lastig parket komt.

Als je goed hebt gelezen, heeft Sorry Babe x ergens op het AF gezegd niet te snel voor de dorpen te zijn gegaan... Hieruit kun je dus concluderen dat hij wel aan zijn troepen denkt.

Of dit waar is weet niemand natuurlijk maar als iemand aan het internen is betekent het niet meteen dat diegene alleen maar munten slaat lijkt mij ;) Of je moet denken dat niemand je aanvalt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Snap de hele discussie niet goed hoor. In deze fase internen levert je gewoon een enorme voorsprong op op de rest omdat je in deze fase het kwetsbaarst bent (-> clears verliezen is een grote tegenslag en als je door meerdere spelers aangevallen wordt kun je snel weg zijn). En dit is niet hetzelfde als internen in een latere fase, aangezien de voorsprong die je nu door internen krijgt signicifant groter is dan de voorsprong die je in een latere fase zult krijgen door wat te internen (al valt het te zien hoe groot het account is natuurlijk). Maar alsnog ben je dan lang niet zo kwetsbaar, dus dat scheelt.

Als je achterlijk bent kan het internen verkeerd aflopen ja, maar lijkt me dat je als je een beetje kan spelen alle potentiële gevaren weet liggen, en kan inschatten hoe snel je kunt internen. Daarnaast valt dat gevaar goed mee als je eerst de ofddorpen edelt, en dan pas de deffdorpen. Dat het internen nefast zou zijn voor je troepenproductie is al helemaal onzin.
 

DeletedUser66925

Guest
Ik kies hiervoor alleen de top 20


Beste speler: Stelvio/Sorry Babe X, ik neig meer naar Sorry Babe X.
Slechtste speler:King Richard 2
Meestbelovende speler voor de toekomst: Ik denk op een of andere manier Noire, ken hem verder niet.
Beste stam: Finest/Triple
Slechtste stam: The Rats
Meestbelovende stam voor de toekomst: Triple
Beste leider: Triple peter denk ik zomaar.
Slechtste leider: Bant
Favoriete leider: .Ted.
Favoriete forumposter: Quis pro Quo
Minst favoriete forumposter: Die Krepox met zn W18 wannabe's
Meest overschatte stam: Triple
Meest onderschatte stam: Baard :p
Mooiste profielplaatje speler: Sorry babe X
Mooiste profielplaatje stam: ?


.Molotov x


Tnx xx :p

<3 Pizza
 

DeletedUser

Guest
Al vind ik dit een faal topic zal ik toch ook mijn lijstje plaatsen:

Beste speler: Watweetjevandat, .Molotov, Noire
Slechtste speler: sjaak bonestaak
Meestbelovende speler voor de toekomst: Noire, Watweetjevandat
Beste stam: XVIII & Nemo., en Triple wil ik ook genoemd hebben;)
Slechtste stam: /
Meestbelovende stam voor de toekomst: XVIII, Triple, Nemo.
Beste leider: G.O.A.T
Slechtste leider: /
Favoriete leider: G.O.A.T
Favoriete forumposter: Tove Styrke(Maatje;))
Minst favoriete forumposter: Ga ik geen uitspraak over doen
Meest overschatte stam: Finest uiteraard:p
Meest onderschatte stam: Nemo.
Mooiste profielplaatje speler: Noire
Mooiste profielplaatje stam: XVIII

Maar toch blijft dit een faaltopic:p
 

DeletedUser54620

Guest
Als je nou een ander woord dan hypocriet gebruikt, zou ik wellicht begrijpen wat je bedoelt. Maar de betekenis van hypocriet, komt niet overeen met wat je schijnbaar wilt zeggen :confused:

Heb je gelijk in, foute woordkeus. :rolleyes2:
Je begrijpt of interpreteert wat ik zeg anders dan hoe ik het bedoelde. Waarom is internen slecht voor je account?

Het maakt het spel er niet leuker op. Het gaat er uiteraard om om dorpen te veroveren, en de kans op slagen of falen bij een opgezette aanva dankzij de kwaliteiten van je tegenstander maakt het alleen maar leuker/spannender om het spel te spelen. Maar daar ging het in deze niet om, het gaat erom of internen slecht voor je account is. En dat heb je me nog steeds niet uitgelegd.

Je zegt dat mijn uitspraak niet klopt (of letterlijk: 'idioot is') als ik zeg dat internen positief voor je account is, waarom klopt dat dan niet?

Het 'idiote' gedeelte slaat terug op:
Ranggeilen? Waarom zou hij dit voor de rang doen?

Mijn stellinginname voordat jij begon te posten ging duidelijk over het rang geilen door middel van internen. En of internen dan wel de juiste optie was geweest. Hiervoor was de vraag positief of negatief niet aan de orde gekomen.

Ik heb een beetje langs je heen gelezen, ik kan op de vraag "Zijn interns slecht voor je account?" Slechts neen antwoorden.

Waarom kom jij er dan óók zelf weer op terug? Jij begon als reactie op mij over triple peter en daar reageer ik dan weer op; blijkbaar begreep je het zelf niet na 1 keer, gezien de eerste reactie daarna weer van jou was :eek:. Ik geloof dat ik hier meer het recht heb het woordje 'hypocriet' te gebruiken dan hoe jij het gebruikt.
Hier praat je wel weer bullshit. Want jij gaat opeens dom lopen te lullen
Je bent zeker te dom om te bedenken dat Triple peter niemand anders op zijn account wilt laten spelen? Je bekijkt het wel extreem vanuit je eigen visie, zonder te bedenken dat er andere opties zijn.
Terwijl Peter zelf 5 minuutjes eerder precies hetzelfde zei, alleen op een normale manier.

En dan vind jij het gek dat je een tegenreactie krijgt? Je probeert nu wel een aspect van de discussie naar voren te brengen, maar vanmiddag dacht ik al wtf en nu ik het terug lees weet ik het zeker. Wanneer een random iemand vraagt of ik dom ben om een reden waar ik ook al antwoord op gegeven heb:
Maar dat valt geheel weg als je gewoon betrouwbare spelers op je account zet.

Slaat idioot dus je eerste post die gewoon achterhaald is.
Je bent zeker te dom om te bedenken dat Triple peter niemand anders op zijn account wilt laten spelen? Je bekijkt het wel extreem vanuit je eigen visie, zonder te bedenken dat er andere opties zijn.

Ranggeilen? Waarom zou hij dit voor de rang doen? Als er dan een intern op je pad komt, in dit stadium van het spel, is het alleen maar positief voor je account.

Maar nee hoor, alles wat jij denkt is correct, zou ik maar lekker van uit gaan als ik jou was.

Hoe groot de intern is doet er niet toe. Verder ook niet dat het 'de omgekeerde wereld' zou zijn. Ik vraag je enkel waarom jij internen slecht vindt, en daar klets je nu vrolijk omheen zonder een direct antwoord te geven.


Als je dan zegt, dat jou stam in relatief dorpenaantal niet stijgt maar gewoon dezelfde dorpen blijft behouden (welke alleen van speler wisselen) zonder dat er een echte groei is qua dorpen van de stam, had ik je moeten nageven dat je daarin gelijk hebt. Maar verder gaat het hier ook voornamelijk over 1 account en niet over een stam, dus wellicht zou ik dit beter buiten beschouwing laten.

Dikgedrukte moet ik je overigens nageven, dat heb ik zelf zo geïnterpreteerd. Mijn fout als dat verkeerd bekeken is.

Rest komt allemaal weer terug op wells nietes verhaal, waar ik je al gelijk in heb gegeven. :D
 

DeletedUser

Guest
Al vind ik dit een faal topic zal ik toch ook mijn lijstje plaatsen:

Beste speler: Watweetjevandat, .Molotov, Noire
Slechtste speler: sjaak bonestaak
Meestbelovende speler voor de toekomst: Noire, Watweetjevandat
Beste stam: XVIII & Nemo., en Triple wil ik ook genoemd hebben;)
Slechtste stam: /
Meestbelovende stam voor de toekomst: XVIII, Triple, Nemo.
Beste leider: G.O.A.T
Slechtste leider: /
Favoriete leider: G.O.A.T
Favoriete forumposter: Tove Styrke(Maatje;))
Minst favoriete forumposter: Ga ik geen uitspraak over doen
Meest overschatte stam: Finest uiteraard:p
Meest onderschatte stam: Nemo.
Mooiste profielplaatje speler: Noire
Mooiste profielplaatje stam: XVIII

Maar toch blijft dit een faaltopic:p

Dankje <3!
 
Bovenaan